|
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 | ||||
Auteur: |
|
|
Ik moet je gelijk geven dat ik het ook wat minder snel opzet, maar Sleep - Jerusalem is misschien de uitzondering die de regel bevestigd. Ik luister albums bijna altijd helemaal in zijn geheel. Losse nummers luister ik nauwelijks, alleen wat pop/hiphop/elektronische muziek, omdat daar de albums vaak kut zijn. |
|
As previously announced, Italian electro / black metallers ABORYM’s fifth album will be out on next November 8th. On this new misdemeanour entitled “Psychogrotesque”, the now-established three member line-up (Fabban on vocals, bass, synth; Hell:IO:Kabbalus on guitars and synths; Eithun G. Bard on drums) is joined by a number of special guests and friends: Richard K. Szabo of TWZ, an old acquaintance of ABORYM since the days of “With No Human Intervention”; Narchost (MALFEITOR, DEMON'S SHADE, STORMCROW); Pete Michael Kolstad Vegem (guitarist of BLOOD TSUNAMI and MONGO NINJA); Giulio Moschini (guitarist of HOUR OF PENANCE); bassist Emiliano Natali (SHOREBORN); and Davide Tiso (talented musician and the mind behind EPHEL DUATH and KARYN CRISIS BAND). The most sensational and unprecedented collaboration on this record, and probably the most sensational in ABORYM’s entire career since 1993, is with Karyn Crisis. A historical shamanic singer of the legendary combo metal-hardcore crossover CRISIS from New York, as well as pioneer of the female-fronted movement also involved in the past with SIX FEET UNDER, SIGILLUM S, VOIVOD’s vocalist and currently in the KARYN CRISIS BAND together with Davide Tiso, Karyn Crisis returns on the international extreme metal scene with ABORYM, through one of the most insane and violent performances of all time behind the microphone. Veel gastbijdrages weer. Volgens mij vond ik Crisis kut, maar ik weet het niet zeker meer. |
|
Ik ben benieuwd wat deze plaat gaat worden Een van mijn favoriete bands in ieder geval, met een mooie schijt-aan-alles instelling |
|
Artwork van de nieuwe plaat: Faustian Spirit of the Earth |
|
Ben wel benieuwd. |
|
Er zouden 7 nummers op het album staan, al zal het eigenlijk 1 lange track van 32 minuten zijn. Faustian Spirit of the Earth |
|
Wie is die dude op de hoes dan? doet me aan Gollem van Lord of the Rings denken. Edit: alleen is die kaal. [Dit bericht is gewijzigd door Burzum op 13-09-2010 1:47] |
|
quote: +1! |
|
quote: wat een leuke invalshoek. IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
Die hoes is vet Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
ik denk aan One Flew Over the Cuckoo's Nest IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
Erg gave hoes zeg! Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
Nieuw nummer van Aborym online: http://www.season-of-mist.com/common/downloads/Aborym/Aborym-Psychogrotesque-pt-VII.mp3 Typisch Aborym, vooral de snellere stukken vind ik erg lekker. Faustian Spirit of the Earth |
|
ooowowoow, lekkere effecten op de nieuwe plaat signature |
|
Nog even wachten hier... maar ben enorm benieuwd Faustian Spirit of the Earth |
|
Ik wacht de release af. ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
Ik ook! |
|
Vet nummer. Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
Dit doet me al heel wat meer dan die Generator tracks Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Oe, lekker album. Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
Net even geluisterd, maar kan hier echt niks mee. Zoveelste mentalkloon. |
|
Ook deze valt me weer enorm tegen. Je verwacht wat, een storm, maar het is een briesje. De plaat heeft echt een kutsound. Het knalt van geen kant en hoewel er hier en daar wel wat leuke riffs staan is het over het algemeen huilen met de pet op. Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Beetje als CHD? Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
nope Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |