![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 18 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 | ||||
Auteur: |
|
|
Ik heb gezien dat Porcupine Tree deze herfst weer naar Nederland komt. In Tivoli te Utrecht zullen ze 9 november spelen. In Boerderij te Zoetermeer op 8 november. Op hun eigen website is nog niets te zien over deze tour maar weet er iemand of er al meer data in NL bekend zijn? Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you ![]() |
|
Porcupine Tree..... waar komt die naam vandaan eigenlijk....? iemand een idee? Kan het niet vinden op hun homepage en interviews met Steve Wilson. Ik zelf speel met dit idee: Ik heb net de Ender's Game series gelezen geschreven door Orson Scott Card. In boek 2 komt er een alien race in voor die de Piggies genoemd worden. Deze "varkentjes" hebben als doel om in hun 2e leven te komen als zijnde een "Father Tree". Dit geeft hun hoog aanzien in hun maatschappij. Een varken dat in een boom veranderd....? Porcupine Tree.... kweet niet maar het zou kunnen? I Find That I Am Not There... ![]() |
|
Voor zover ik weet hebben ze de naam genomen omdat het gewoon grappig klonk. Porcupine tree is eigenlijk als een grap begonnen en uitgegroeid naar een serieuze band. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. ![]() |
|
ja dat wist ik wel ja, en uitgegroeid tot WAT VOOR EEN BAND..... ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() I Find That I Am Not There... ![]() |
|
Zeg dat wel! Maaruh, ik heb 3 cd's van ze: - Stupid dream - Lightbulb sun - In absentia Hoe klinkt hun werk van daarvoor eigenlijk? I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. ![]() |
|
ietwat meer groovy zou ik zeggen, en wat meer ambient soundscapes, iet wat meer ge-experimenteer!!! Geweldig! luister naar een nummer als THE NOSTALGIA FACTORY ![]() ![]() ![]() I Find That I Am Not There... ![]() |
|
Ik vind hun imago zo rottig... ![]() ![]() |
|
quote: Wat is er mis met hun imago? En de lyriek heerscht hard btw. Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you ![]() |
|
Daar ben ik het niet mee eens ![]() Imago, pff, zogrvuldig bestudeerd gebrek aan misschien? ![]() |
|
quote: quote: ![]() I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. ![]() |
|
Ik heb me dus bedacht ![]() ![]() |
|
Ok, aan alle muziekliefhebbers: ga deze band bekijken! 8 November - Zoetermeer (Boerderij) 9 November - Utrecht (Tivoli) 10 November -Groningen (Oosterpoort) Heersch ![]() ![]() Heb het ook in de concertagenda gezet...dus bijhouden die zooi! ![]() Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. ![]() |
|
Iemand nog van plan naar een van bovenstaande optredens te gaan?? Ik ben iig in de Oosterpoort aanwezig! ![]() Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. ![]() |
|
quote: véééél beter nog. psychedelischer, meer uitgesponnen. vooral 'the sky moves sideways' is geniaal!!! Ahora kién, kién es el asesino. Ahora kién, kién mata sin razón. Ahora kién, utiliza las torturas.... ![]() |
|
The Sky Moves Sidewards is inderdaad prachtig en breed uitgesponnen. Het doet een klein beetje denken aan Wish You Were Here van PF. Zelf vind ik Up The Downstairs iets beter (de laatste plaat als éénmansband, voor TSMS), en vooral psychedelischer. Signify (na TSMS) is iets minder breeduitgesponnen (afentoe nog steeds) en staat verder van Pink Floyd af dan z'n voorganger. Ik kan het net zo goed omschrijven merk ik.... ...the man on moon smiles and he says: www.audiovisueelontwerp.nl & www.soundclick.com/bands/5/extinguishedfire.htm ![]() |
|
quote: Ik waarschijnlijk ook, ik heb nog maar twee nummers gehoord maar het klinkt tot nu toe erg goed. ![]() |
|
elke keer als ik 'shesmovedon' hoor moet ik echt janken... ![]() ![]() ![]() |
|
Ik ga! ![]() |
|
Ik heb de kaarten al besteld! ![]() Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. ![]() |
|
Geen zin alleen te gaan dus ik ga helaasch niet ![]() Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you ![]() |
|
fuck ik had er toch heen moeten gaan toen ze in hardenberg waren... Je moeder. ![]() |
|
hehe bedoel je niet Rijssen? dat was erg goed trouwens ![]() ![]() |
|
quote:Daar was ik ook ![]() ![]() Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. ![]() |
|
quote: same shit ![]() de lucky ja, je hebt gelijk Je moeder. ![]() |
![]() |
Dit topic is 18 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 |
![]() |
Index / Muziek algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |