|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Coke de witte sloper. Suck my piss |
|
Witte reus, wast een berg kost een beetje. |
|
Lekker over de pannenkoek? I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
nee te bitter |
|
Ik heb nog steeds een leuke quote in mijn signature staan. I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
idd, lijkt me een hele kunst dat te kunnen horen |
|
quote: Suck my piss |
|
Skullfuck: ik krijg zin om mensen willekeurig neer te steken als ik die kut spons steeds zie. [Dit bericht is gewijzigd door Oud Vuil op 28-11-2006 20:52] |
|
quote: krijg je daar voor betaald ofzo? |
|
quote: |
|
Ik weet niet precies van wie de quote is maar in het vital remains album´dechristianize´ staat; May your vision of christ may be as simple as this..`ever stop to think that when Jesus comes back the LAST thing he´ll ever want to see is a fucking cross´... Lijkt mij iets voor Glen Benton....maar ik vind m zelf geniaal. |
|
Niet eens grappig |
|
quote: Voor een ongelovige wel.... Gelovigen denken toch niet echt dat wanneer jezus terugkomt..dat ie er op zit te wachten om een stel gekken te zien die een kruis omhoog houden?? Die knul is vermoord aan zo´n ding...beetje respectloos tegenover degen die ze zo aanbidden. |
|
Die quote is van Bill Hicks quote: No meat is sweater |
|
quote:Oh? Bestond ie dan volgens jou? |
|
quote: Ik twijfel niet aan zijn fysieke bestaan. Uiteraard wel aan de mythe die er rond zijn persoon ontstaan is |
|
Ach, net als Sinterklaas schaar ik het onder de volksverhalen. |
|
quote: Wees blij dat ie niet verzopen is!!!!! Anders hadden ze met een aquarium rond gelopen Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
|
@Jenje: Ha, dat is geen onzin-verzinsel en dat weet jij ook Het sinterklaas verhaal is gebaseerd op (Sint) Nicolaas van Myra uit Turkije. [Dit bericht is gewijzigd door Snaack op 11-12-2006 16:19] |
|
quote:of vierendelen met 4 paarden .. heb je dat wel eens aan 1 miezerig spijkertje an de muur zien hangen? |
|
quote: Sinterklaas verhaal? De sint bestaat echt hoor!!! Zenial |
|
quote:Ach aangezien het jezus verhaal ouder is zijn de feiten ook verder verdraaid, er zal altijd wel een kern van waarheid inzitten ... maar kind krijgen zonder neuken, daar geloof ik niet in ... en tja, dat was het begin dus dan is de rest een soort slechte Lord of the rings Imho .. |
|
quote: aha of voor de leeuwen geworpen...Gaat de leeuw niet leuk vinden hoor een spijker door z`n staart Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
|
quote: Volgens mij gaan we een beetje offtoppic...maar het is bewezen dat die knul heeft bestaan...en dat er een man was die jezus heette en zei riep dat ie het lam van god was klinkt niet echt als een fabel ook.. wat ie DEED...dat lijkt mij wel erg sterk...over water lopen ,blinden laten zien,manken laten lopen enz enz. En volgens het oude testament..mogen gelovigen niet eens beelden maken van alles wat zich in de hemel en de aarde daaronder begeeft..dus iedere gelovige met een kruisje om zit al fout. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |