IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11
Auteur:
Topic : Therion Vorige pagina | Volgende pagina
rvanderholst
Det var så oerhört nära!
Usericon van rvanderholst
Posted 04-03-2004 11:29 by rvanderholst Wijzig reactieProfiel van rvanderholstQuote dit bericht

quote:
Op 4 maart 2004 11:22 schreef helmet het volgende:
Dat mag ie nog helemaal niet vertellen Enige wat naar buiten gebracht wordt is via de website of het forum.


Inderdaad, ik zeg niks.....


I Find That I Am Not There...


Darkfantasy
Usericon van Darkfantasy
Posted 04-03-2004 11:41 by Darkfantasy Wijzig reactieProfiel van DarkfantasyQuote dit berichthttp://www.myspace.com/_natasja

Therion mooie muziek


Speak no more lies, It 's your turn to die.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 04-03-2004 11:44 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

heb nog wat cd's van ze ... wie wil ze?


helmet
Smaad
Usericon van helmet
Posted 04-03-2004 11:45 by helmet Wijzig reactieProfiel van helmetQuote dit berichthttp://www.wovendarkness.com

quote:
Op 4 maart 2004 11:44 schreef Jenje het volgende:
heb nog wat cd's van ze ... wie wil ze?
Welke heb je?


I'm not being rude. You're just insignificant.


invictis
Usericon van invictis
Posted 04-03-2004 11:46 by invictis Wijzig reactieProfiel van invictisQuote dit bericht

quote:
Op 4 maart 2004 11:44 schreef Jenje het volgende:
heb nog wat cd's van ze ... wie wil ze?



ik heb er ook nog een zwik waar ik vanaf wil


Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 04-03-2004 11:46 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 4 maart 2004 11:45 schreef helmet het volgende:
Welke heb je?


- secret of the runes
- deggial (velvet cover)


Gunman
the destroyer
Usericon van Gunman
Posted 04-03-2004 12:07 by Gunman Wijzig reactieProfiel van GunmanQuote dit bericht

quote:
Op 4 maart 2004 11:13 schreef attila_de_hun het volgende:
jij weet er meer van? vertel aub. zijn het twee typen cd's (een heavy en een soft bijv). of is hte een standaard dubbelaar?

Twee types zou mooi zijn, maar laat ze het godverdomme als een dubbelkaar uitbrengen, dat zou democratisch zijn t.a.v. de fans i.p.v. die direct een hele smak te laten afdokken. Maar ja, met Nuclear Blast releases weet je nooit.
Wel tof dat er zo'n vaart in zit, nog geen jaar nadat ik de eerste geruchten over nieuw werk opving.
Mensen mogen voor mijn part denken wat ze willen over Therion, dit is gewoon machtige muziek, die ongelofelijk goed in elkaar zit. Het is voor velen misschien iets té uitgedokterd, maar dat mag ook wel eens.


I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be


rvanderholst
Det var så oerhört nära!
Usericon van rvanderholst
Posted 06-03-2004 8:40 by rvanderholst Wijzig reactieProfiel van rvanderholstQuote dit bericht

gisteren onder het genot van veel bier en whisky met Johan en Kristian Niemann heel veel metal geluisterd!!!

METAL!!!!

o, ja, ook een prive luistersessie gehad van het nieuwe werk.... maar ik zeg niks





I Find That I Am Not There...


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 06-03-2004 11:46 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 6 maart 2004 8:40 schreef .... maar ik zeg niks







rvanderholst.

(geintje, ik koop die cd's(?) toch wel)


Midnight
Usericon van Midnight
Posted 06-03-2004 19:30 by Midnight Wijzig reactieProfiel van MidnightQuote dit bericht

quote:
Op 4 maart 2004 11:29 schreef rvanderholst het volgende:
Inderdaad, ik zeg niks.....


Inderdaad.. want Kristian spreekt dan wel geen Nederlands maar ik wel!

Mwuahahahaha!




[Dit bericht is gewijzigd door Midnight op 06-03-2004 19:48]


Gå ut i världen, som en varg bland får! Och framför allt.... Var Fri och Förfärlig!


Midnight
Usericon van Midnight
Posted 06-03-2004 19:33 by Midnight Wijzig reactieProfiel van MidnightQuote dit bericht

quote:
Op 6 maart 2004 8:40 schreef rvanderholst het volgende:
gisteren onder het genot van veel bier en whisky met Johan en Kristian Niemann heel veel metal geluisterd!!!

METAL!!!!

o, ja, ook een prive luistersessie gehad van het nieuwe werk.... maar ik zeg niks






Leuke foto Rutger!

Die rechtse =

Ik hoorde net al van Kristian dat die foto eraan kwam, waarom heb ik hem nog niet in mijn mail? Nou?



Ik heb de nieuwe Therion cd's ondertussen ook al thuis liggen... Ik vind ze zeker de moeite waard, in mei liggen ze in de winkel dus tot die tijd nog even geduld hebben!

[Dit bericht is gewijzigd door Midnight op 06-03-2004 19:37]


Gå ut i världen, som en varg bland får! Och framför allt.... Var Fri och Förfärlig!


rvanderholst
Det var så oerhört nära!
Usericon van rvanderholst
Posted 07-03-2004 12:42 by rvanderholst Wijzig reactieProfiel van rvanderholstQuote dit bericht

mail adres kwijt......


I Find That I Am Not There...


Midnight
Usericon van Midnight
Posted 07-03-2004 16:49 by Midnight Wijzig reactieProfiel van MidnightQuote dit bericht

quote:
Op 7 maart 2004 12:42 schreef rvanderholst het volgende:
mail adres kwijt......


*slaat Rutger*



Herinner me daar ff aan als ik je op yahoo zie!


Gå ut i världen, som en varg bland får! Och framför allt.... Var Fri och Förfärlig!


Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 07-03-2004 17:44 by Judge M. Wijzig reactieProfiel van Judge M.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

Heb jij onderhand de grote oversteek al gemaakt Midnight?



Midnight
Usericon van Midnight
Posted 07-03-2004 19:05 by Midnight Wijzig reactieProfiel van MidnightQuote dit bericht

quote:
Op 7 maart 2004 17:44 schreef Judge M. het volgende:
Heb jij onderhand de grote oversteek al gemaakt Midnight?


Nog niet... dat schiet nu allemaal niet zo op met de komende tour en de zomer optredens... Ik had geen zin om in mijn uppie in Stockholm te gaan zitten en financieel is het ook aantrekkelijker om tot na de tour te wachten. Maar meteen na de tour gaat Kristian op zoek naar een flatje en ik naar een baan (hopenlijk is mijn Zweeds dan ook goed genoeg) en dan vertrek ik richting Zweden, ben al wel bezig met de voorbereidingen...


Gå ut i världen, som en varg bland får! Och framför allt.... Var Fri och Förfärlig!


rvanderholst
Det var så oerhört nära!
Usericon van rvanderholst
Posted 08-03-2004 10:47 by rvanderholst Wijzig reactieProfiel van rvanderholstQuote dit bericht



I Find That I Am Not There...


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 08-03-2004 11:01 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 8 maart 2004 10:47 schreef rvanderholst het volgende:
http://www.zwaremetalen.com/nieuws/2325.html

Het laatste nieuws.....


bedankt voor info

maar wat bedoel je met deze zin???

...De digi pak zal iets duurder uitvallen dan een enkele cd dus er wordt aangeraden om de digipak te kopen....

duurder is beter ofzo?



[Dit bericht is gewijzigd door attila_de_hun op 08-03-2004 11:01]


rvanderholst
Det var så oerhört nära!
Usericon van rvanderholst
Posted 08-03-2004 11:10 by rvanderholst Wijzig reactieProfiel van rvanderholstQuote dit bericht

De digipack zal iets duurder uitvallen dan een enkele cd en is dus derhalve veel goedkoper dan het kopen van de 2 cd's apart. Dus er wordt aangeraden om de digipack te kopen die alleen de eerste 2 maanden na de release datum te verkrijgen valt.


beter zo?


I Find That I Am Not There...


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 08-03-2004 11:47 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 8 maart 2004 11:10 schreef rvanderholst het volgende:
De digipack zal iets duurder uitvallen dan een enkele cd en is dus derhalve veel goedkoper dan het kopen van de 2 cd's apart. Dus er wordt aangeraden om de digipack te kopen die alleen de eerste 2 maanden na de release datum te verkrijgen valt.


beter zo?

ja hoor. Maar staan er in totaal op de 2 afzonderlijke cd's meer nummers of bevat die digipack exact hetzelfde materiaal.


invictis
Usericon van invictis
Posted 08-03-2004 12:53 by invictis Wijzig reactieProfiel van invictisQuote dit bericht

ik gooi mijn therion cd's gewoon weg denk ik


Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie.


rvanderholst
Det var så oerhört nära!
Usericon van rvanderholst
Posted 08-03-2004 12:54 by rvanderholst Wijzig reactieProfiel van rvanderholstQuote dit bericht

exact hetzelfde.

beide cd's in een fantastische digipack voor anderhalve cd prijs,

of beide cd's afzonderlijk tegen de normale prijs per cd.

niks meer niks minder


I Find That I Am Not There...


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 08-03-2004 13:03 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 8 maart 2004 12:54 schreef rvanderholst het volgende:
exact hetzelfde.

beide cd's in een fantastische digipack voor anderhalve cd prijs,

of beide cd's afzonderlijk tegen de normale prijs per cd.

niks meer niks minder


ja, dat wordt dus die digipack. ik ben wel erg benieuwd. Ik hoop dat het qua stijl op "secret of the runes" lijkt.


Gunman
the destroyer
Usericon van Gunman
Posted 08-03-2004 13:27 by Gunman Wijzig reactieProfiel van GunmanQuote dit bericht

quote:
Op 4 maart 2004 12:07 schreef Gunman het volgende:
Twee types zou mooi zijn, maar laat ze het godverdomme als een dubbelaar uitbrengen, dat zou democratisch zijn t.a.v. de fans i.p.v. die direct een hele smak te laten afdokken. Maar ja, met Nuclear Blast releases weet je nooit.
...



Het komt dus wel goed
Ik ga straks trouwens maar eens een Graspop ticket halen.


I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be


Midnight
Usericon van Midnight
Posted 08-03-2004 15:25 by Midnight Wijzig reactieProfiel van MidnightQuote dit bericht

*kuch* Rutger...*kuch* Het is Sirius B in plaats van Cirius B... In de tracklist van cd 1 heb je het wel goed geschreven..


Gå ut i världen, som en varg bland får! Och framför allt.... Var Fri och Förfärlig!


rvanderholst
Det var så oerhört nära!
Usericon van rvanderholst
Posted 08-03-2004 15:43 by rvanderholst Wijzig reactieProfiel van rvanderholstQuote dit bericht

aangepast....


I Find That I Am Not There...


Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen