|
Dit topic is 18 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 | ||||
Auteur: |
|
|
Ik ook. Helaas heeft niemand hem blijkbaar nog gehoord. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Dan geef ik Soulseek maar een zwengel om het eens uit te checken. Ik ben eensch benieuwd... Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
Er zitten echt ware juweeltjes tussen dat Blackfield materiaal . Zeer waardevol, ik ga direct op zoek naar de CD. Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
Ik ben zelf min of meer verslaafd aan 'In Absentia' (vooral "Blackest Eyes" en "The Sound Of Muzak"; geweldige harmonieën!) - heeft iemand nog een tip voor andere goede Porcupine Tree-platen? (Ik ben te lui om alle acht pagina's van dit topic te gaan lezen...) |
|
www.porcupinetree.com check de sound samples en beslis dan dat je ALLE cd's toch aan moet gaan schaffen!!! I Find That I Am Not There... |
|
Verrie verrie muts too expensive... |
|
DC++ ???? I Find That I Am Not There... |
|
Dat is toch geen aanschaffen man! one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|
Inderdaad, en Porcupine Tree is nou precies zo'n band waar ik wél m'n geld aan uit wil geven... |
|
quote: tis maar een suggestie voor mensen met weinig geld.... I Find That I Am Not There... |
|
quote: Ik ben er absoluut verliefd op.. Heb Wilson en Geffen nog geïnterviewd voor LOM vorige maand http://www.lordsofmetal.nl/showinterview.php?id=709&lang=nl Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you... |
|
quote: Is er ergens muziek van te downloaden? En dan bedoel ik dus niet met Kazaa of iets in die richting. |
|
Ik geloof dat er wel soundclips staan op de blackfield site zelf.. Je zal ff moeten googlen, want ik ken het adres niet vanbuiten.. Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you... |
|
Heb afgelopen vrijdag Blackfield gekocht en ik moet zeggen: GEWELDIG!! Heelijk melancholieke songs met dat typische Steven Wilson/PT geluid. Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
quote: Ja joh. Weet ik ook wel. one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|
quote: Twee weken a drie weken geleden hadden ze hem hier anders al liggen. Erg gave cd overigens. Persoonlijk vind ik het nog een tikje beter dan Porcupine Tree. Alleen jammer van de korte speelduur. |
|
quote: Oke, bedankt! |
|
Ik zie net dat er re-releases zijn van The Sky Moves Sideways en Signify (mischien meer, maar die lagen niet in de Kroese), elkk in de vorm van een 2CD digipack. Erg gaaf! Dat gata me geld kosten |
|
Ook Voyage 34 is opnieuw gereleased. Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
De laatste tijd ben ik het weer beginnen te luisteren, wát een muziek. |
|
quote: op www.progarchives.com zijn wel wat mp3's te vinden(ook van andere goede bands) Ik ken alleen In absentia, maar ik vond eerst de rustige nummers maar saai maar nu ben ik ze echt gaan waarderen ik ga toch ook maar eens het oudere werk beluisteren ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Snotneus, ik zei net toch dat ik het weer aan het luisteren ben, dat betekend dat ik er muziek van heb. |
|
quote: misschien was je computer in de tussentijd gechrashed en was je muziek verloren gegaan (en voor de andere mensen die naar die naar mp3's zoeken) ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Hehe, het zou kunnen. Op de site van de band staan ook gewoon mp3's, vet mooie site. |
Dit topic is 18 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |