|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Er zit nog net een kleine nuance tussen niet begrijpen en niet grappig vinden |
|
quote:Ah, ok, excuus voor het verkeerde interpreteren van de vraagtekensmiley Maar deze uitspraak is volgens mij ook niet grappig bedoeld. Hoogstens zal het een glimlach op je gezicht toveren omdat het op een subtiele manier je manier van denken omdraait/ombuigt. Ik vind hem wel leuk, goede manier om te zeggen dat vele handen het werk niet altijd lichter maken. Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
"What should I make; lamb or duck?" "Well, lambs are more scary. Otherwise the movie would've been called 'Silence Of The Ducks'." |
|
Ignorance is a bliss |
|
"Whatever you do, don't mention the war" (Fawlty Towers) |
|
quote:Die is alleen in context leuk Echt goede quotes zijn altijd grappig. Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
"Niets zo charmant, als een spreuk aan de wand" (c) Herman Finkers |
|
lief kind. Suck my piss |
|
EHB .. O EHBO .. O daarvoor doe ik een moord |
|
quote: Eh, dit is toch het MIJN favotiete quotes topic?? |
|
quote: Ja, dat is zo Maar ik wijs er alleen op dat jouw favoriete quote stom is (vette aflevering dat trouwens, ik begrijp volkomen waarom je die quote noemt ) Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote:Het is toch ... ONS bier ... |
|
quote: dat was dat stukje toch met "massa schoen" ? laatst nog naar een show van theo maassen geweest, ook geniaal |
|
"I'm not lying. I'm writing fiction with my mouth!" Homer |
|
Deze is een quote waardig: quote: |
|
Uitlokking! Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Ridiculisatie! |
|
quote: Suck my piss |
|
Da heet een Barry White vervorming. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Slpowel. Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
quote: Die schrijf ik op! quote: Suck my piss |
|
Laatst weer gehoord toen ik een oude Dream Theater dvd zat te kijken.. geen geniale quote ofzo maar best metal verantwoord "Balls and chunk is where it's at!" aldus Mike Portnoy.. Op 18 juni 2011 23:45 schreef BenKnuckles het volgende: Dat niet, dat zorgt voor Pemibele situaties. |
|
If a dude knows enough they can get a 360 and stack if with 100 good games for alot cheaper then $600. HD-DVD is the cheaper more excessable format too, you won't be burning Blue-Ray discs anytime soon. Sony just released the new Mini-Disc and it will be deal in less then 2 years. Sounds like Circuit City's DIVX format all over again. FUCK SONY...my Sony digital cameras quit working, I went through 3 PS2s, my Sony Laptop was garbage, and a guy that worked for Sony fucked my girlfriend. Wait..that last part of the nerd rant was bullshit. Suck my piss |
|
quote: |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |