|
Dit topic is 26 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Ja, dat ding heeft rob binnenkort. |
|
quote: Dat dacht ik al.. Ziek! Maar wel gruwelijk heerschend mooi en veelzijdig |
|
argh Dit dan: |
|
Woooooooooh *mond valt open* Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks - |
|
daar krijg je nog eens een sterke rug van |
|
Volgens mij krijg je massief RSI als je een beetje fout op zo'n ding gaat tokkellen. I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
Niet echt een bas voor beginners volgens mij Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood. |
|
hhmm ferm basje... alleen jammer dat hij dubbel neks is en dat niemand hier hem waarschijnlijk nog een keer aan zijn muur heeft hangen. Wat kost dat ding eigenlijk ? Koanus khuppen en anders drie vingers je poeperke in... |
|
tip hier maar eens aan Koanus khuppen en anders drie vingers je poeperke in... |
|
die kerel die een poging doet te spelen: "Kijk ik kan al bij de helft van de snaren" |
|
ik ben het ook aan het leren weet iemand nog handige links van tips/lessen? ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Ziet er heel bizar uit, maar volgens mij valt er nauwelijks op zo'n ding te spelen... Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks - |
|
quote:Er zijn boeken zat over basistechnieken, stap eens binnen bij een instrumentenboer. [Dit bericht is gewijzigd door Gunman op 20-01-2004 12:54] I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
quote: www.talkbass.com Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks - |
|
11? ELF FUCKING SNAREN aan 1 plank? WHAT FOR? |
|
quote: voor het geval dat er een paar springen ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Klopt vrij nutteloos... maarja als iedereen hier loopt te smijten met van die mieterse bassen kank toch nie achterblijven. Maarja ik zie zelf dus ook het nut nie van 11 snaren. Koanus khuppen en anders drie vingers je poeperke in... |
|
koopt ou dan gewoon nen chapmanstick? ik zie het nut al nie van meer dan 6 snaren op een bas. |
|
wat een belachelijk ding.... En dan heel serieus kijken, zo van: "ik kan hier best mee overweg....." Je kunt zo'n ding trouwens wel heel mooi gespiegeld bespannen, kun je hem zowel rechts als linkshandig gebruiken, voor de freaks onder ons...... [Dit bericht is gewijzigd door Jerome op 22-01-2004 14:55] |
|
Ibanez SR3006E ben van plan deze aan te schaffen iemand ooit al op gespeeld? of ervaring mee ofzo? [Dit bericht is gewijzigd door Kheos op 27-01-2004 21:46] |
|
quote: je hoeft het niet in hoofdletters te zetten //edit: lamaar, je hebt het al gevonden [Dit bericht is gewijzigd door DaVinz op 27-01-2004 21:47] I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down |
|
quote: Ja die heb ik. en volgens mij Mies op dit forum ook. Ik vind 'em geweldig. Snaren staan relatief dicht bij elkaar (zoals bij elke soundgear), waardoor ie razendsnel is. De Bartolini elementen zijn kick. Je moet wel echt opzoek zijn naar een 6 snaar. Anders is het zonde van je geld. Voor het betere slapwerk kan je beter een 4 snaar kopen met ruimere afstand tussen de snaren. |
|
quote:Helemaal mee eens Dit is mijn schatje: |
|
Als er een merk bassen is die ik slecht kan hebben dan is het wel ibanez. Ik snap ook nie dat mensen zon dun nekje zo fijnt vinden. Maarja dat is allemaal persoonlijk. Al met al toch succes met je nieuwe bas Koanus khuppen en anders drie vingers je poeperke in... |
Dit topic is 26 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |