|
Dit topic is 26 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 | ||||
Auteur: |
|
|
Waarom zou je inderdaad als bassist die hoge C en F nodig hebben, om de veredelde gitarist uit te hangen, misschien? headphonical award for sensational quality and highest inspirational merits |
|
Inderdaad, aan 6 snaren heb je nix Terzijde: deze heb ik in bestelling. Nog een paar weekjes wachten tot 'ie er is... |
|
quote: Ik heb dezelfde, ook in bestelling, ook nog een paar weekjes |
|
K#t he... wachten......... |
|
Geduld is een schone zaak. |
|
quote: Idd. We redden ons wel tot die tijd. Er zijn belangrijkere dingen in het leven. ....nog 21 dagen, 6uur, 14 minuten en 32 seconde te wachten... |
|
quote: Ja. |
|
Ik heb dus zo'n basgitaar alleen heeft de mijne nog een soort rood prikkeldraad effect eroverheen.Best mooi geluid enzo maar superkut om te spelen omdat hij constant met de kop naar beneden gaat... |
|
quote: hee, die heb ik vorige week ook gekocht Ook met prikkeldraad motief. Hij speelt kut idd... |
|
quote: Ook met prikkeldraad motief??Ook rood? Heb verder nog niemand met deze bas gezien. |
|
quote:Yep, vorige week tweedehands gekocht. Voor mijn toekomstige Slayer cover band |
|
Nou wil ik toch wel zeker weten of we de zelfde hebben heb jij een foto die je effe kan posten ,ikke heb geen scanner |
|
Ik heb ook geen scanner, maar hij is hetzelfde als je foto van net, alleen dan nog met motiefje |
|
Een beetje vage foto.. |
|
Ja, dat is em |
|
Toch nog iemand gevonden met dezelfde |
|
Ik heb ook een BC RICH... alleen dan de IRONBIRD. Die duikt ook zo met zn kop. Maar ik vind het zelf geen ramp ofzo. Je raakt eraan gewend. En voor de rest speelt en klinkt hij prima. Koanus khuppen en anders drie vingers je poeperke in... |
|
OOEEWWW dit vink ook wel een uber geil basje... www.epiphone.com/default.asp?ProductID=112&CollectionID=12 Koanus khuppen en anders drie vingers je poeperke in... |
|
Misschien niet puur metal, maar wel een prachtige bas die ik ooit hoop te kopen, wel de vijf snarige versie dan. Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks - |
|
Toch vreemd dat jullie 'the beast' bass nog niet hebben genoemd... erg gaaf model Je haalt de moorden uit mijn wond |
|
Mwah, is niet helemaal mijn smaak. Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks - |
|
quote: CORT CURBOW TOCH ? Koanus khuppen en anders drie vingers je poeperke in... |
|
quote: mijn posts van 28/05 en 04/06 ~* www.SpoOken.nl *~ |
|
quote: Hij's wel eerder "genoemd" maar dan wel in iets minder-dan-positieve zin. Hij's bijna net ZO EVIL als jij Ik vind'm zo "evil" eruit zien dat het de grens van het belachelijke en poserige ovrschrijdt. |
Dit topic is 26 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |