|
Dit topic is 26 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 | ||||
Auteur: |
|
|
Ik vind Ibanez bassen zowel positieve als negatieve punten hebben. Belangrijkse positieve punt is dat de snaren dicht bij elkaar staan (zoals Ivar al aangaf) en dat de frets in vergelijking met andere bassen klein zijn waardoor het enorm snelle bassen zijn. Het nadeel van Ibanez bassen vind ik dat het laag (vooral bij de hogere tonen) en niet zo goed uitkomt. Maar vooral voor metal zijn het fijne bassen, op m'n Ibanez speel ik vooral dingen die ik qua snelheid op m'n lakland niet of moeilijk haal. Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks - |
|
quote: Vic rules! |
|
Slappen is voor heaumeauz! http://www.scrotum.tk Überhammer |
|
om niet achter te blijven... het gaat om de BAS, niet om de rest van de foto! |
|
Gelukkig maar! http://www.scrotum.tk Überhammer |
|
quote: love u too honey |
|
quote: BARF! http://www.scrotum.tk Überhammer |
|
quote: |
|
quote: nog ff happen |
|
Als slappen voor homo's is tja..... dan moet het maar. IT'S FUN BEING GAY THEN. Ik denk dat heren als victor wooten, mark king en marcus miller hiermee dan achter mij zullen staan. Koanus khuppen en anders drie vingers je poeperke in... |
|
quote: inderdaad. Vanuit die gedachtengang overweeg ik nu zelfs een gay clubje op te richten. bij deze mijn coming out... |
|
Ik ben het trouwens wel met die knakker eens dat slappen gay is als we naar die boveste foto van je kijken Maar dat gaat dus alleen voor jou op Koanus khuppen en anders drie vingers je poeperke in... |
|
quote: fair enough... jammer die foto nou juist weer GEEN slapfoto is. |
|
Oowja kan ook wel maakt ook nie uit het gaat om het idee. Ik dacht dat je achterlijk hard had geslapt en daarna ff zo met je hand wapperen a iron maiden enzo iets deed Koanus khuppen en anders drie vingers je poeperke in... |
|
grind on . . . . . . . cerebral tumor |
|
quote: Jij hebt zeker nog nooit Flea in actie gezien? KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Opzich zijn dat niet zulke hoge technissche standjes. Maar die gast is wel altijd onders actief als hij speelt. Koanus khuppen en anders drie vingers je poeperke in... |
|
Ik ben van plan om een basgitaar te kopen (en te leren spelen). Heb op Feedback.nl al wel een mooi setje gezien voor 269, maar ga morgen toch maar even hier in de stad rondkijken. Liefst wil ik een Basgitaar+versterker set, of is dit niet zo'n slim idee? En waar moet ik op letten? Heb er namelijk weinig tot niet verstand van. edit: Ik ga alleen kijken wat er allemaal is, en wat ik misschien over een tijdje, als ik geld heb, kan kopen. Dus nog geen aanschaf morgen. [Dit bericht is gewijzigd door Moordlustige Hamster op 07-05-2004 0:21] |
|
Koop een goede basgitaar met een kutversterker, heb ik ook gedaan. Werkt prima en bij alle zalen en oefenruimtes hebben ze versterkers... "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
Zijn de versterkers in die 'pakketten' kut versterkers? |
|
ik vind de basgitaar dei Hgarrothwolf heeft, een DeArmond Jet-Star 4-string (bordeauxrood), wel een erg geslaagde en zeer geschikte metalbas moderators zijn je vrienden, vertrouw ze! |
|
quote: 1. hij is niet meer verkrijgbaar 2. hij ziet eruit al een afgekloven hondenbot ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote:is idd niet meer verkrijgbaar, dat heeft iets cult's over zich heen en ik vind het een interessante vorm, volgens mij zijn H.wolf en ik de enigen die dat vinden haha het geluid is verder ook erg sterk, alleen de snaren zijn nogal oud, dus erg dof, moet maar ff anderen voor zijn verjaardag kopen hehe... hij valt te beluisteren op de volgende Vazal-release, geen id wanneer die uitkomt en hoe die heet, maar boeie [Dit bericht is gewijzigd door nattedroom op 07-05-2004 0:40] moderators zijn je vrienden, vertrouw ze! |
|
Dean Demonator ESH Gothic |
Dit topic is 26 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |