|
Dit topic is 18 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 | ||||
Auteur: |
|
|
Op www.disque.nl staat ook nog aardig veel van PT. Alleen niet alles is in voorraad. Bezorgen kan dus lang duren denk ik. Wat ik ken van PT is trouwens gaaf zo kan ie wel weer |
|
quote: Volgens mij ving ik ergens op dat ze op Arrow zouden spelen Waag eens een dansje! |
|
quote: bedankt , ik heb het even opgezocht klopt. Helaasch is dat festival wel hoerig duur . Eerst maar eens afwachten hoe het programma uitvalt. Als er een dag is waarop PT speelt en nog twee andere bands die ik wil zien, dan ga ik wel denk ik. |
|
quote: PT roeleert echt keihard! alhoewel ik In Absentia niet de beste van hun vind, tis wel de meest "metal" achtige schijf... check echt de rest van hun eouvre!!! FAN FUCKING TASTISCH!!! I Find That I Am Not There... |
|
Ik ga echt wel bij dat arrow classic rock festival zijn! PT is zooo gaaf. Curse you all men, that resent my empire. Cause I have risen again, at war this time. The truth I speak, is your decease. My word is your defeat. |
|
quote: Ik zit er ook over te denken om te gaan, en dan niet alleen voor Porcupine Tree, ook Queensryche en Vai zullen er staan, en dat is op zich ook erg interessant. Waag eens een dansje! |
|
PT is de enige 'briljante' band (voor mij ) die op Arrow staat... Maar ik heb de laatste PT toer gemist dus ik heb weinig keus |
|
Dusss.....wat vinden de damesc ende heeren PT fans van Blackfield? Ik heb er een nummer gehoord bij iemand maar het wist me nog net niet te boeien. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
helaas nog niet gehoord. *start op in reguliere download mode* I Find That I Am Not There... |
|
...omdat sommigen schijnen te denken dat PT een grindcore band is....dacht ik ik geef een schopje zodat de lieden in kwestie zich op kunnen leiden. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
GRINDCORE!!!!! We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. bla bla bla |
|
Chelman, thx for the pointer. Deze band HEERST. Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
quote: Dat dacht ik Zo hoor je eens wat leuks bij me in de auto i.p.v. alleen uberblije Viking metaal KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: Jij en überblije Viking metaal? Gadver! Hippie!! En ik ga deze band (ja nu pas) ook maar even uittsjekken ..."Hate can only create more hate"... |
|
ik heb in absentia op mp3 en vind het wel een zeer goede band , maar de andere albums zouden heel anders zijn ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: Ik moet zeggen dat M.'s gezicht toen hij de eerste noten van Korpiklaani in mijn auto hoorde wel vermakelijk was: WTF?!?!?! LOL En Porcupine Tree moet u zeker checken! KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: Hehehe, dat geloof ik wel ja.. quote: Ga ik doen. ..."Hate can only create more hate"... |
|
ze zijn wel òke. Volg mij niet. Ik verdwaal keer op keer. |
|
quote: Anyone? Ik heb het namelijk nog steeds niet gehoord maar ben toch benieuwd.... KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: Nieuwe drummer op In Absentia heeft het wel redelijk 'anders' gemaakt, mede daardoor vind ik het wel de coolste plaat van ze, maar oudere werk is ook te gek hoor! Die sfeer/dat 'hippy'-soundje is er altijd geweest. Nu "knalt" het wat meer alleen [edit]ff "knalt" van gemaakt ipv knalt[/edit] [Dit bericht is gewijzigd door FRNK op 17-08-2004 12:39] |
|
Weet er iemand waar ik Signify en The Sky Moves Sideways kan kopen (voor een redelijk bedrag!)? |
|
Chelman, nogmaals bedankt. Wat een fors heersende band. Ik luister zelf het graagst naar het latere werk... Vooral 'Stupid Dream' en 'In Absentia', wat een melancholiek zeg, prachtig. En wat een geweldige zanger! Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
You're welcome. In Absentia is inderdaad een machtig heerschende plaat! KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
En nu dat Blackfield nog op de kop zien te tikken. Ben heel erg benieuwd wat voor kunststukje Steven Wilson er nu weer van gemaakt heeft. Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
Dit topic is 18 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |