|
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 | ||||
Auteur: |
|
|
Kom maar op! |
|
Artwork: Faustian Spirit of the Earth |
|
Mooi artwork |
|
Speelde Therion al nieuw materiaal tijdens de recente optredens?? |
|
quote: Erg jammer, was altijd leuk om hem live aan het werk te zien met Therion. Faustian Spirit of the Earth |
|
Inderdaad, jammer Ik herinner me het 20ste verjaardag optreden nog, geweldig was dat! Maar goed, we zien wel wie de zang nu voor zich neemt, zo erg als Johnsson zelf zal het wel moeilijk kunnen zijn. |
|
Vikström alleen denk ik, maar ik hoop toch ook nog op een vervanger. Faustian Spirit of the Earth |
|
Nu ik de laatste tijd Gothic Kaballah heb 'herontdekt', ben ik wel erg benieuwd naar de nieuwe. Of verwachten jullie een hele andere stijl? |
|
Charlize Therion signature |
|
Ik zie de naam therion en a blast from the past schiet me ineens te binnen. Begin jaren 90 was ik helemaal wild van dit nummer. Nog steeds geweldig, btw. En als ik het me goed kan herinneren heb ik het zelfs een keer live vertolkt zien worden. [Dit bericht is gewijzigd door De Tegenpartij op 08-07-2010 22:31] En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Hmmm, misschien wel heen als ze in de 013 spelen. |
|
quote: Volgens Johnson zou het weer wat anders klinken ja. Ik hoop op iets in de stijl van Sirius B en Lemuria, briljante platen zijn dat Faustian Spirit of the Earth |
|
quote: Destijds vond ik deze albums bombastisch in de verkeerde zin van het woord, vooral de zang. Therion deed me toen vrij weinig. Maar dat is al weer een paar jaar geleden. Zal ze dus eens een nieuwe kans geven. |
|
Snowy Shaw is gelukkig alweer terug. Na het briljante optreden op Graspop jl. weer helemaal into deze band. Met name als die zangeressen los gaan met een catchy melodieuze riedel erbij dan staan de haren recht overeind zoals in de laatste minuut van Wine of Aluqah. Het gevoel voor melodie is bij deze band dan ook erg sterk en genietbaar. Ik was altijd een beetje blijven plakken bij Theli, maar eigenlijk is dat niet helemaal terecht; blijkbaar zijn alle vervolgalbums goed tot geweldig? Wat zijn de aanraders na Vovin qua catchy uptempo songs? The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: Niet echt uptempo misschien, maar Gothic Kabbalah is wel heel erg gaaf! spelfout weggehaald... |
|
Deggial vind ik ook wel erg gaaf |
|
quote: ² Ik verkies Vovin en Deggial eigenlijk boven Theli. Ook Lemuria en Sirius B zijn wat mij betreft stukken interessanter. Faustian Spirit of the Earth |
|
Secret of the Runes mag mij ook erg bekoren |
|
quote: Son of the Staves of Time van Gothic Kabbalah is een waanzinnig goed en krachtig nummer. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
[Dit bericht is gewijzigd door attila_de_hun op 30-08-2010 19:03] |
|
Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
Klinkt nogal catchy, maar het heeft wel wat ja. Faustian Spirit of the Earth |
|
Catchy is gaaf! Vooral bij Therion. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
quote: Kan je de remake van A'arab Zaraq - Lucid dreaming waarderen? Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen." |
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |