IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9
Auteur:
Topic : Aborym Vorige pagina | Volgende pagina
XnegativeX
Usericon van XnegativeX
Posted 07-05-2003 19:47 by XnegativeX Wijzig reactieProfiel van XnegativeXQuote dit berichthttp://www.myspace.com/dennisjanssen

Dan zal die van jou wel goed zijn want die van mij sloeg ook gewoon over. Ik denk dat Displeased maar gewoon moet zorgen dat ik een goed exemplaar krijg. Dan wacht ik daar wel lekker op.


I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.


Markam
I woke up dead this morning...
Usericon van Markam
Posted 08-05-2003 11:34 by Markam Wijzig reactieProfiel van MarkamQuote dit berichthttp://www.vervamon.tk

quote:
Op 7 mei 2003 15:23 schreef XnegativeX het volgende:
Dit is dus zwaar kut. Ik heb mijn exemplaar weer teruggestuurd naar Displeased omdat hij oversloeg. Nu krijg ik net dit mailtje:

We hebben de Aborym gecheck en we hebben de andere versies ook gecheckt.
Het blijkt dat alle Cd's deze foutjes hebben. (de eerste hoor je al vrij in het begin)
Er is geen andere versie verkrijgbaar.
Wil je de zelfde cd terug? Of wil je een alternatief?


Groeten,

NOEL

Noël van Eersel
Dis-Order / Displeased Records


Wat moet ik nu?!


hm mijn promo deed dat ook, dat was de reden dat ik het origineel nog wilde hebben. ik dacht een soort beveiliging of zo.

hmmm dat best kut



AgonY
Usericon van AgonY
Posted 09-05-2003 20:08 by AgonY Wijzig reactieProfiel van AgonYQuote dit bericht

de mijne is (tot dusver al - zit aan nr 5) in orde!


XnegativeX
Usericon van XnegativeX
Posted 10-05-2003 1:59 by XnegativeX Wijzig reactieProfiel van XnegativeXQuote dit berichthttp://www.myspace.com/dennisjanssen

Tsja, ik heb hun management in Nederland gemailt en die weten ook niks van een fout. Ik denkt dat alleen de vracht die Displeased heeft ontvangen die fout heeft. Maar ik heb nu contact opgenomen met Code666. Als die van niks weten moet Displeased maar gewoon zorgen dat ik een goed exemplaar krijg. Van mijn part regelen ze het met Code666 zelf. Ik wil gewoon een goed exemplaar van deze cd.


I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.


XnegativeX
Usericon van XnegativeX
Posted 10-05-2003 13:05 by XnegativeX Wijzig reactieProfiel van XnegativeXQuote dit berichthttp://www.myspace.com/dennisjanssen

Het antwoord van Code666:

Hello Dennis,

thanks for contacting us.
Yes, you are right: the first version of "With no human intervention" had the little flaw you speak about, and all copies had it.
But now we have reprinted the album and that problem has been solved. Also, the new edition contains 2,30 minutes more of unreleased music than the old one.
So, if you wish change your copy, please send us it and we'll ship you a new one. Free, of course.

And in case you would order some else title from our catalog together with the new Aborym, you can find all code666 releases here: www.code666.net/webstore

Thanks, talk to you soon.
Regards,

Fausto


I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.


humanator
spectre
Usericon van humanator
Posted 10-05-2003 13:09 by humanator Wijzig reactieProfiel van humanatorQuote dit berichthttp://www.controlhumandelete.com

netjes


Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com


XnegativeX
Usericon van XnegativeX
Posted 31-05-2003 12:42 by XnegativeX Wijzig reactieProfiel van XnegativeXQuote dit berichthttp://www.myspace.com/dennisjanssen

Ik heb vandaag de nieuwe versie van Code 666 binnen gekregen. Deze werkt perfect. Enorm bedankt aan Code 666


I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.


TNightmare
Usericon van TNightmare
Posted 23-08-2004 23:08 by TNightmare (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van TNightmareQuote dit bericht

Ik had verwacht dat Aborym totaal niks voor mij zou zijn, maar wat ik ervan gedownload heb klinkt wel erg vet! Verandering van spijs doet luisteren, waarschijnlijk .


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 23-08-2004 23:09 by M. Wijzig reactieProfiel van M.Quote dit bericht

Je moet ze eens live zien, da's pas vette shit...


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 23-08-2004 23:12 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

quote:
Op 23 augustus 2004 23:09 schreef M. het volgende:
Je moet ze eens live zien, da's pas vette shit...
Vond ik anders erg slecht vergeleken bij die laatste cd; Chernobiel Generation bv klinkt op cd veel lekkerder en dansbaarder.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


Spiritist
Usericon van Spiritist
Posted 23-08-2004 23:15 by Spiritist Wijzig reactieProfiel van SpiritistQuote dit bericht

quote:
Op 23 augustus 2004 23:09 schreef M. het volgende:
Je moet ze eens live zien, da's pas vette shit...


Bij die optredens lopen zeker veel onzekere gothic pubers rond. Die jij, met je studenten tactiek, makkelijk in je bed krijgt!

Nee,

Aborym is op cd enorm goed, maar als ik die live zooi van hun wil zien ga ik wel naar de Gayparade.


You don't need to have respect for him because he pretends that he's holy...


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 23-08-2004 23:18 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

quote:
Op 23 augustus 2004 23:15 schreef Spiritist het volgende:
Aborym is op cd enorm goed, maar als ik die live zooi van hun wil zien ga ik wel naar de Gayparade.
Nou kwamen de nummers van de eerste twee cd's weer live beter over dan opschijf
En Gayparade ach tja ieder zijn interpretatie maar ik vind het gemiddelde 'metal'-open-air-festival meer gay.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


Sater
Usericon van Sater
Posted 23-08-2004 23:30 by Sater Wijzig reactieProfiel van SaterQuote dit bericht

Aborym is gewoon stoer en hun uiterlijk doet niks af aan het sonische geweld van hun liveshows. En ook Chernobyl Generation kon mij zeer zeker bekoren live.


one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe


Aaaarco
Usericon van Aaaarco
Posted 24-08-2004 10:41 by Aaaarco Wijzig reactieProfiel van AaaarcoQuote dit bericht

mensen die er uberhaupt over denken om naar de gayparade te gaan mogen niet eens naar aborym luisteren...


'into the reactor!...'


In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud


natassja
Usericon van natassja
Posted 24-08-2004 10:47 by natassja Wijzig reactieProfiel van natassjaQuote dit bericht

live is het lekkere muziek om op te hakkuh

kut dus


Argh
Usericon van Argh
Posted 10-01-2006 17:42 by Argh Wijzig reactieProfiel van ArghQuote dit bericht

*schop*

kvind die nieuwe mp3 + het nummer op myspace.com toch eigenlijk wel super!, het is even wennen... maar faust drumt zelfs vrij mechanisch, prime evil z'n vocalen zijn minstens net zo ziek als die van atilla op de vorige plaat... en het ademt gewoon een enorm vette sfeer uit! Veel synth/bliepjes en ander industrial geneuzel... nu is het nog wachten op het volledige album en dan hoop ik stiekem dat er toch ook weer vette gabber/house/trance/breakbeats in zitten

http://www.season-of-mist.com/common/downloads/Aborym/Aborym%20-%20A%20Dog-Eat-Dog%20World.mp3
http://www.myspace.com/aborym666



Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010


Markam
I woke up dead this morning...
Usericon van Markam
Posted 10-01-2006 17:54 by Markam Wijzig reactieProfiel van MarkamQuote dit berichthttp://www.vervamon.tk

vage shit als ik al die reacties teruglees over de tikken in de cd. had namelijk juist te horen gekregen dat het de bedoeling was dat het oversloeg om de extra vaagheid van de muziek te benadrukken



Argh
Usericon van Argh
Posted 12-01-2006 16:59 by Argh Wijzig reactieProfiel van ArghQuote dit bericht

haha de bedoeling? enfin..

GENERATOR RELEASE DATE 20/02/2006!

Hebben! (check mn vorige post)


Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010


WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 06-02-2006 3:12 by WhiteRider Wijzig reactieProfiel van WhiteRiderQuote dit bericht

Wat een gezeik over de kleding die de Aborym-leden dragen op het podium. Ik vraag me af wat gayer is, het dragen van die kleding of het beoordelen ervan. Buiten dat vind ik het beter bij de muziek passen dan corpsepaint en een hoop spikes. Zo heeft elke band van Attila (ok, ex-bands) een ander voorkomen. De Aborym-outfits zie ik bij SunnO))) niet verschijnen, maar de monnikkenpakken bij Mayhem? Ook niet.


Ik luister nu de sample van de nieuwe. Smerige strot ja, klinkt vet. Ik ben overigens wel benieuwd of de rest van het album net zo...'ingetogen' is als dit nummer. Ik vind het minder hard blazen dan de voorgaande albums, al kan dit ook aan mij liggen.


Argh
Usericon van Argh
Posted 06-02-2006 3:28 by Argh Wijzig reactieProfiel van ArghQuote dit bericht

check het nummer op hun myspace ruimte ook eens! Faust de drumcompu Ben echt heel erg benieuwd naar het album, maar nog even geduld dus... Heb A Dog-Eat-Dog World inmiddels al grijsgedraaid.

Edit: Kan iemand misschien dit topic hernoemen naar "Aborym" ? Er is namelijk nog geen algemeen Aborym topic

[Dit bericht is gewijzigd door Argh op 06-02-2006 4:16]


Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 06-02-2006 8:22 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

Kun je beter in het Klachten topic vragen, mods struinen deze topics niet af voor dit soort opmerkingen


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


Argh
Usericon van Argh
Posted 06-03-2006 16:02 by Argh Wijzig reactieProfiel van ArghQuote dit bericht

Wat vind men van de nieuwe CD? Ik heb em ruim een week geleden besteld en hij is nu al out of stock... gelukkig al wel op mp3 gehoord... erg vet!


Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 19-03-2006 22:45 by M. Wijzig reactieProfiel van M.Quote dit bericht

*schop*
quote:
Op 6 maart 2006 16:02 schreef Argh het volgende:
Wat vind men van de nieuwe CD? Ik heb em ruim een week geleden besteld en hij is nu al out of stock... gelukkig al wel op mp3 gehoord... erg vet!

Mijn eerste indruk was negatief, mijn tweede positief. Ik vind het allemaal wel relaxed (koude kille atmosfeer, goede produktie, goed ingespeeld, zieke zang etc.), denk alleen niet dat het een blijvertje is.


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 20-03-2006 0:14 by WhiteRider Wijzig reactieProfiel van WhiteRiderQuote dit bericht

Moet hem ook nog halen.


Argh
Usericon van Argh
Posted 20-03-2006 0:20 by Argh Wijzig reactieProfiel van ArghQuote dit bericht

quote:
Op 19 maart 2006 22:45 schreef M. het volgende:
*schop*

Mijn eerste indruk was negatief, mijn tweede positief. Ik vind het allemaal wel relaxed (koude kille atmosfeer, goede produktie, goed ingespeeld, zieke zang etc.), denk alleen niet dat het een blijvertje is.


Ik had wat gemengde gevoelens bij de eerste vrijgegeven mp3 (a dog-eat-dog world) , maar na 2x luisteren viel het kwartje en heb ik die mp3 kapot gedraait, en kvind het nu nog steeds het beste nummer van het album. Tezamen met nr 7 (die laatste minuten met die 303 acid zooi erin, heerlijk!), het is een heel andere stijl en er zit veel minder electronica in en wat meer death metal georienteerd op de meeste momenten maar godver, zieke vocals van prime evil waardoor ik atilla geen moment mis. en alles is tot op de puntjes goed uitgevoerd, puike productie, zeer subtiele industriele geluidjes en electronisch gedoe die je pas na een 5e keer luistert ontdekt, heel tof. Ook de samples van o.a. charles manson passen goed bij de muziek.. de 'koren' zorgen voor een apart duister sfeertje.. digipak cd is ovigerens goed verzorgd maar misschien ietwat aan de matige kant.

[Dit bericht is gewijzigd door Argh op 20-03-2006 0:27]


Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010


Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen