IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Muziek algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 18 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18
Auteur:
Topic : Porcupine tree Vorige pagina | Volgende pagina
ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 27-10-2004 1:09 by ElitE Wijzig reactieProfiel van ElitEQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/brambeer/

oh ik dacht dat je die alleen op de site zelf kon beluisteren en niet kon downloaden


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Schaep
Usericon van Schaep
Posted 27-10-2004 1:25 by Schaep Wijzig reactieProfiel van SchaepQuote dit bericht

Kan ook, maar je kan ernaar luisteren.


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 27-10-2004 1:27 by ElitE Wijzig reactieProfiel van ElitEQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/brambeer/

luisteren? nee daar heb ik toch niets aan


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Tormented soul
Usericon van Tormented soul
Posted 30-10-2004 19:13 by Tormented soul Wijzig reactieProfiel van Tormented soulQuote dit bericht

Vandaag Signify aangeschaft voor de belachelijk lage prijs van 8 euro


Chantalie
Prrrrrrrrrrrrr
Usericon van Chantalie
Posted 30-10-2004 19:15 by Chantalie Wijzig reactieProfiel van ChantalieQuote dit bericht

goeie band, ik luister er erg graag naar


So you can make me come that doesn't make you Jesus (Tori Amos)


mcoenen
Sun Caged and Stormider Guitarist
Usericon van mcoenen
Posted 30-10-2004 20:00 by mcoenen Wijzig reactieProfiel van mcoenenQuote dit berichthttp://www.marcelcoenen.com

Helemaal te gek naar mijn mening !

Mensen die PT te gek vinden moeten zeker ook eens Riverside uitchecken




Tormented soul
Usericon van Tormented soul
Posted 30-10-2004 20:01 by Tormented soul Wijzig reactieProfiel van Tormented soulQuote dit bericht

quote:
Op 30 oktober 2004 20:00 schreef mcoenen het volgende:
Helemaal te gek naar mijn mening !

Mensen die PT te gek vinden moeten zeker ook eens Riverside uitchecken




Zie mn topic van vorige week. Riverside is inderaad erg goed!


Tormented soul
Usericon van Tormented soul
Posted 18-12-2004 11:14 by Tormented soul Wijzig reactieProfiel van Tormented soulQuote dit bericht

De site van het aankomende album "Deadwin'g" is online, en wel te verstaan op http://www.deadwing.com

vooralsnog kun je alleen puzzelen en een studiovideo bekijken maar ik ga 'm wel in de gaten houden


BARABAS
CONTRACOINTELPRO
Usericon van BARABAS
Posted 18-12-2004 13:20 by BARABAS Wijzig reactieProfiel van BARABASQuote dit bericht

Godverdomme, wat hebben die lui een goeie drummer


Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood.


Tormented soul
Usericon van Tormented soul
Posted 18-12-2004 14:04 by Tormented soul Wijzig reactieProfiel van Tormented soulQuote dit bericht

de huidige of de oude?


BARABAS
CONTRACOINTELPRO
Usericon van BARABAS
Posted 18-12-2004 16:26 by BARABAS Wijzig reactieProfiel van BARABASQuote dit bericht

Ik heb het nummer Orchidia gehoord op de site, met Gavin Harrison op drums Die gast is goed


Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood.


Daops
Usericon van Daops
Posted 08-01-2005 12:01 by Daops Wijzig reactieProfiel van DaopsQuote dit bericht

Op http://www.deadwing.com kun je nu een trailer downloaden van de nieuwe plaat.

Klinkt weer veelbelovend, ook best heavy af en toe


www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies."


Tormented soul
Usericon van Tormented soul
Posted 08-01-2005 17:37 by Tormented soul Wijzig reactieProfiel van Tormented soulQuote dit bericht

quote:
Op 18 december 2004 11:14 schreef Tormented soul het volgende:
De site van het aankomende album "Deadwin'g" is online, en wel te verstaan op http://www.deadwing.com

vooralsnog kun je alleen puzzelen en een studiovideo bekijken maar ik ga 'm wel in de gaten houden




Ik hoop dat ze nu eens gave sjurts gaan maken met alleen het logo erop. De In Absentia shirts vond ik niet zo mooi. Maar samen met pain of salvation zijn dit eigelijk nog de enige bands waar ik een TS van wil hebben.


FRNK
Thin out the numbers!
Usericon van FRNK
Posted 08-01-2005 20:06 by FRNK Wijzig reactieProfiel van FRNKQuote dit berichthttp://myspace.com/frnk

quote:
Op 8 januari 2005 12:01 schreef Daops het volgende:
Op http://www.deadwing.com kun je nu een trailer downloaden van de nieuwe plaat.

Klinkt weer veelbelovend, ook best heavy af en toe

Klinkt cool! Man wat n site ook hey


Tormented soul
Usericon van Tormented soul
Posted 23-01-2005 11:51 by Tormented soul Wijzig reactieProfiel van Tormented soulQuote dit bericht

heeft er iemand TRANSMISSION IV?
Dat is een 40 minuten durende Moonloop improvisation. Is dat wat? De 16 minuten durende Moonloop improvisation op de re-release van The Sky Moves Sideways beloofd in ieder geval veel goeds .


Tormented soul
Usericon van Tormented soul
Posted 29-01-2005 16:46 by Tormented soul Wijzig reactieProfiel van Tormented soulQuote dit bericht

Vermelding:

Hun laatste (en super ) plaat, In Absentia, ligt practisch overal te koop voor een tientje. Dikke aanrader voor de twijfelaars!


NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 29-01-2005 17:20 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

en ik ken nog steeds niemand die deze plaat niet goed vindt!


Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.


NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 29-01-2005 17:22 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

Ik heb trouwens laatst voor een tientje "On the Sunday of Life" gekocht. PT materiaal uit 1989 - 1991. Ik moet zeggen dat ik hier helaas niet zoveel mee kan. Teveel bliepjes, samples en beats, te weinig goeie songs helaas...


Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.


BARABAS
CONTRACOINTELPRO
Usericon van BARABAS
Posted 29-01-2005 20:33 by BARABAS Wijzig reactieProfiel van BARABASQuote dit bericht

quote:
Op 29 januari 2005 17:20 schreef NecRobert het volgende:
en ik ken nog steeds niemand die deze plaat niet goed vindt!

Nu wel!
Buiten die goede drummer is er weinig intressants in te ontdekken, maar goed, het is ook niet echt mijn genre


Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood.


NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 29-01-2005 20:36 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

quote:
Op 29 januari 2005 20:33 schreef BARABAS het volgende:
Nu wel!
Buiten die goede drummer is er weinig intressants in te ontdekken, maar goed, het is ook niet echt mijn genre
Damn. Je username zou eigenlijk BARBARAS moeten zijn.


Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.


BARABAS
CONTRACOINTELPRO
Usericon van BARABAS
Posted 29-01-2005 20:37 by BARABAS Wijzig reactieProfiel van BARABASQuote dit bericht

Ikke niet snap?

Edit: Ik ga maar even heel hard oefenen en dan vervang ik die gast wel over een paar jaar, misschien wordt het dan nog wel wat met PT

[Dit bericht is gewijzigd door BARABAS op 29-01-2005 20:40]


Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood.


NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 29-01-2005 20:45 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

quote:
Op 29 januari 2005 20:37 schreef BARABAS het volgende:
Ikke niet snap?
Omdat je een muziekbarbaar bent. En ja, ga maar oefenen


Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.


NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 29-01-2005 20:45 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

trouwens ff offtopic: ga je zo ook naar het Bolwerk (God Dethroned)??


Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.


Tormented soul
Usericon van Tormented soul
Posted 29-01-2005 22:46 by Tormented soul Wijzig reactieProfiel van Tormented soulQuote dit bericht

In Absentia is een meesterwerk in de puurste zin van het woord. En nogsteeds mijn favoriete PT album (note:Ik heb nog lang niet alles, slechts Voyage 34, TSMS Signigy orgineel en Recordings/Lightbulb Sun op mp3). De afwisseling tussen en tijdens de nummers is perfect en word nergens saai. Absoluut meesterwerk in de muziekindustrie (IMO ).


NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 30-01-2005 3:50 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

@Tormented Soul: Haal Stupid Dream! Naar mijn mening het beste album na In Absentia!


Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.


Dit topic is 18 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18
Index / Muziek algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen