|
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 | ||||
Auteur: |
|
|
Er is maar 1 iemand binnen Therion en dat is d'n Christofer. De rest zijn allemaal sessie-muzikanten dus wisselend. Vandaar ook dat je niemand herkent in die clip...behalve d'n Christofer dan... Die zangeres is ook een sessie-muzikant geweest en is na "Vovin" (waar dat nummer dus opstaat, en al een aantal jaren oud) dus weg. Zit nu bij Alas (doom band van Eric Rutan (Morbid Angel)). En volgens mij heb ik denk ik wel alles beantwoord zo.... http://www.vampire-magazine.com [1997-2008 RIP, nu Archaic Magazine]; http://www.myspace.com/vampiremagazine |
|
Dat die meid tegenwoordig bij Alas zat wist ik ook niet... Om even verder te borduren op Therion: wie was die zanger die ze bij zich hadden op Eurorock? Was dat Dan Swano?? Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar |
|
Ik heb die alas cd nu ook ... maar hij valt me een beetje tegen |
|
Alas is tof .. AL moet je de cd niet te vaak achter elkaar draaien. |
|
huh? [Dit bericht is gewijzigd door NecRomantica op 14-04-2003 20:23] |
|
quote:Therion heerst! I've been sleeping a thousand years it seems...got to open my eyes to everything... |
|
Ja Therion blijft natuurlijk te gek, zowel op CD als live! |
|
alas vind ik inderdaad wat tegen vallen absolute purity vind ik eigenlijk het enige echt mooie nummer de rest vind ik zeer matig |
|
die Dan Zwano (als hij zo heet..) was echt cool, ziet er niet metal uit, maar is het wel. En balls to the wall heerscht!!! En nu schijt ik uit met typen, want dit kost me te veel moeite... |
|
Ik betwijfel het dat het Dan Swanö (ex- Edge of Sanity, Nightingale en meerdere projecten, daarnaast producer en had een eigen studio) is geweest. Hij is een druk bezet iemand en volgens mij past zijn strot niet bij Therion. Was het niet dezelfde gozer die een aantal jaren terug ook bijzat tijdens Dynamo? http://www.vampire-magazine.com [1997-2008 RIP, nu Archaic Magazine]; http://www.myspace.com/vampiremagazine |
|
Nee die was het niet. Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar |
|
Wat mij betreft houdt Therion de line-up van Eurorock.. Was het beste optreden wat ik van ze gezien heb tot op heden en Balls to the Wall heerste heel hard!! 25 november in de 013!!! |
|
Heb jij enig idee of dat daadwerkelijk Dan Swano was op Eurorock? Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar |
|
Wie van de lieden op het podium zou het moeten zijn dan? Ik heb volgens mij geen onbekenden gezien daarzo.... |
|
Klein updatetje: er is een nieuwe cd van Therion getiteld Secrets Of The Runes. Komt 01/10/2001 uit (hoewel de website zegt 2000... maar dat geloof ik niet, dan wist ik dit wel eerder). Forward into the light, forward into infinity! |
|
quote: Dan Swanö heeft overigens wel op "Theli" meegezongen(cleane vocalen) en ik vond zijn stem er op dat album anders goed bijpassen! |
|
therion sucks!!!!!![denk niet dat er veel mensen met mij eens zijn ,maar ik kon het niet laten] |
|
Ach smaken verschillen, ikzelf hou er wel van, Wine of Aluqah(of hoe je het ook spelt) vind ik een zeer strak nr I love the smell of painted miniatures in the morning |
|
Nieuwe cd van Therion ging als achtergrond muziek achter me langs. Niet goed als een eerste indruk... Forward into the light, forward into infinity! |
|
quote:Als eerste indruk is 'Theli' veel geschikter (To mega therion ) I've been sleeping a thousand years it seems...got to open my eyes to everything... |
|
quote: dat is ook de enige cd van Therion die ik nog wel eens draai... No regrets and no remorse... |
|
quote: Neeeeeeeeeeeeeeeeee, wat een vreselijk nummer!!! Ik wist niet wat ik hoorde op Eurorock!!! En die kerel is al even vreselijk, maar ik bedoel, ik houd niet zo van Therion, alleen van Christopherdinges z'n gitaarstukken, en dat koor vind ik natuurlijk ook heel wat, maar niet altijd, soms is het echt mottig... |
|
de nieuwe cd "secret of the runes"is wel weer supergoed als je van hun laatste cd's houdt kun je hem gewoon blind aanschaffen . de cd is de overtreffende trap . van het begin tot het einde is de cd volgepropt met klassieke koren,sopranen, en rare instrumenten die perfect samenklinken met goede metal. en als dat nog niet genoeg is staat op de digipack ook nog eens een vette ABBA-cover! |
|
quote: Zeker :w En die nieuwe heb ik morgen denk ik zo ...the man on moon smiles and he says: www.audiovisueelontwerp.nl & www.soundclick.com/bands/5/extinguishedfire.htm |
|
Ik heb hem geluisterd en had zoiets van "1 Therion cd is genoeg". |
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 |
Index / Heavy Metal | Volgende pagina |