|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
en je heb een nieuw user icon, die smurf was toch het beste vind ik I was me but now he's gone |
|
ZUIPEN en BANGEN tot je gothverdomme scheef gaat hakken en kappen en mietjes ea discovolk de prak inbuisen, komaan zeg toch logisch Van Ironglory Fantastisch, dit is echt de meest mieterse post die ik hier ooit gezien heb. Alle eer aan Ironglory. Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
ik heb helaas alleen de nederlandse versie Maar het is idd een prachtig boek... Aan Dwaallicht: Monty Python wordt inderdaad vaak herhaald maar het probleem met dat is gewoon dat het grappig blijft, dat als je enkele woorden of zinnetjes hoort je gelijk weer zo'n beeld van absurde humor voor je ogen hebt waar je dan weer van moet glimlachen (heb ik tenminste ) "Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine" |
|
"5 good reasons not to practise: 1.There 2. Are 3. No 4. Good 5. Reasons"- Steve Vai Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
|
die laatste heerscht ! |
|
quote: Heb hem gisteravond weer eens gekeken, weer de halve avond in een deuk gelegen |
|
quote: Steve Vai heerscht! en Joe Satriani trouwens ook The educated differ as much from the uneducated as the living differ from the dead. --Aristotle-- |
|
"Programmeren is makkelijker als je denkt" Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
quote: MIETERS??hahahaha |
|
quote: Gelieve geen aanmerkingeg te hebben op mijn taalgebruik. jeminee zeg! Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
Drugs is gods manier om te zeggen dat je teveel geld hebt. (Ozzy Osbourne) |
|
dat is dan weer een van zijn mindere uitspraken "Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine" |
|
"Jesus Christ Looks Like Me" |
|
"Torment in the dark was the danger that I feared, and it did not hold me back. But I would not have come, had I known the danger of light and joy." J.R.R. Tolkien, "The Lord of the Rings" Nog drie nachtjes slapen en dan eindelijk deel twee... The educated differ as much from the uneducated as the living differ from the dead. --Aristotle-- |
|
"my girlfriend says im afraid of commitment...Well, she's not my girlfriend, actually" I was me but now he's gone |
|
quote: "Peter Steele Looks Like Me" Zenial |
|
"If you had a brain, you would be dangerous" Choke - Slapshot |
|
- Hummy |
|
"Texas is for steers and queers, and I don't no horns on you boy, so you must be the other kind!" uit: Full Metal Jacket (uit m'n hoofd, don't shoot me als ie niet helemaal klopt) Touché, pussycat! |
|
quote:Stop eyeballin' me boy! |
|
Do I look like someone who cares what God thinks? - Pinhead (weet niet uit welke Hellraiser deel het is) |
|
De betreurde Frank Zappa zat eens in een tv-studio bij een weinig tactvolle presentator. Presentator tegen Zappa : 'Maakt dat lange haar geen meisje van je?' Zappa,verwijzend naar een detail over zijn gastheer : 'Maakt dat houten been geen tafel van je?' Hello-hooray-let the show begin-I've been ready |
|
"We march to drums of our own choosing, Each of them keeps different time. As you are free to live your own life, So I am free to live mine." Skyclad, "The Widdershins Jig" The educated differ as much from the uneducated as the living differ from the dead. --Aristotle-- |
|
"Creationists make it sound as though a 'theory' is something you dreamt up after being drunk all night." - Isaac Asimov "I don't believe in an afterlife, so I don't have to spend my whole life fearing hell, or fearing heaven even more. For whatever the tortures of hell, I think the boredom of heaven would be even worse." - Isaac Asimov Not all who wander are lost. - JRR Tolkien |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |