|
Dit topic is 26 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 | ||||
Auteur: |
|
|
en prijzig, waarschijnlijk Just because I don't care doesn't mean I don't understand. |
|
Mijn bas (Cort, action bass): maar dan donkerrood. niet duur, goed geluid, makkelijk te bespelen. Het enige nadeel is dat íe nogal licht is. |
|
quote: hey die heb ik ook maar dan met 5 snaren, met de zelfde argumenten gekocht als jij. met als toevoeging dat de hals voor een 5 snaars vrij slank is en dat is handig als je korte vingers hebt zo dus: maar dan in het donkerrood / paars (ik denk de zelfde kleur als jij bedoelt, walnut stain volgens de site. Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
He Olav, hoe ging bij SH ? |
|
quote: dacht dat jij zo'n donker-hout-achtige had Just because I don't care doesn't mean I don't understand. |
|
eerst maar es leren spelen heh |
|
Weet ik veel. De ultieme basgitarist weet ik daarentegen wél: Geezer Butler van black sabbath! Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
WAT IS DAT NOU VOOR EEN TYFUSREPLY GA MAAR IN EEN HOEKJE ZITTEN BLOEDEN JIJ ONBENUL |
|
quote: Deze kom je nieuw niet meer tegen. Tenzij ze ergens achter in een magazijn liggen of je moet ze tweedehands ergens op de kop tikken. Maar .... sinds vorig jaar maken ze de gitaar versie wel weer in 2 types. Hoop doet leven!! |
|
quote: |
|
quote: Niet! Dat is Steve Digiorgio |
|
quote: mee eens! Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks - |
|
ONFUKKKINGTOPPPIIKKKK |
|
quote: Da's een mooie! Ik heb deze: Not all who wander are lost. - JRR Tolkien |
|
quote: Dat is mijn oude Maar dan in het paars. En met Slayer sticker |
|
LOL Slayer-Mies |
|
quote: Bij minder licht lijkt ie erg donker ja, dan ligt de kleur meer tegen bruin aan, maar in vol licht zie je dat ie eigenlijk stiekem donker rood/paars is. Maareh, hoe weet jij wat voor bas ik heb? Ken ik jou? Of wilde je eigenlijk Smirres bericht quoten? quote: ging wel ok, vrij simpele muziek, speel nu perfect mee met de akkoorden, heb alleen nog geen basloopjes. vanavond weer oefenen! [Dit bericht is gewijzigd door ZelThoR op 17-04-2003 13:23] Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
ik was bij de demo-opname van CiA Just because I don't care doesn't mean I don't understand. |
|
|
|
quote: oh wacht! volgens mij herken ik je foto! sorry en sorry voor het off-topic gaan Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote: |
|
musicman |
|
ik heb een probleem heb een active bass nu is mijn probleem * dat ding vreet batterijen dat kan toch niet als ik zo'n M3 blokje erin flikker en dat hij naar 6 a 8 uur spelen al leeg is toen ik hem kocht zat er een TOSHBA in die ging wel een paar maanden mee. dat kan toch niet dat zo'n andere zo kort mee gaat Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
quote: Iemand idee wat zo'n schoonheid mag kosten? [Dit bericht is gewijzigd door Gunman op 23-04-2003 14:03] I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
Dit topic is 26 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |