IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11
Auteur:
Topic : Therion Volgende pagina
Bintmeister
Usericon van Bintmeister
Posted 03-09-2001 23:45 by Bintmeister Wijzig reactieProfiel van BintmeisterQuote dit bericht

Vraagje, ik weet niet wie die clip (birth of venus illegitimate) allemaal kent, maar hij was nu net weer op W&W, maar dit is een heel ander Therion dan wat bv. op eurorock stond. Ik kan echt geen enkel band lid terug vinden... Ligt dat aan mij of ben ik gewoon gek???

Btw, wie is dan trouwens die zangeres?? Die is echt goed! en mooi!!


Vampire Ricardo
Usericon van Vampire Ricardo
Posted 03-09-2001 23:49 by Vampire Ricardo Wijzig reactieProfiel van Vampire RicardoQuote dit berichthttp://www.myspace.com/vampiremagazine

Er is maar 1 iemand binnen Therion en dat is d'n Christofer. De rest zijn allemaal sessie-muzikanten dus wisselend. Vandaar ook dat je niemand herkent in die clip...behalve d'n Christofer dan...

Die zangeres is ook een sessie-muzikant geweest en is na "Vovin" (waar dat nummer dus opstaat, en al een aantal jaren oud) dus weg. Zit nu bij Alas (doom band van Eric Rutan (Morbid Angel)).

En volgens mij heb ik denk ik wel alles beantwoord zo....




Lord Morgoth
Fear me...
Usericon van Lord Morgoth
Posted 04-09-2001 10:47 by Lord Morgoth Wijzig reactieProfiel van Lord MorgothQuote dit bericht

Dat die meid tegenwoordig bij Alas zat wist ik ook niet...

Om even verder te borduren op Therion: wie was die zanger die ze bij zich hadden op Eurorock? Was dat Dan Swano??


Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar


Paul
GOD
Usericon van Paul
Posted 04-09-2001 12:56 by Paul (Administrator) Wijzig reactieProfiel van PaulQuote dit berichthttp://https://www.brainoverload.nl/

Ik heb die alas cd nu ook ... maar hij valt me een beetje tegen


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 04-09-2001 14:50 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Alas is tof ..
AL moet je de cd niet te vaak achter elkaar draaien.


NecRomantica
Usericon van NecRomantica
Posted 04-09-2001 15:29 by NecRomantica Wijzig reactieProfiel van NecRomanticaQuote dit bericht

huh?

[Dit bericht is gewijzigd door NecRomantica op 14-04-2003 20:23]


suzanne
Goddess
Usericon van suzanne
Posted 04-09-2001 18:18 by suzanne (Bestuurslid stichting) Wijzig reactieProfiel van suzanneQuote dit bericht

quote:
Op 4 september 2001 15:29 schreef NecRomantica het volgende:
En ik mot nog ff zegge dat Vovin van Therion errug goed is!
Therion heerst!


I've been sleeping a thousand years it seems...got to open my eyes to everything...


McDoom
[Dit bericht is gemodereerd door zillah-morte]
Usericon van McDoom
Posted 04-09-2001 19:27 by McDoom Wijzig reactieProfiel van McDoomQuote dit bericht

Ja Therion blijft natuurlijk te gek, zowel op CD als live!


Vampyrella
Usericon van Vampyrella
Posted 04-09-2001 20:16 by Vampyrella Wijzig reactieProfiel van VampyrellaQuote dit bericht

alas vind ik inderdaad wat tegen vallen absolute purity vind ik eigenlijk het enige echt mooie nummer de rest vind ik zeer matig


Bintmeister
Usericon van Bintmeister
Posted 05-09-2001 4:08 by Bintmeister Wijzig reactieProfiel van BintmeisterQuote dit bericht

die Dan Zwano (als hij zo heet..) was echt cool, ziet er niet metal uit, maar is het wel. En balls to the wall heerscht!!!



En nu schijt ik uit met typen, want dit kost me te veel moeite...


Vampire Ricardo
Usericon van Vampire Ricardo
Posted 05-09-2001 9:58 by Vampire Ricardo Wijzig reactieProfiel van Vampire RicardoQuote dit berichthttp://www.myspace.com/vampiremagazine

Ik betwijfel het dat het Dan Swanö (ex- Edge of Sanity, Nightingale en meerdere projecten, daarnaast producer en had een eigen studio) is geweest. Hij is een druk bezet iemand en volgens mij past zijn strot niet bij Therion.

Was het niet dezelfde gozer die een aantal jaren terug ook bijzat tijdens Dynamo?



Lord Morgoth
Fear me...
Usericon van Lord Morgoth
Posted 05-09-2001 10:01 by Lord Morgoth Wijzig reactieProfiel van Lord MorgothQuote dit bericht

Nee die was het niet.


Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar


Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 05-09-2001 12:43 by Judge M. Wijzig reactieProfiel van Judge M.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

Wat mij betreft houdt Therion de line-up van Eurorock.. Was het beste optreden wat ik van ze gezien heb tot op heden en Balls to the Wall heerste heel hard!! 25 november in de 013!!!



Lord Morgoth
Fear me...
Usericon van Lord Morgoth
Posted 05-09-2001 13:10 by Lord Morgoth Wijzig reactieProfiel van Lord MorgothQuote dit bericht

Heb jij enig idee of dat daadwerkelijk Dan Swano was op Eurorock?


Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar


Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 05-09-2001 13:50 by Judge M. Wijzig reactieProfiel van Judge M.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

Wie van de lieden op het podium zou het moeten zijn dan? Ik heb volgens mij geen onbekenden gezien daarzo....



AltMazter
Suicide, think about it.... consider it!
Usericon van AltMazter
Posted 05-09-2001 14:28 by AltMazter Wijzig reactieProfiel van AltMazterQuote dit bericht

Klein updatetje: er is een nieuwe cd van Therion getiteld Secrets Of The Runes.
Komt 01/10/2001 uit (hoewel de website zegt 2000... maar dat geloof ik niet, dan wist ik dit wel eerder).


Forward into the light, forward into infinity!


McDoom
[Dit bericht is gemodereerd door zillah-morte]
Usericon van McDoom
Posted 05-09-2001 20:45 by McDoom Wijzig reactieProfiel van McDoomQuote dit bericht

quote:
Op 5 september 2001 9:58 schreef Vampire Ricardo het volgende:
Ik betwijfel het dat het Dan Swanö (ex- Edge of Sanity, Nightingale en meerdere projecten, daarnaast producer en had een eigen studio) is geweest. Hij is een druk bezet iemand en volgens mij past zijn strot niet bij Therion.

Was het niet dezelfde gozer die een aantal jaren terug ook bijzat tijdens Dynamo?


Dan Swanö heeft overigens wel op "Theli" meegezongen(cleane vocalen) en ik vond zijn stem er op dat album anders goed bijpassen!


satanos
Usericon van satanos
Posted 09-09-2001 1:27 by satanos Wijzig reactieProfiel van satanosQuote dit berichthttp://www.feestopmaat.nl

therion sucks!!!!!![denk niet dat er veel mensen met mij eens zijn ,maar ik kon het niet laten]


Aragorn
Ach Welnee
Usericon van Aragorn
Posted 09-09-2001 2:53 by Aragorn Wijzig reactieProfiel van AragornQuote dit berichthttp://members.chello.nl/j.devries39/PortfolioSite/ApoProject.htm

Ach smaken verschillen, ikzelf hou er wel van, Wine of Aluqah(of hoe je het ook spelt) vind ik een zeer strak nr


I love the smell of painted miniatures in the morning


AltMazter
Suicide, think about it.... consider it!
Usericon van AltMazter
Posted 12-09-2001 21:57 by AltMazter Wijzig reactieProfiel van AltMazterQuote dit bericht

Nieuwe cd van Therion ging als achtergrond muziek achter me langs. Niet goed als een eerste indruk...


Forward into the light, forward into infinity!


suzanne
Goddess
Usericon van suzanne
Posted 13-09-2001 21:13 by suzanne (Bestuurslid stichting) Wijzig reactieProfiel van suzanneQuote dit bericht

quote:
Op 12 september 2001 21:57 schreef AltMazter het volgende:
Nieuwe cd van Therion ging als achtergrond muziek achter me langs. Niet goed als een eerste indruk...
Als eerste indruk is 'Theli' veel geschikter (To mega therion )


I've been sleeping a thousand years it seems...got to open my eyes to everything...


Amarantha
Usericon van Amarantha
Posted 13-09-2001 21:18 by Amarantha Wijzig reactieProfiel van AmaranthaQuote dit bericht

quote:
Op 13 september 2001 21:13 schreef suzanne het volgende:
Als eerste indruk is 'Theli' veel geschikter (To mega therion )

dat is ook de enige cd van Therion die ik nog wel eens draai...


No regrets and no remorse...


Asherah
Usericon van Asherah
Posted 14-09-2001 13:00 by Asherah Wijzig reactieProfiel van AsherahQuote dit bericht

quote:
Op 5 september 2001 12:43 schreef Judge M. het volgende:
Wat mij betreft houdt Therion de line-up van Eurorock.. Was het beste optreden wat ik van ze gezien heb tot op heden en Balls to the Wall heerste heel hard!! 25 november in de 013!!!



Neeeeeeeeeeeeeeeeee, wat een vreselijk nummer!!! Ik wist niet wat ik hoorde op Eurorock!!! En die kerel is al even vreselijk, maar ik bedoel, ik houd niet zo van Therion, alleen van Christopherdinges z'n gitaarstukken, en dat koor vind ik natuurlijk ook heel wat, maar niet altijd, soms is het echt mottig...


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 10-10-2001 20:44 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

de nieuwe cd "secret of the runes"is wel weer supergoed

als je van hun laatste cd's houdt kun je hem gewoon blind aanschaffen . de cd is de overtreffende trap . van het begin tot het einde is de cd volgepropt met klassieke koren,sopranen, en rare instrumenten die perfect samenklinken met goede metal. en als dat nog niet genoeg is staat op de digipack ook nog eens een vette ABBA-cover!


White Tree
Filmmaker
Usericon van White Tree
Posted 11-10-2001 19:48 by White Tree Wijzig reactieProfiel van White TreeQuote dit berichthttp://www.audiovisueelontwerp.nl

quote:
Op 9 september 2001 2:53 schreef Aragorn het volgende:
Ach smaken verschillen, ikzelf hou er wel van, Wine of Aluqah(of hoe je het ook spelt) vind ik een zeer strak nr


Zeker :w

En die nieuwe heb ik morgen denk ik zo



TNightmare
Usericon van TNightmare
Posted 11-10-2001 21:05 by TNightmare (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van TNightmareQuote dit bericht

Ik heb hem geluisterd en had zoiets van
"1 Therion cd is genoeg".


Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen