IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Muziek algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 18 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18
Auteur:
Topic : Porcupine tree Vorige pagina | Volgende pagina
NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 07-03-2003 15:24 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

quote:
Op 7 maart 2003 13:45 schreef XnegativeX het volgende:
Speciaal voor Karnivoor

Ben ik trouwens de enige die de nummers Wedding nails, The creator had a mastertape en Strip the soul afbreuk vind doen aan een verder geniale cd?

Inderdaad zijn Wedding Nails en Strip the Soul iets mindere nummers, maar "The Creator..." vindt ik wel heel erg cool, ook al is dit wel een beetje een afwijkend nummer. Let vooral op die vreemde tel midden in het 2e couplet! Superstrak gedaan!


Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.


Asherah
Usericon van Asherah
Posted 09-03-2003 18:26 by Asherah Wijzig reactieProfiel van AsherahQuote dit bericht

quote:
Op 10 februari 2003 11:45 schreef NecRobert het volgende:
Hier spreekt de nieuwste ontdekker van de ze geniale band !!! Ik heb net In Absentia gekocht die ik geweldig vind. Ik ben van plan meer albums van hun aan te schaffen. Welke CD raden jullie mij aan ?



...Lightbulb Sun dus.


XnegativeX
Usericon van XnegativeX
Posted 09-03-2003 18:29 by XnegativeX Wijzig reactieProfiel van XnegativeXQuote dit berichthttp://www.myspace.com/dennisjanssen

Hey Ash, heb je al kaarten voor Lucky? Ikke wel


I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.


Asherah
Usericon van Asherah
Posted 09-03-2003 18:31 by Asherah Wijzig reactieProfiel van AsherahQuote dit bericht

Ze komen gelukkig blijbaar hier in Belgie en in 013 ook, is iets dichterbij


XnegativeX
Usericon van XnegativeX
Posted 16-04-2003 23:27 by XnegativeX Wijzig reactieProfiel van XnegativeXQuote dit berichthttp://www.myspace.com/dennisjanssen

Wie gaan er komende vrijdag nog meer naar Lucky?


I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.


Asherah
Usericon van Asherah
Posted 16-04-2003 23:37 by Asherah Wijzig reactieProfiel van AsherahQuote dit bericht

Enfin, ik niet dus, verdoeme.


XnegativeX
Usericon van XnegativeX
Posted 16-04-2003 23:38 by XnegativeX Wijzig reactieProfiel van XnegativeXQuote dit berichthttp://www.myspace.com/dennisjanssen

Waarom niet? Ik las net dat Belgie ook niet door gaat.


I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.


NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 16-04-2003 23:39 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

quote:
Op 16 april 2003 23:27 schreef XnegativeX het volgende:
Wie gaan er komende vrijdag nog meer naar Lucky?

Yep ik!
Wie kent Moonlake? Klinkt saai...(hoezo vooroordeel)


Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.


XnegativeX
Usericon van XnegativeX
Posted 16-04-2003 23:46 by XnegativeX Wijzig reactieProfiel van XnegativeXQuote dit berichthttp://www.myspace.com/dennisjanssen

Even voor Asherah, Rijssen ligt dicht bij Almelo in Overijssel. En het concert van PT gaat zich afspelen op vrijdag 18 April (aankomende vrijdag dus). En de zaal heet Lucky.


I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.


Asherah
Usericon van Asherah
Posted 16-04-2003 23:48 by Asherah Wijzig reactieProfiel van AsherahQuote dit bericht

Almelo? Overijsel??? Ik ben echt wel ff te moe om n atlas te pakken, of een kaart op te snorren - noord nederland? west? zuid? oost? VER WEG vanuit Gent?


XnegativeX
Usericon van XnegativeX
Posted 16-04-2003 23:50 by XnegativeX Wijzig reactieProfiel van XnegativeXQuote dit berichthttp://www.myspace.com/dennisjanssen

Behoorlijk ver weg van gent. Boven in Nederland. Maar wil je PT zien of niet. GET MOVIN SOLDIER!!!


I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.


Asherah
Usericon van Asherah
Posted 16-04-2003 23:51 by Asherah Wijzig reactieProfiel van AsherahQuote dit bericht

Jah, ik wilde zelfs naar Parijs voor hun... alleen zijn die lazy assholes die ik mijn vrienden noem niet bereid me te vergezellen... en die zijn vanavond naar PP in 013, alleen kon ik daar nu es echt niet heen vanavond


DaVinz
Tod - Trauer
Usericon van DaVinz
Posted 17-04-2003 0:00 by DaVinz Wijzig reactieProfiel van DaVinzQuote dit bericht

quote:
Op 16 april 2003 23:48 schreef Asherah het volgende:
Almelo? Overijsel??? Ik ben echt wel ff te moe om n atlas te pakken, of een kaart op te snorren - noord nederland? west? zuid? oost? VER WEG vanuit Gent?

yep mijn vriendin gaat er weer es heen met gasten.... het is wel grappige muziek maar weer niet echt mijn stijl....


I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down


hammer
Usericon van hammer
Posted 17-04-2003 0:01 by hammer Wijzig reactieProfiel van hammerQuote dit berichthttp://www.naxtstage.nl

heb het ff aangehoord.
niet echt mijn smaak...



Asherah
Usericon van Asherah
Posted 17-04-2003 0:02 by Asherah Wijzig reactieProfiel van AsherahQuote dit bericht

Tja, het is wel iets heel aparts natuurlijk...


XnegativeX
Usericon van XnegativeX
Posted 17-04-2003 0:03 by XnegativeX Wijzig reactieProfiel van XnegativeXQuote dit berichthttp://www.myspace.com/dennisjanssen

quote:
Op 16 april 2003 23:51 schreef Asherah het volgende:
Jah, ik wilde zelfs naar Parijs voor hun... alleen zijn die lazy assholes die ik mijn vrienden noem niet bereid me te vergezellen... en die zijn vanavond naar PP in 013, alleen kon ik daar nu es echt niet heen vanavond


Rijssen it is. Dat is niet alleen dichterbij dan Parijs, en je kunt niet alleen PT zien MAAR je kunt ook nog eens mij de hand schudden. Wat wil je nog meer?


I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.


NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 17-04-2003 0:04 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

PT: Verplichte kost voor Opeth liefhebbers.


Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.


Asherah
Usericon van Asherah
Posted 17-04-2003 0:07 by Asherah Wijzig reactieProfiel van AsherahQuote dit bericht

Een lift

Wat heeft Porcupine Tree nu met Opeth liefhebbers te maken behalve dan dat die Steve Wilson hem teveel met Opeth bemoeit?


mislyd
hihi
Usericon van mislyd
Posted 17-04-2003 0:21 by mislyd Wijzig reactieProfiel van mislydQuote dit berichthttp://mislyd.deviantart.com/

quote:
Op 16 april 2003 23:51 schreef Asherah het volgende:
Jah, ik wilde zelfs naar Parijs voor hun... alleen zijn die lazy assholes die ik mijn vrienden noem niet bereid me te vergezellen... en die zijn vanavond naar PP in 013, alleen kon ik daar nu es echt niet heen vanavond

Ik zei "ok"!

Maar ja, ik ben dan ook geen vriend..


Not all who wander are lost. - JRR Tolkien


NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 17-04-2003 0:35 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

quote:
Op 17 april 2003 0:07 schreef Asherah het volgende:
Een lift

Wat heeft Porcupine Tree nu met Opeth liefhebbers te maken behalve dan dat die Steve Wilson hem teveel met Opeth bemoeit?

Het zijn hele goede vrienden van elkaar geworden en zijn op muzikaal gebied steeds meer door elkaar beinvloed geraakt. Opeth schrijft steeds meer gevoelige akoestische songs en Porcupine Tree steeds meer "stevige" riffs. Ik denk dat als iemand de nieuwe Damnation CD van Opeth goed vindt, dat ie In Absentia ook zeker kan waarderen.

...maar misschien denk ik wel teveel.


Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.


rvanderholst
Det var så oerhört nära!
Usericon van rvanderholst
Posted 17-04-2003 10:41 by rvanderholst Wijzig reactieProfiel van rvanderholstQuote dit bericht

Wow, ik heb dus gisteren Opeth Damnation binnen gekregen en las in de schitterende digipack over porcupine tree en dacht dat moet ik eens uit checken... Nu lees ik een topic erover hier en ondertussen heeft kazaa me een aantal nummertjes bezorgd en ik moet zeggen:

een nieuwe ontdekking! Ik moet dus nu echt alles van die gasten hebben!! hebbuh hebbuh hebbuh!

En ja, ik denk ook dat mensen die Opeth's Damnation kunnen waarderen zeker ook Porcupine Tree interessant vinden!

(Altijd leuk om weer een ontdekking te doen op muziek gebied! )


I Find That I Am Not There...


NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 17-04-2003 10:55 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

quote:
Op 17 april 2003 10:41 schreef rvanderholst het volgende:
Wow, ik heb dus gisteren Opeth Damnation binnen gekregen en las in de schitterende digipack over porcupine tree en dacht dat moet ik eens uit checken... Nu lees ik een topic erover hier en ondertussen heeft kazaa me een aantal nummertjes bezorgd en ik moet zeggen:

een nieuwe ontdekking! Ik moet dus nu echt alles van die gasten hebben!! hebbuh hebbuh hebbuh!

En ja, ik denk ook dat mensen die Opeth's Damnation kunnen waarderen zeker ook Porcupine Tree interessant vinden!

(Altijd leuk om weer een ontdekking te doen op muziek gebied! )


Dit had ik ongeveer 2 maand geleden. Wat een ontdekking! Wat een superband!

Morgenavond Lucky in Rijssen, be there!


Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.


rvanderholst
Det var så oerhört nära!
Usericon van rvanderholst
Posted 17-04-2003 11:05 by rvanderholst Wijzig reactieProfiel van rvanderholstQuote dit bericht

quote:
Op 17 april 2003 10:55 schreef NecRobert het volgende:
Dit had ik ongeveer 2 maand geleden. Wat een ontdekking! Wat een superband!

Morgenavond Lucky in Rijssen, be there!


hmm.. dat gaat moeilijk aangezien ik in Zweden woon! maar veel plezier daar in elk geval!


I Find That I Am Not There...


NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 17-04-2003 15:48 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

quote:
Op 17 april 2003 11:05 schreef rvanderholst het volgende:
hmm.. dat gaat moeilijk aangezien ik in Zweden woon! maar veel plezier daar in elk geval!

Pech voor je, ze hebben afgelopen week net in Stockholm gespeeld.

En dat plezier zal wel lukken


Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.


Forever Times
Speuleeh!!
Usericon van Forever Times
Posted 17-04-2003 19:32 by Forever Times Wijzig reactieProfiel van Forever TimesQuote dit berichthttp://www.forevertimes.com

Heb PT gisteren in 013 gezien. Waanzinnig goed optreden

Wat een muzikanten zeg!


"Geeft de stier meer melk dan de koe, dient men hem de verkeerde hormonen toe"


Dit topic is 18 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18
Index / Muziek algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen