|
Dit topic is 26 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Dat is een 7 snarige Conklin Groovetool die ongeveer 3500 euro kost Rob van der Loo van Sun Caged speelt trouwens op zo'n monster.. |
|
quote: Wow...mijn bas heerscht! Don't blush when I rip you open |
|
quote: Ze hoeven ook niet helemaal perfect te klinken... Ik mieter er toch nog wat distortion over heen en verder nog wat gepruts me me Bass POD. Maar zoals jij hem omschrijft staat hij me eigenlijk wel aan Maken die dingen ook zo'n irritante duikvlucht als je de nek loslaat ? Dat heb je namelijk nog wel eens met van dat soort (raar) vormgegeven bassen.... Koanus khuppen en anders drie vingers je poeperke in... |
|
quote: ~* www.SpoOken.nl *~ |
|
quote: Volgens mij kost ie zo'n 1800 dollar. |
|
Klopt.... |
|
Best wel een vreemde vertoning, zo'n redelijk dunne gast met zo'n monster van een instrument en bijhorende spaghetti vingers. |
|
quote: eigenlijk moet dat gewoon verboden worden, vanaf nu alleen nog maar lekker gasten achter de bas |
|
En spelen dat hij kan |
|
quote: nee joh het is een prima bas simpel en effectief, niet duur en ziet er leuk uit! ik zou er zelf ook wel een keer een willen hebben, heb er een paar keer op gespeeld (ken een bassist die een ML heeft) en klonk super, wat ik bedoelde is dat je geen Music Man Stingray/Gibson Thunderbird verwachtingen ervan moet hebben! Dei bassen klinken beter, maar ja dat mag ook wel voor dat geld de Music man stingray vind ik denk ik de vettigste bas ooit! |
|
quote: Oops! Inderdaad, op dit moment $1695 zelfs Geen geld voor zo'n prachtbas zeg! Nu de dollar laag staat: das €1.449,93 |
|
quote: Geen geld voor zo'n bas, maar helaas ok geen geld bij mij [Dit bericht is gewijzigd door Gunman op 04-06-2003 20:52] I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
OKe, dat Sun-caged composities maakt met 7 snarige bas en de hele fretboard gebruikt snap ik maar wat moet een doorsnee...ehm...black of death metal band met meer dan 5 snaren |
|
quote: Stoer doen natuurlijk De gemiddelde powerchord metalband heeft zelfs genoeg aan 3 snaren op gitaar en 2 op de bas |
|
quote: Dan denk ik dat die persoon bij een groot gedeelte van het aanwezige publiek door de mand valt, toch? |
|
quote: I was being sarcastic Tuurlijk sta je gruwelijk voor lul als je met zo'n bas het podium opstapt en amper kunt spelen |
|
quote: Kijk en dat moet ik hebben.... een simpele en effectieve bas. Precies zoals je het zegt Koanus khuppen en anders drie vingers je poeperke in... |
|
quote:Ik heb de extra snaar voor de show |
|
Ah gossie...hangt 'ie maar te wezen? |
|
Ik gebruik alleen de 2 dikke snaren |
|
Dat meen je toch niet!? Ik meen tijdens jullie optreden op ZM-fest II te hebben gezien dat je minstens de 4 (van de 6 toch?) bovenste gebruikte...maar ja, ik zat helemaal aan de recherkant van Dennis en de lichten hielpen ook niet echt. |
|
hey 4 stringed AXE! deze staat op ebay Duitsland misschien een optie?? http://cgi.ebay.de/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=2535536399&category=4713 |
|
quote: vingertjes ertussen knellen? Maar t lijkt mij in ieder geval niet direct lonend om met zo'n showding op t podium te staan als je 'm niet gebruikt. Ik heb nu gewoon 4, blijft misschien zo, of ooit een 5, meer niet. I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
quote: ik zal er wel ff op reageren... danku Koanus khuppen en anders drie vingers je poeperke in... |
Dit topic is 26 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |