|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Stupid cunt. There ain't no bullets in this thing. It's all fucking mind power. |
|
net gehoord op tv voor een nieuw onderwerp bij man bijt hond: ik ouwehoer niet, ik heb echt wat te vertellen Ik vond m wel melig. |
|
Jij stottert, jij hebt een wijnvlek en je bent homo.. Heb je enig idee wat je je ouders aandoet? The trouble with most folks isn't so much their ignorance. It's know'n so many things that ain't so. [Dit bericht is gewijzigd door Babylon op 29-08-2006 23:02] zo kan ie wel weer |
|
"for our precious bodily fluids" "Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine" |
|
eumatoïde artritis zijn methotrexaat, sulfasalazine, de ... Voor de behandeling van Mycobacterium avium complex (MAC) infecties ... en een coke medium graag |
|
"Assumption is the mother of all fuck-ups" [Dit bericht is gewijzigd door Metal Okkie op 23-09-2006 19:58] ! |
|
Fietsen is gezond; eet een fiets! |
|
quote: Hahahaha, geniaal! |
|
"There are over a billion people in China, so if you are a one in a million kind of person, there's a thousand JUST like you!" Ach, de kleine pleziertjes in het leven, hè? "Mine friends, I loveth thee to tiny fragments." - Ik |
|
Inderdaadski. Wie het kleine niet eert... Heeft ook maar een kutleven. Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
"Ik ben een realist, geen pessimist. Ik haal optimisme en naïviteit toch ook niet door elkaar?" |
|
quote: Suck my piss |
|
Ill be Back! "Sehnsucht" |
|
quote: die ga ik zeker onthouden. |
|
Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! |
|
'De kip kakelt niet meer !' leraar Nederlands over Onkelinx Faustian Spirit of the Earth |
|
Met positieve energie agressiviteit uitstralen en je boodschap super overbrengen. Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! |
|
quote: Vrij verstandig, neuk een appel Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
|
'Tim is een zeer plausibele jongen hoor, Swa !' Faustian Spirit of the Earth |
|
quote: Suck my piss |
|
'Heb ik 7 minuten naar Hawaii zitten bellen zonder dat ik het zelf wist ...' Faustian Spirit of the Earth |
|
life's a bitch and then you die [Dit bericht is gewijzigd door karnivoor op 15-10-2006 6:54] Je moeder. |
|
quote: life's a bitch and then you marry one She Said Destroy in Black New York |
|
Op mijn werk slingeren nog wel eens van die foute managerial books rond, zag er laatst een met de meest belachelijke quotes erin waaronder: "Een baby maken duurt negen maanden, met hoeveel mensen je er ook aan werkt" |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |