![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 18 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: ...Lightbulb Sun dus. ![]() ![]() |
|
Hey Ash, heb je al kaarten voor Lucky? Ikke wel ![]() I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. ![]() |
|
Ze komen gelukkig blijbaar hier in Belgie en in 013 ook, is iets dichterbij ![]() ![]() |
|
Wie gaan er komende vrijdag nog meer naar Lucky? I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. ![]() |
|
Enfin, ik niet dus, verdoeme. ![]() ![]() |
|
Waarom niet? Ik las net dat Belgie ook niet door gaat. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. ![]() |
|
quote: Yep ik! ![]() Wie kent Moonlake? Klinkt saai...(hoezo vooroordeel) Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. ![]() |
|
Even voor Asherah, Rijssen ligt dicht bij Almelo in Overijssel. En het concert van PT gaat zich afspelen op vrijdag 18 April (aankomende vrijdag dus). En de zaal heet Lucky. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. ![]() |
|
Almelo? Overijsel??? Ik ben echt wel ff te moe om n atlas te pakken, of een kaart op te snorren - noord nederland? west? zuid? oost? VER WEG vanuit Gent? ![]() |
|
Behoorlijk ver weg van gent. Boven in Nederland. Maar wil je PT zien of niet. GET MOVIN SOLDIER!!! I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. ![]() |
|
Jah, ik wilde zelfs naar Parijs voor hun... alleen zijn die lazy assholes die ik mijn vrienden noem niet bereid me te vergezellen... en die zijn vanavond naar PP in 013, alleen kon ik daar nu es echt niet heen vanavond ![]() ![]() |
|
quote: yep mijn vriendin gaat er weer es heen met gasten.... het is wel grappige muziek maar weer niet echt mijn stijl.... ![]() I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down ![]() |
|
heb het ff aangehoord. ![]() ![]() |
|
Tja, het is wel iets heel aparts natuurlijk... ![]() ![]() |
|
quote: Rijssen it is. Dat is niet alleen dichterbij dan Parijs, en je kunt niet alleen PT zien MAAR je kunt ook nog eens mij de hand schudden. Wat wil je nog meer? I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. ![]() |
|
PT: Verplichte kost voor Opeth liefhebbers. Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. ![]() |
|
Een lift ![]() Wat heeft Porcupine Tree nu met Opeth liefhebbers te maken behalve dan dat die Steve Wilson hem teveel met Opeth bemoeit? ![]() ![]() |
|
quote: ![]() ![]() Maar ja, ik ben dan ook geen vriend.. ![]() ![]() Not all who wander are lost. - JRR Tolkien ![]() |
|
quote: Het zijn hele goede vrienden van elkaar geworden en zijn op muzikaal gebied steeds meer door elkaar beinvloed geraakt. Opeth schrijft steeds meer gevoelige akoestische songs en Porcupine Tree steeds meer "stevige" riffs. Ik denk dat als iemand de nieuwe Damnation CD van Opeth goed vindt, dat ie In Absentia ook zeker kan waarderen. ...maar misschien denk ik wel teveel. ![]() Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. ![]() |
|
Wow, ik heb dus gisteren Opeth Damnation binnen gekregen en las in de schitterende digipack over porcupine tree en dacht dat moet ik eens uit checken... Nu lees ik een topic erover hier en ondertussen heeft kazaa me een aantal nummertjes bezorgd en ik moet zeggen: ![]() ![]() een nieuwe ontdekking! Ik moet dus nu echt alles van die gasten hebben!! hebbuh hebbuh hebbuh! En ja, ik denk ook dat mensen die Opeth's Damnation kunnen waarderen zeker ook Porcupine Tree interessant vinden! (Altijd leuk om weer een ontdekking te doen op muziek gebied! ![]() I Find That I Am Not There... ![]() |
|
quote: Dit had ik ongeveer 2 maand geleden. Wat een ontdekking! ![]() ![]() Morgenavond Lucky in Rijssen, be there! Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. ![]() |
|
quote: hmm.. dat gaat moeilijk aangezien ik in Zweden woon! maar veel plezier daar in elk geval! ![]() I Find That I Am Not There... ![]() |
|
quote: Pech voor je, ze hebben afgelopen week net in Stockholm gespeeld. En dat plezier zal wel lukken ![]() Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. ![]() |
|
Heb PT gisteren in 013 gezien. Waanzinnig goed optreden ![]() ![]() Wat een muzikanten zeg! "Geeft de stier meer melk dan de koe, dient men hem de verkeerde hormonen toe" ![]() |
![]() |
Dit topic is 18 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 |
![]() |
Index / Muziek algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |