|
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 | ||||
Auteur: |
|
|
With No Human Intervention is vetter, maar Generator is een stuk samenhangender. Dus ik draai ze altijd door elkaar. one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|
Samenhangender idd, maar ik vind dat er geen enkel nummer bovenuit steekt en dat stoort me wel eens aan die plaat. Faustian Spirit of the Earth |
|
Dood en doodsaaie plaat die Generator. Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
een van de weinige cd's die ik met vreugde 4 a 5 x achter elkaar laat rondtollen... In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud |
|
Generator is gaaf a dog eat dog world, lekker duister.. ziek stem ook.. oh ach al genoeg lof over gepost paar pagina's terug Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
geef mij maar die Fire walk dinges Twin Peaks signature |
|
tof dat ze geinspireerd zijn door lynch en twin peaks op die plaat, maar vind het persoonlijk een stuk minder vet dan With no human... en Generator... hoop dat de volgende plaat trouwens wel weer wat meer industrial/breakbeats/gabber shit heeft Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
wat vinden jullie dan van kali yuga bizarre? Ik blijf het ook een erg leuk en afwisselend schijfje vinden! Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
"Roma Divina Urbs" is een van de betere BM nummers! Die 'speech' op het einde weet mij nog steeds de kriebels te geven. |
|
Generator blijft mijn favoriet. Met de eerdere cds heb ik toch minder. ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
Without Human dinges? signature |
|
With No Human Intervention bedoel je? ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
Ze zijn naar mijn mening allemaal supervet, maar met kleine voorsprong wint bij mij With No Human Intervention |
|
quote: die staat bij mij gelijk met International 666 van Dodsheimgardheim signature |
|
Voor mij is With No Human Intervention toch veruit de gaafste. Generator heeft die complete 'madness' totaal niet en stelde me daarom in het begin toch wat teleur. Ondertussen ben ik wel wat bijgedraaid en vind ik het wel een leuke plaat. Het album dat ik het minst vaak opzet is in ieder geval Fire Walk With Us. Nu is het maar te hopen dat ze ooit met een nieuwe op de proppen komen. Faustian Spirit of the Earth |
|
quote: Wiiiiiiii Faustian Spirit of the Earth |
|
Ik weet het niet, ik luister dat soort albums vrijwel nooit Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
Ok, ik zal 't wel doorgeven dat ze ermee moet kappen. |
|
te laat, ze gaan door signature |
|
zeg maar even dat losse tracks een stuk fijner zijn om naar te luisteren. Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
losse tracks zijn fijner om naar te luisteren is het juist? geen edit!!!!!!!!!!!! signature |
|
quote: doe jij ze ff de groeten van mij. *box* IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
quote: Kijk ik énorm naar uit! Faustian Spirit of the Earth |
|
quote:De enige soort albums waarbij ik op shuffle durf te drukken. Ik kan niet wachten. zwaar yuuuuuuuuuuu |
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |