![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 | ||||
Auteur: |
|
|
Zeg dat wel. Oei. ![]() "Succes lijkt in de toekomst te liggen." ![]() |
|
Ik las al meer negatieve verhalen over de clean vocals. Wanneer komt deze plaat uit? Of is 'ie al uit? Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. ![]() |
|
quote: Oei oei... Zit pas op 2 nummers, tot nu toe gaat het wel met de cleanige dingen, maar ik vrees door dit soort berichten later nog het ergste ![]() No dogs, no masters. ![]() |
|
Godver, als iedereen het kut vindt dan moet ik het haast wel gaaf vinden. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. ![]() |
|
quote:28 mei, Stream op de vorige pagina. "Succes lijkt in de toekomst te liggen." ![]() |
|
ja, en? I am mine own redeemer...! ![]() |
|
Ik vind het vooralsnog gaaf, hoor ![]() No dogs, no masters. ![]() |
|
quote:wacht maar tot nummer 6. ![]() "Succes lijkt in de toekomst te liggen." ![]() |
|
quote: ![]() Ik wacht nog wel ff tot de 28e dan. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. ![]() |
|
quote: ಠ_ಠ Tot anderhalve minuut gaat het goed... Ah kut, ook echt precies tot anderhalve minuut ![]() Niet best dit ![]() No dogs, no masters. ![]() |
|
![]() Hij zingt wel als Niklas van Shining alleen dan nog slechter. [Dit bericht is gewijzigd door bokkie666 op 22-05-2013 22:46] "Succes lijkt in de toekomst te liggen." ![]() |
|
quote: Oh da's minder. ![]() Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. ![]() |
|
quote: Ja, nr. 6 is wel ernstig ja. In dit geval wil ik wel een oortje dichtknijpen, de rest is nl. erg vet! Fickt nicht mit dem Raketemensch!! ![]() |
|
quote: In nummer 7 gaat het ook weer even mis... Maar het blijft vooralsnog bij vrij korte stukken, en inderdaad de rest is wel echt te gek! No dogs, no masters. ![]() |
|
Ik ga nog niet luisteren, maar aan de hand van deze commentaren ben ik héél erg benieuwd ![]() Faustian Spirit of the Earth ![]() |
|
Érg leuk! Ik krijg meteen zin om nog meer Aborym op te zetten. Het lukt wel om over die cleane stukjes heen te luisteren. ![]() |
|
Net stream geluisterd, man wat een puin. Veel sounds die ik ken uit pulp entertainment. IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK ![]() |
|
Aborymjob ftw signature ![]() |
|
Zieke shit op die nieuwe. Ik like. Fickt nicht mit dem Raketemensch!! ![]() |
|
Ik hoor geluiden dat ze mogelijk dit jaar een nog niet nader te noemen Nederlands podium zullen bestijgen! ![]() |
|
Net geluisterd, weet het nog niet. ![]() |
|
quote: De Gonz in Gouda, met Goatpenis als support! Op 26 mei 2011 23:34 schreef Pit Beast het volgende: "Sonic titan kan hier wel steeds de held uithangen maar ook voor hem is er ooit een gevalletje wrong time wrong place." ![]() |
|
ABORYM zal uitsluitend @ Eindhoven Metal Meeting spelen, en wel op Zaterdag 14 December. Duurt dus helaas nog even, tenzij je ook naar Brutal Assault in CZ gaat. Unkraut verdirbt nicht - Wer schlecht ist der stirbt nicht ![]() |
|
quote: Is dat exclusief bedongen ja? Goatpenis is dit jaar headliner op EMM ![]() |
![]() |
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 |
![]() |
Index / Heavy Metal | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |