|
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 | ||||
Auteur: |
|
|
Volgens mij is het nummer dat je kende voordat je het hele album hebt gehoord op voorhand al een voorkeursnummer. Hoe dan ook. |
|
Dat belooft dan wat voor de nieuwe Satyricon (not). Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
|
|
Tering zeg, ik had het fout dat het geen "blijvertje" zou worden, wat een geweldig album. Heerlijk om black metal op deze manier te horen, wat een kille uitstraling zit er in die muziek zeg! Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
De nieuwe is echt super idd! De sfeer is absoluut meeslepend tot en met de vorige vond ik nogal hectisch, maar deze is massaal goed uitgebalanceerd. Een topper! signature |
|
Leuk schijfje, die nieuwe. Ik twijfel nog een beetje over de gladde productie hier en daar, maar denk ik dat uiteindelijk als pluspunt ga zien. Alles is zo goed hoorbaar, heers! Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Mijn favoriet blijft toch nog Fire, walk with us. En dan vooral het nummer Here is no God S.T.A. Erg gave beat zit daaronder. She Said Destroy in Black New York |
|
Weet iemand waar die "Suffer Catalyst" sample vandaan is? |
|
quote:Ik moet er ook aan wennen.. De verhoudingen tussen de band en de vocals liggen heel anders dan op de vorige platen.. maar ik na een x aantal keer luisteren vind ik hem goed!! Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
meesterlijke shit.... echt meeeeesterlijk In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud |
|
quote: +1 When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
|
Dan ga ik hem vandaag nog 1 kans geven Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Ik heb helemaal niets met deze muziek. Maar deze quote was gewoon gaaf! quote: Suck my piss |
|
en toch was het zo! haha, het zou me trouwens niets verbaast hebben als ze het er echt om gedaan hadden. Vind die nieuwe minder dan zijn voorganger, die was net effe wat vager |
|
Kwam net ergens op internet Generator (ofzo) tegen, maar die vind ik dan weer niks. Toch moest ik ineens denken aan Fire, Walk With Us! Die heb ik gelijk maar even de playz0rz0rz in gepropt, klinkt weer uitstekend, ook al heb ik 'm al 2849238 keer gedraaid. Heers heers heers. En damn, wat wil ik ze graag nog een keer live zien, met Attila weer. [Dit bericht is gewijzigd door WhiteRider op 10-05-2007 15:35] |
|
"Chernobyl Generation', ja, gaaf nummertje. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
Generator is geweldig ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
Zou hun nieuwe album nu niet uitkomen? |
|
Ja, dat vraag ik me nu ook al enkele maanden af Hopelijk dan wel iets beter dan Generator Faustian Spirit of the Earth |
|
er is niets beter dan generator In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud |
|
Klopt, Generator was perfect. |
|
With No Human Intervention vind ik een stuk beter, Generator is ook wel ok.. |
|
no human intervention was meer dan oke, generator is de baas In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud |
|
Zijn allebei gaaf eigenlijk. |
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |