|
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 | ||||
Auteur: |
|
|
Therion mooie muziek Speak no more lies, It 's your turn to die. |
|
heb nog wat cd's van ze ... wie wil ze? |
|
quote:Welke heb je? I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
quote: ik heb er ook nog een zwik waar ik vanaf wil Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
quote: - secret of the runes - deggial (velvet cover) |
|
quote: Twee types zou mooi zijn, maar laat ze het godverdomme als een dubbelkaar uitbrengen, dat zou democratisch zijn t.a.v. de fans i.p.v. die direct een hele smak te laten afdokken. Maar ja, met Nuclear Blast releases weet je nooit. Wel tof dat er zo'n vaart in zit, nog geen jaar nadat ik de eerste geruchten over nieuw werk opving. Mensen mogen voor mijn part denken wat ze willen over Therion, dit is gewoon machtige muziek, die ongelofelijk goed in elkaar zit. Het is voor velen misschien iets té uitgedokterd, maar dat mag ook wel eens. I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
gisteren onder het genot van veel bier en whisky met Johan en Kristian Niemann heel veel metal geluisterd!!! METAL!!!! o, ja, ook een prive luistersessie gehad van het nieuwe werk.... maar ik zeg niks I Find That I Am Not There... |
|
quote: rvanderholst. (geintje, ik koop die cd's(?) toch wel) |
|
quote: Inderdaad.. want Kristian spreekt dan wel geen Nederlands maar ik wel! Mwuahahahaha! [Dit bericht is gewijzigd door Midnight op 06-03-2004 19:48] Gå ut i världen, som en varg bland får! Och framför allt.... Var Fri och Förfärlig! |
|
quote: Leuke foto Rutger! Die rechtse = Ik hoorde net al van Kristian dat die foto eraan kwam, waarom heb ik hem nog niet in mijn mail? Nou? Ik heb de nieuwe Therion cd's ondertussen ook al thuis liggen... Ik vind ze zeker de moeite waard, in mei liggen ze in de winkel dus tot die tijd nog even geduld hebben! [Dit bericht is gewijzigd door Midnight op 06-03-2004 19:37] Gå ut i världen, som en varg bland får! Och framför allt.... Var Fri och Förfärlig! |
|
mail adres kwijt...... I Find That I Am Not There... |
|
quote: *slaat Rutger* Herinner me daar ff aan als ik je op yahoo zie! Gå ut i världen, som en varg bland får! Och framför allt.... Var Fri och Förfärlig! |
|
Heb jij onderhand de grote oversteek al gemaakt Midnight? |
|
quote: Nog niet... dat schiet nu allemaal niet zo op met de komende tour en de zomer optredens... Ik had geen zin om in mijn uppie in Stockholm te gaan zitten en financieel is het ook aantrekkelijker om tot na de tour te wachten. Maar meteen na de tour gaat Kristian op zoek naar een flatje en ik naar een baan (hopenlijk is mijn Zweeds dan ook goed genoeg) en dan vertrek ik richting Zweden, ben al wel bezig met de voorbereidingen... Gå ut i världen, som en varg bland får! Och framför allt.... Var Fri och Förfärlig! |
|
I Find That I Am Not There... |
|
quote: bedankt voor info maar wat bedoel je met deze zin??? ...De digi pak zal iets duurder uitvallen dan een enkele cd dus er wordt aangeraden om de digipak te kopen.... duurder is beter ofzo? [Dit bericht is gewijzigd door attila_de_hun op 08-03-2004 11:01] |
|
De digipack zal iets duurder uitvallen dan een enkele cd en is dus derhalve veel goedkoper dan het kopen van de 2 cd's apart. Dus er wordt aangeraden om de digipack te kopen die alleen de eerste 2 maanden na de release datum te verkrijgen valt. beter zo? I Find That I Am Not There... |
|
quote: ja hoor. Maar staan er in totaal op de 2 afzonderlijke cd's meer nummers of bevat die digipack exact hetzelfde materiaal. |
|
ik gooi mijn therion cd's gewoon weg denk ik Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
exact hetzelfde. beide cd's in een fantastische digipack voor anderhalve cd prijs, of beide cd's afzonderlijk tegen de normale prijs per cd. niks meer niks minder I Find That I Am Not There... |
|
quote: ja, dat wordt dus die digipack. ik ben wel erg benieuwd. Ik hoop dat het qua stijl op "secret of the runes" lijkt. |
|
quote: Het komt dus wel goed Ik ga straks trouwens maar eens een Graspop ticket halen. I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
*kuch* Rutger...*kuch* Het is Sirius B in plaats van Cirius B... In de tracklist van cd 1 heb je het wel goed geschreven.. Gå ut i världen, som en varg bland får! Och framför allt.... Var Fri och Förfärlig! |
|
aangepast.... I Find That I Am Not There... |
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |