IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Muziek algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 18 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18
Auteur:
Topic : Porcupine tree Vorige pagina | Volgende pagina
MINDKILLER
Usericon van MINDKILLER
Posted 10-04-2005 2:01 by MINDKILLER Wijzig reactieProfiel van MINDKILLERQuote dit bericht

quote:
Op 9 april 2005 18:40 schreef Den_Bockereyder het volgende:
ik ken zat overbodige bands.. die totaal niet uniek zijn.. PT is er 1 van


Raad ik je aan om vooral niet meer in dit topic te kijken en er niet in te posten.


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 10-04-2005 2:07 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 9 april 2005 18:40 schreef Den_Bockereyder het volgende:
ik ken zat overbodige bands.. die totaal niet uniek zijn.. PT is er 1 van


Noem dan eens een paar bands die jij als PT klonen (of omgekeerd) beschouwt.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Sater
Usericon van Sater
Posted 10-04-2005 14:09 by Sater Wijzig reactieProfiel van SaterQuote dit bericht

Blackfield!

Enniewee, Deadwing swingt gewoon de pannen van het dak.
Ben benieuwd naar vanavond.


one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe


NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 10-04-2005 14:15 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

quote:
Op 10 april 2005 14:09 schreef Sater het volgende:
Blackfield!

Enniewee, Deadwing swingt gewoon de pannen van het dak.
Ben benieuwd naar vanavond.
Me too! Wordt de derde keer dat ik ze zie, maar het was dan ook twee keer enorm genieten! Dus daar ben ik niet bang voor.


Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.


chucknorris
Black metal ist lief!
Usericon van chucknorris
Posted 10-04-2005 22:02 by chucknorris Wijzig reactieProfiel van chucknorrisQuote dit bericht

quote:
Op 8 april 2005 14:38 schreef Daops het volgende:
Het gaat hier dus gewoon om je persoonlijke mening. Jij houdt persoonlijk meer van de oude (psychedelische) PT dan de nieuwe, toch?

Wat ik zo tof vind is dat de band constant nieuwe richtingen in durft te slaan en niet tig vervolgalbums heeft gemaakt op The Sky Moves Sideways. Zoals altijd (zie Genesis, Kansas, Marillion, Spock's Beard etc.) levert dat nieuwe fans op, maar van de andere kant ook afhakers.. same old story..

Maarre uit nieuwsgierigheid, welke hedendaagse 'prog' () kun jij wel waarderen?



je hebt gelijk, maar de andere kant uitslaan bij porcupine tree is een beetje pop uitgelopen. Maarja zo ieder zijn ding he.. ik ga ook niet meer verder op dit topic in..

welke hederdaagse prog:
als je het over rustige prog hebt (geen progmetal) dan:
opeth - damnation
paatos
landberk
morte macabre
anekdoten
camel (rajaz is een stinkend goed album! oude camel blijft alleen beter )
green carnation
pineapple thief (jaa.. ook wel poppy.. maar veel beter uitgewerkt.. )

nog wel wat bands meer.. maar moet nu gaan !


Metalboeren zijn kankerlelijk!


MINDKILLER
Usericon van MINDKILLER
Posted 15-04-2005 13:45 by MINDKILLER Wijzig reactieProfiel van MINDKILLERQuote dit bericht

PT optreden was in 1 woord gezegd: TOP!!! (013)


Babylon
De enige echte
Usericon van Babylon
Posted 12-06-2005 22:00 by Babylon Wijzig reactieProfiel van BabylonQuote dit bericht

Ik herzie m'n mening.. Deadwing heerst!

Draai iedereen in het huis hier gek mee. Zelfs onder het eten kreeg ik het voor elkaar dat ie aan mocht.


zo kan ie wel weer


chrishetmetaalhoofd
pokt
Usericon van chrishetmetaalhoofd
Posted 25-07-2005 13:15 by chrishetmetaalhoofd Wijzig reactieProfiel van chrishetmetaalhoofdQuote dit berichthttp://www.error-band.tk

Zo, kinders
van de website van PT

Porcupine Tree have confirmed the first dates in the second leg of their Deadwing tour, scheduled to start in the US in late September, and moving on to Europe in November-December. Shows will be announced as they are confirmed. Tickets are now on sale for the following:

2nd December - Luxembourg, Luxembourg City, Den Atelier
3rd December - Belgium, Antwerp, Hof Ter Lo
4th December - Holland, Tilburg, 013
6th December - UK, Wolverhampton, Wulfrun
7th December - UK, London, Shepherd's Bush Empire
8th December - UK, Manchester, MDH
9th December - UK, Glasgow, Carling Academy
11th December - UK, Cambridge, Junction

Opening act at all the UK shows will be legendary guitar player Robert Fripp.


www.error-band.tk - Melodic Death Metal


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 26-07-2005 0:02 by M. Wijzig reactieProfiel van M.Quote dit bericht

Robert Fripp erbij, tering!! Ik zou er bijna voor naar Engeland gaan.

Maar 4 december is ook dikke prima, vooral ook omdat het niet in mijn tentamenperiode valt


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


Chantalie
Prrrrrrrrrrrrr
Usericon van Chantalie
Posted 08-08-2005 20:04 by Chantalie Wijzig reactieProfiel van ChantalieQuote dit bericht

Ik zoek de tracklist van Out Absentia. (niet die van in Absentia dus) Wie helpt mij?


So you can make me come that doesn't make you Jesus (Tori Amos)


Tormented soul
Usericon van Tormented soul
Posted 15-08-2005 14:01 by Tormented soul Wijzig reactieProfiel van Tormented soulQuote dit bericht

hey progarchives heeft het beste nummer van hun laatste cd te download:

http://www.progarchives.com/mp3/Porcupine%20Tree%20-%20Deadwing%205.%20Arriving%20Somewhere%20but%20Not%20Here.mp3

voor degene die het nog niet hadden


Hexegot
Usericon van Hexegot
Posted 20-10-2005 9:52 by Hexegot Wijzig reactieProfiel van HexegotQuote dit bericht

Heb net 'Coma Divine - Recorded Live In Rome' binnen. Mensen, wat een schitterende plaat is dat zeg. Ik ken maar heel weinig bands die zo (klank)rijk klinken als PT op dit schijfje. Devin Townsend of John Arch op zijn solo-EP misschien, en wellicht komen Crash Test Dummies ook nog in de buurt, hoewel dat een heel ander genre is. En Pink Floyd zelf natuurlijk, maar ja, die zijn toch al min of meer uitgestorven...



NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 20-10-2005 9:57 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

hmm ik heb al behoorlijk veel materiaal van PT, maar deze heb ik nog niet, terwijl die gewoon bij de platenzaak staat (ik ben nooit zo gek van live-platen normaalgesproken). Toch maar ff luisteren dus


Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.


Hexegot
Usericon van Hexegot
Posted 20-10-2005 10:13 by Hexegot Wijzig reactieProfiel van HexegotQuote dit bericht

Ik heb eigenlijk nog bijna niks van ze... Binnenkort maar eens 'The Sky Moves Sideways' aanschaffen (zie godvertopic).


Razor Jack
Usericon van Razor Jack
Posted 20-10-2005 10:59 by Razor Jack Wijzig reactieProfiel van Razor JackQuote dit bericht

quote:
Op 20 oktober 2005 9:57 schreef NecRobert het volgende:
hmm ik heb al behoorlijk veel materiaal van PT, maar deze heb ik nog niet, terwijl die gewoon bij de platenzaak staat (ik ben nooit zo gek van live-platen normaalgesproken). Toch maar ff luisteren dus

Ik ben ook nooit zo dol op live albums, maar Coma Divine is echt een toppertje!


~ Hysteria at the moment of sudden illumination ~


NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 16-10-2006 10:24 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

ALLERJEZUS wat is dit toch een heerschende band!
Iemand toevallig de DVD "Arriving Somewhere..." al gezien? Je weet wel, die DVD met het nagenoeg perfecte geluid, het verschrikkelijk strakke spel van de band en met nummers als Arriving Somewhere But Not Here, Hatesong en Start of Something Beautiful die live nóg beter uit de verf komen dan op CD?

Nee dus? HALEN DAT DING! Godver wat een klasse


Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.


rvanderholst
Det var så oerhört nära!
Usericon van rvanderholst
Posted 16-10-2006 10:32 by rvanderholst Wijzig reactieProfiel van rvanderholstQuote dit bericht

vet, kga hem meteen halen!!!


I Find That I Am Not There...


Mliez
Usericon van Mliez
Posted 16-10-2006 14:02 by Mliez Wijzig reactieProfiel van MliezQuote dit berichthttp://www.myspace.com/mliez

Waarom heb ik geen geld voor dat soort dingen


arrebar
On the turning away
Usericon van arrebar
Posted 16-10-2006 14:05 by arrebar (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van arrebarQuote dit berichthttp://www.asbestmetal.nl

Een bijbaantje zoeken wil nog wel eens helpen.


"Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 16-10-2006 14:19 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

wow een commie die dat zegt

anyway, lijkt me interessant die dvd, kijk die dingen alleen nooit, gaat me toch alleen maar om het geluid.

hm, wel PT cd zal ik nu eens aan zetten?


Je moeder.


Ohneschwanz
Usericon van Ohneschwanz
Posted 16-10-2006 19:34 by Ohneschwanz Wijzig reactieProfiel van OhneschwanzQuote dit bericht

Np: Porcupine Tree - Russia on Ice



Verrassend triviaal


rvanderholst
Det var så oerhört nära!
Usericon van rvanderholst
Posted 19-10-2006 8:51 by rvanderholst Wijzig reactieProfiel van rvanderholstQuote dit bericht

heuj! wat een wereld dvd zeg!

Hatesong heerscht inderdaad alle pannen van het dak! wat een goede drummer is het toch! kwijlen voor je beeldbuis gewoon! En de afsluiter trains.... wow!


I Find That I Am Not There...


Tormented soul
Usericon van Tormented soul
Posted 19-10-2006 8:55 by Tormented soul Wijzig reactieProfiel van Tormented soulQuote dit bericht

zoui iemand me willen uitleggen wat de beelden toevoegen aan de perfecte muziek? Want iedereen loopt te geilen op de geluidskwaliteit maar live staan de bandleden er bij als zoutzakken


FRNK
Thin out the numbers!
Usericon van FRNK
Posted 19-10-2006 8:56 by FRNK Wijzig reactieProfiel van FRNKQuote dit berichthttp://myspace.com/frnk

ik denk dat iedereen een beetje raar is, behalve jij

[Dit bericht is gewijzigd door FRNK op 19-10-2006 9:03]


Tormented soul
Usericon van Tormented soul
Posted 19-10-2006 9:12 by Tormented soul Wijzig reactieProfiel van Tormented soulQuote dit bericht

godver, een dergelijke reactie had ik om 2.00 s'nachts van je verwacht maar niet op een nuchtere ochtend


Dit topic is 18 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18
Index / Muziek algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen