|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
hehe einstein heerscht http://www.humboldt1.com/~gralsto/einstein/quotes.html "Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the former." "If the facts don't fit the theory, change the facts." ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
"als je weer de hele avond gaat zitten lachen, dan wil ik je hier niet hebben.Ik word er echt heel zenuwachtig van." Suck my piss |
|
"I wish Karl would accumulate some capital instead of just writing about it." --Karl Marx's mother KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: Ik moet toegeven; deze uitspraak is vrij geniaal Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks - |
|
"Fuck... whatever" mvg wk10 |
|
sommige van mij Op een dag drink je geen bier meer. Vrij verstandig neuk een appel. Ik zeg maar zo ik zeg maar niks Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
|
Perhaps my best years are gone, but I don't want them back ( Ernest Hemingway ) En god zag dat het klote was,maar hij hield zich van den domme ( onbekend ) Travis Bickle: 'Suck on this!' ( waarna hij het vuur opent ) Blackadder : ' Do you think it's funny, Baldrick? And do you think THIS is funny???' ( waarop hij Baldrick een oplawaai verkoopt ) [Dit bericht is gewijzigd door madeline usher op 27-10-2005 14:02] Hello-hooray-let the show begin-I've been ready |
|
Onderstaande uitspraak is toch wel een van mijn favorieten. M'n oppaskindje van 5 kwam me dit met een doodserieuze kop vertellen. Prachtig, die belevingswereld. So you can make me come that doesn't make you Jesus (Tori Amos) |
|
"Vandaag is de morgen waarover wij ons gisteren zorgen maakten." Disko Disko Partizani |
|
"And after briefly dipping his toes in the sea of reason, the man with no brain happily retreats to frolic on insanity beach". ( Richie Rich in Filthy, Rich & Catflap.) "Is de stroom boven de nek weer uitgevallen?" (ikzelf tegen een domme doos met trouwplannen. Tegenwoordig loopt ze met hoofddoekje om.) "Moeite van't doodschopp'n nait weerd". (Mijn helaas te vroeg overleden vader over zijn baas.) "What a puf!" ( Lord Flashhart over Baron von Richthoven) [Dit bericht is gewijzigd door SkinPeeleR op 27-10-2005 14:28] Een kleine snol zit zo vol. |
|
quote: "Niet vergeten: In nauwelijks twee dagen tijd zal morgen gisteren worden." [Dit bericht is gewijzigd door Nix op 27-10-2005 18:13] I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
Audiophile (9-10-'05) "[...] Als ik een gave cd opzet, hoor ik gewoon dat de muzikanten lange haren hebben." I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
Ooit eens in Studio Kafka op StuBru: Er wilden twee mannen zelfmoord plegen, helaas hadden ze maar één kogel. Om zeker te zijn telden ze de kogel nog eens. Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
"It's the car I always wanted. Now I have it. I rule." American Beauty Touché, pussycat! |
|
"je moeder" Jaap. |
|
"i was not lying i was writing fiction with my mouth" "Dad why don't you admit you don't know whe're it is... Noo Lisa why don't you admit that i know it's somewhere around here.." -Homer Simpson [Dit bericht is gewijzigd door waterfiets op 27-10-2005 20:45] |
|
"Laat men nooit de kracht van een ideaal onderschatten." Deze gebruik ik vaak om mensen een hart onder de riem te steken. En vervolgens zeg ik dan dat deze quote uit "mein kampf" komt. mvg wk10 |
|
"Ik werd verliefd, wat niet goed afliep. Enfin.Later werd ik weer verliefd" ( Willem Frederik Hermans ) "In den beginne was er niets. En vandaag is er niets veranderd." (Tom Lanoye) "Do you want me to go? Allright. Goodbye. Fuck you!Fuck you!I'm fucking leaving!I'm fucking gone!" (Vim Fuego) Hello-hooray-let the show begin-I've been ready |
|
quote: die aflevering heerste hehe Je moeder. |
|
quote: Je moeder. |
|
"Als je het langer maakt wordt het vanzelf weer interessant." - zanger Covered in Ashes over doomriffs |
|
"succes is een keuze" "kwaliteit moet je niet onderschatten" "laatste ronde, einde laatste ronde, opzouteeeeeeh" Life doesn't get much better than this! |
|
Je moeder. |
|
'I have plenty of talent and vision. I just don't give a fuck.' Voor meer mooie uitspraken: http://members.aol.com/beardog632/office.htm [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |