|
Dit topic is 26 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 | ||||
Auteur: |
|
|
uuh dan 1 geheel dan he deze bas heerscht zwaar ESP geweldig merk ik zou deze erg graag in mijn bezit willen hebben(wie niet hehe) dus dat word centjes verdienen heeeeeeeeeeeel veel centjes mijn bass ongeveer mijn brug is alleen anders(snaar appart niew systeem heb ik me laten vertellen) en de hals ziet er ook wat anders uit het is een Peavey grind 4 usa,de kleur is blauw alleen veel donkerder dan op het plaatje. hij ziet er goedkoop uit maarja , was ook niet echt duur (550 pleuro ongeveer) maar hij speelt als een trein en voor dat geld heb je een heerlijke active bass Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
quote: Wow, wat een hoekinge body. "Primitief digitaal ontworpen", zegt mijn gevoel. |
|
Ibanez heeft een aantal basgitaren die er geweldig uitzien, geweldig spelen en ook geweldig klinken. De Rickenbacker (?) is een geweldig ding om te zien. De basgitaren van 1i1ith zijn ook geweldige blikvangers. Ik weet verder niet hoe ze spelen danwel klinken. [Dit bericht is gewijzigd door Sporty Voleg op 18-03-2003 13:03] Touché, pussycat! |
|
ik bespeel de Ibanez SR 300DX 4sn 2 jaar geleden gekocht en hij bevalt me nog steeds goed... fijne afstand fretjes, goed geluid.... ADAPTOR -- http://www.myspace.com/adaptornl |
|
quote: Idd |
|
deze schijnen idd wel ok te zijn (heb ik mij laten vrtellen) verder hoor ik veel Rickenbacker en Ibanez dus? Just because I don't care doesn't mean I don't understand. |
|
Hondo heerscht. |
|
die Rickenbacker is trouwens ook wel erg cool... Cliff Burton Just because I don't care doesn't mean I don't understand. |
|
quote: dat lijkt me sterk. Oud Vuil. |
|
Een hout blok met vier touwen eromheen. |
|
quote: allememachies Oud Vuil. |
|
quote: , tegen een echte Eko kan dat niet op. Touché, pussycat! |
|
Wie heeft er nog één voor mij te koop? De mijne is er niet meer [Dit bericht is gewijzigd door Inside-Lie op 19-03-2003 11:21] |
|
quote: Gewoon Lakland kopen, die bassen HEERSCHEN [Dit bericht is gewijzigd door Jebes op 19-03-2003 11:25] Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks - |
|
quote: Das pas knallen met die dingen!! [Dit bericht is gewijzigd door Inside-Lie op 19-03-2003 11:28] |
|
quote: speelt lemmy niet op die dingen "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
quote:Bassist van Immerlust speelt op zo'n kreng. Als ik een scheet laat ontstemt dat kreng weer, wat echter door de slechte speelkwaliteit van die gast toch niet opvalt. |
|
quote: ja, maar lemmy 0wnt sowieso al har.d |
|
die rickenbackers zijn vet, mischien moet ik er ook maar een gaan kopen "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
ze kosten nog wel wat geloof ik.. |
|
ik ga van de vakantie een bas kopen om zo de problemen binnen de band dat we geen bassist hebben weg te werken. ik ga er denk ik iets van 500 euro aan uitgeven "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
quote: Zal ik komen bassen? |
|
Ik heb nog steeds mijn BassCollection SB511 4-snaartje.. Enorm fijne bas is dat. Ziet er totaal niet metal (puur hout roeleert!) uit maar het geluid is stukken beter dan wat er uit mijn Ibanez kwam die ik hiervoor had... edit: zo ziet hij er dus uit: (Twan, ex-WtG die hem bespeelt) Verder (tevens niet metal) zijn StingRays onovertroffen qua geluid.. [Dit bericht is gewijzigd door Judge M. op 19-03-2003 21:31] |
|
quote: als je het niet erg vind om zondags naar den haag toe te gaan. "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
Dit topic is 26 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |