![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 | ||||
Auteur: |
|
|
Wow ![]() ![]() ![]() ![]() The Dark Flower King ![]() |
|
het is wel een "cover"cd als ik het goed heb gezien, van klassieke stukken. Voor nieuw materiaal zullen we nog ff geduld moeten hebben denk ik. en GC is idd super. ![]() |
|
Dit zal ik waarschijnlijk wel aanschaffen ![]() Faustian Spirit of the Earth ![]() |
|
jeej!! Ben zeer benieuwd ![]() |
|
Tis geen band en dat zal het nooit worden. headphonical award for sensational quality and highest inspirational merits ![]() |
|
Dan is het in ieder geval 'geen band' die wél enorm gave muziek maakt ![]() Faustian Spirit of the Earth ![]() |
|
quote: een tijdje had Therion toch wel een stabiele kern. Vind het nog steeds doodzonde dat dat nu weer gedaan is. maar goed, we zullen wel zien(horen) ![]() |
|
*hoopt op minder powermetal invloeden* ![]() |
|
quote: Ik denk dat je dat kunt vergeten. Therion klinkt al jaren grotendeels hetzelfde en Johnsson heeft ook al aangegeven dat er qua geluid geen stappen terug gedaan worden. http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." ![]() |
|
Noem je dat een stap terug? ;p ![]() |
|
Een stap terug richting het verleden, zo goed? ![]() ![]() http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." ![]() |
|
hehe altijd ![]() ![]() ![]() |
|
quote: Goh ja, ik vond het verschil tussen Lemuria/Sirius B en Gothic Kabbalah toch best groot. Doe mij maar opnieuw een album als die eerste twee vernoemde dan ![]() Faustian Spirit of the Earth ![]() |
|
die lemuria shizzle was natuurlijk beschamend... dat kabbalah vond ik best een stapje meer 'oudere' invloeden hebben dus heer jonhnhnson an dat allemaal best zeggen maar... ![]() |
|
quote: Faustian Spirit of the Earth ![]() |
|
![]() De laatste 3 keer dat ik Therion aan het werk zag, was Vikström er al bij en volgens mij heeft hij de laatste ook mee ingezongen... ![]() |
|
Ja, maar nu zou hij permanent bandlid worden itt voordien. Faustian Spirit of the Earth ![]() |
|
Tsja, in hoeverre dat wat waard is onder de dictatuur van Christopher.. ![]() |
|
Tja, zelf zingen doet hij toch niet meer, dus zie niet in welke problemen hij daarmee zou hebben. Faustian Spirit of the Earth ![]() |
|
Dat bedoel ik ook niet. Het gaat er meer om dat Therion al van meet af aan Christopher en de rest geweest is. Een status als vast bandlid zegt daar bijzonder weinig. Kijk maar naar de grote schoonmaak van vorig jaar. ![]() |
|
Nieuws van Therion via Facebook: quote: Faustian Spirit of the Earth ![]() |
|
"A truly legendary studio!" Abbey Road. Andere legendarische studio's zijn er niet. ![]() http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." ![]() |
|
|
![]() |
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 |
![]() |
Index / Heavy Metal | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |