|
Dit topic is 26 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 | ||||
Auteur: |
|
|
nou ik weet nog dat dat dingetje rond de 700/800 eurotjes koste Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
quote: Dan waren het afzetters What do you mean I ain't kind? Just not your kind...[Swedish StairSkiing Team] |
|
Die zijn ook wel lekker. Al vind ik de hals wat te dik... Geluid is wel dik in orde. |
|
Iemand nog een BC Rich Ironbird in de verkoop? Of weet waar ze nog te krijgen zijn? Ik heb marktplaats etc al afgezocht. don't mistake lack of talent for genius |
|
quote: Ebay.com What do you mean I ain't kind? Just not your kind...[Swedish StairSkiing Team] |
|
Daar staat alleen een rooie met goudkleurige zooi erop, en bovendien heb ik het niet zo op die buitenlandse ebayers. Slechte ervaringen mee. don't mistake lack of talent for genius |
|
quote: als iemand met die gast over deze bas wil lullen: the_root_of_all_evil@hotmail.com Jag is de naam. Hij spreekt engels, arabisch, en beperkt Duits (sieg h.. enzo ) Bruce Banner |
|
.Viraemia [Dit bericht is gewijzigd door NotYourBitch op 22-02-2010 18:12] =) |
|
Dat ding ziet er vrij belachelijk uit:'). |
|
Ja. Behold... The Arctopus, maar is niet echt een basgitaar. |
|
Behold... is toch ook van die mannen van Krallice toch? |
|
quote: Had je natuurlijk ook gezegd als iemand anders het had gepost. En wat is er zo belachelijk aan dan? [Dit bericht is gewijzigd door NotYourBitch op 22-02-2010 18:50] =) |
|
quote:Ja, Colin Marston. [Dit bericht is gewijzigd door Helvete op 22-02-2010 18:50] |
|
@ NYB: Al had mijn beste vriend 'm gepost, gewoon een spuuglelijk ding. Zo'n rare hals, niks moois an. Sorry hoor, dat jij je altijd op je kut getrapt voel als ik niet positief reageer op jouw posts, misschien hebben we wel gewoon een andere smaak? |
|
Yeah right.Je zit er wel vaak meteen bovenop maar ja snap ik nog niet wat er raar aan de hals is.Het is een stuk breder,maar raar.. =) |
|
quote: Raar omdat er veel te veel snaren opzitten om nog als basgitaar gekwalificeerd te kunnen worden, en voor de rest een spuuglelijke body. Boeiender |
|
Met een andere body had ie er weer heel anders uitgezien. Maar goed, als je zo'n hals hebt wil je de body zo licht mogelijk. Is het trouwens mogelijk een body uit een blok alu te halen? Of krijgt je dan gekke dingen met resoneren en dergelijke. Dyslectisch momentje. [Dit bericht is gewijzigd door Dentz op 22-02-2010 19:07] ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
quote: Licht... En er zijn wel metalen body's gemaakt volgens mij. Weet niet of alu er geschikt voor is, maar als je ermee wil expirimenteren hou ik me aanbevolen! Boeiender |
|
@Matthieu's eerste post net. Kijk dat zijn tenminste argumenten ipv.alleen (negatief) commentaar. Maar ja in mijn post staat ook nergens dat ik het een mooi ding vind. Alleen respect voor die gast dat ie er op kan spelen en nog gaaf ook. [Dit bericht is gewijzigd door NotYourBitch op 22-02-2010 19:08] =) |
|
Zodra ik een huis heb gekocht met een grote schuur waar ik een CNC bank in kan ploffen ga ik aan de gang. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
quote: Maar het is voor jou dus de ultieme metal basgitaar? quote: Hmm, een metal flying V lijkt me wel wat! Oh, en in dit topic staan meer linkjes die misschien interresant zijn dan: http://www.sevenstring.org/forum/standard-guitars/74135-metal-not-80s-but-iron-etc-guitar-body-any-interest.html Boeiender |
|
Geborsteld RVS, is alleen bout om te verspanen. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
quote: Hmm, vind deze finish wel erg vet: Boeiender |
|
quote: Voor die vent wel. Voor mij niet,geen verstand van basgitaren. Maar vond het wel leuk om te posten. Toen ik de foto zag had ik zoiets van . De tering!! 10 snarig basje. maar die gast is wel geweldig op dat ding. =) |
Dit topic is 26 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |