|
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 | ||||
Auteur: |
|
|
http://www.terrorizer.com/2013/05/28/aborym-dirty-cd2-stream/ Nou, CD 2 ook maar even beluisteren en dan misschien een ordertje gaan pullen ergens Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
Ik vind de nieuwe versie van Fire Walk With Us echt een pak minder door de drums en zang en de gitaar is te aanwezig nu. Hallowed Be Thy Name met trancestukjes is ook gewoon nog slechter dan het origineel. |
|
iemand een vraag voor Fabban Aborym? signature |
|
Of hij zijn pubertijd nog steeds niet ontgroeid is? Laatste album komt nogal puberaal over. Ten opzichte van de vorige twee album's. [Dit bericht is gewijzigd door bokkie666 op 27-06-2013 22:46] |
|
nja, ik zal het wel wat anders verwoorden signature |
|
Misschien kan je hem vragen wat voor Aborym het volgende thema wordt. Ik bedoel, een nummer als "Raped By Daddy" met vrouwengekreun en alles, dat is vrij smerig. Dirty indeed. Hoe ziet de horizon van Aborym eruit? Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
quote: Wat voor drugs word er geprefereerd. IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
quote:Dat bedoel ik nu met puberaal. Ik vind het een stap terug. quote:Of de balletjes al zijn ingedaald? En de cleane zang is echt te slecht(vooral op de covers), is hij zich daarvan bewust en is het met opzet of heeft hij geen goed klankbord in de omgeving? [Dit bericht is gewijzigd door bokkie666 op 27-06-2013 23:15] |
|
quote: genoteerd signature |
|
quote: dat vroeg ik hem al ja. enkel blowen tegenwoordig harde shit doet hij niet meer. wil mensen ook niet aanzetten. Atilla vindt hem maar een woosie daardoor zuipen en blowen tot alles grappig wordt doet hij nu [Dit bericht is gewijzigd door Hypnos op 27-06-2013 23:15] signature |
|
quote: ok, geen poppers dus IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
neih. hij sport zelfs hier met zijn maatje (incl. sigaret) meteen ook zo'n shirt besteld [Dit bericht is gewijzigd door Hypnos op 27-06-2013 23:18] signature |
|
wow Jersey Aborym Shore IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
quote:Dat lukt mij nooit. zie mijn edit hierboven ergens nog voor nog een vraag. En hoe is het met Malfeitor en andere eventuele zijprojekten. [Dit bericht is gewijzigd door bokkie666 op 27-06-2013 23:21] |
|
quote: Ik heb er niet zo'n problemen mee. Behalve dat ik het een beetje onsmakelijk vind. Wel vond ik de thematiek op Psychogrotesque aansprekender. Maar het blijft een toffe band. Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
quote: neej, Malfeitor is deaud en begraven, komt niemeer terug. Afgesloten schlüss. Blijkbaar is hij wel met een noise label gestart in Amerika signature |
|
quote: er is een link met Twin Peaks bij dat nummer, maar ik vinnem niet signature |
|
quote: link or it didn't heppen IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
quote:Het kan ook aan mij liggen, misschien word ik te oud. Ik wil samples van potten en pannen in de keuken en de afwas die gedaan wordt. Moedersblackmetal. |
|
quote: http://stridulationrecords.com/index.php?p=Home&l=en NY - Trondheim - Rome signature |
|
quote: leuk, ga ze ff wat sturen. thx brah box IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
nu review van dit http://tyrantofdeath1.bandcamp.com/album/nuclear-nanosecond Aborym in de jonkiesMDMAchine signature |
|
quote: Of misschien moet je nog wat ouder worden. Een beetje daddy-age, zeg maar. Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
quote: Wat ik begreep was dat zulke dingen vooral bedoeld zijn om te schokken, omdat dat zo ongeveer nog het enige is wat mensen kan schokken. Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |