![]() |
||||||
![]() |
||||||
|
||||||
| Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 | ||||
| Auteur: |
|
|||
|
quote: daar erger ik me ook blauw aan, wat een faal idd ik wou het niet geloven toen ik het hoorde signature |
|||||||||
|
zijn uitleg is "well, it's slang, so it's intentionally in the lyrics" signature |
|||||||||
|
Inderdaad expres dus No dogs, no masters. |
|||||||||
|
Beste Aborym plaat sinds With No Human Intervention wat mij betreft, héél gaaf Faustian Spirit of the Earth |
|||||||||
|
Stuit hier net bij toeval op: http://www.metal-archives.com/albums/Aborym/Live_in_Groningen/392117 Bijna 10 jaar na de bewuste show, vrij apart. [Dit bericht is gewijzigd door Haeresiarch Sr. op 27-11-2013 19:45] |
|||||||||
|
![]() wii signature |
|||||||||
|
![]() |
|||||||||
|
Zal wel aan mij liggen, maar ik vind Psychogrotesque doodsaai. Nieuwste CD nog niet geluisterd. |
|||||||||
|
Kadotus is de band waar het nier om draait. If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. |
|||||||||
|
Nee hoor, Ancestors Blood. Maar eigenlijk Aborym, want daar gaat dit topique over |
|||||||||
|
Met hun "fucked up lysergic extreme alien-black-hard/industrial metal". |
|||||||||
|
Veel Nine Inch Nails op dat nieuwe album. Weinig black meer. Hele album hier: https://www.youtube.com/watch?v=g8XFwy2Qx8Y&feature=youtu.be [Dit bericht is gewijzigd door bokkie666 op 26-01-2017 11:11] "Succes lijkt in de toekomst te liggen." |
|||||||||
|
Niet goed... echt niet. Faustian Spirit of the Earth |
|||||||||
|
In ieder geval is de albumtitel veelzeggend dan. Hafgufa |
|||||||||
|
signature |
|||||||||
|
Zo... Dat is kut. When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
|||||||||
|
Zeker saai, vooral gezien GENERATOR een juweel is diep in de krochten van de black metal historiek. |
|||||||||
|
Op 16 januari 2026 10:17 schreef Hypnos het volgende: het leest heel erg Cartman allemaal XD |
|||||||||
|
quote: When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
|||||||||
|
Is er geen ex die hem kan beschuldigen van MM-achtige dingen? signature |
|||||||||
|
Enkele dagen geleden verscheen er goed nieuws uit het Aborym-kamp: quote: Geweldig dat ze terug industrial black gaan maken [Dit bericht is gewijzigd door Steel Jaw op 20-11-2025 0:57] |
|||||||||
|
Verrassende wending. Heb hem paar jaar terug gesproken en toen was hij helemaal wars van weer metal gaan maken. Het bloed kruipt waar het niet gaan kan. Heel benieuwd! Op 16 januari 2026 10:17 schreef Hypnos het volgende: het leest heel erg Cartman allemaal XD |
|||||||||
|
Moet wel zeggen dat die industrial albums wel interessant waren, dus ook weer jammer. Op 16 januari 2026 10:17 schreef Hypnos het volgende: het leest heel erg Cartman allemaal XD |
|||||||||
|
Heb van de industrial albums wat nummers beluisterd destijds, leek mij nogal een hit-and-miss gevalletje. Blij dat ze terugkeren naar hun roots |
|||||||||
| Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 |
| Index / Heavy Metal |