|
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Het is echt een 'love it or loathe it'-band denk ik Zelf al jaren grote fan, ik luister eigenlijk al tien jaar naar black metal + Therion. Een van de eerste metalbands die ik heb leren kennen en steeds fan gebleven. Ik ben absoluut geen fan van powermetal, maar hen vergeef ik dat allemaal, omdat ik hen zo graag zie Maar ik kan me echt voorstellen dat het live helemaal niet overkomt wanneer je hen niet kent. Wanneer je hen wel al kent en apprecieert zijn ze geweldig live. Willekeur en dictatuur! |
|
Ik denk dat ik live tegenwoordig alleen Bolt Thrower nog toffer vind. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
Bij de nieuwe luisterbeurt kom ik al een aantal nummers tegen die ik wel zeer geslaagd vind. Ik verander toch gemakkelijk van gedacht he ^^ Blijkbaar heb ik toch niet genoeg moeite gedaan de vorige keren om het te appreciëren. Vooral het eerste nummer zet de toon wel slecht, misschien daardoor. Allez, nog eens verderluisteren en hopen dat het wat wordt. Willekeur en dictatuur! |
|
quote: Hoera voor groeiplaten en later-nog-een-keer-opzetten |
|
quote: Ligt eraan wat je boeiend aan een optreden vindt: die paar keer dat ik Therion live heb gezien vond ik het super, met name in de tent op Graspop. The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: Amen. quote: Inderdaad, ik denk dat ik ze 7 keer live gezien heb en het was telkens super. Maar je moet natuurlijk eerst de muziek appreciëren ^^ [Dit bericht is gewijzigd door Hérésie op 24-08-2013 13:29] Willekeur en dictatuur! |
|
Therion komt met een nieuw album. Een rock opera. 3 en een half uur muziek op 3 cd's. Komt uit op 26 januari. |
|
Pff. Dat zou best eens wat te veel van het goede kunnen zijn. Maar wel benieuwd. Zit toevallig heel erg in een Therion-fase momenteel. http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
April volgend jaar staan ze in de 013. Of ze liggen, dat kan ook. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Voor als je slaapproblemen hebt The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Of Darkness was nog wel zo'n gaaf album! Goeie teksten ook: The amazon Is attacked Jungles killed Support no air Coca Cola Burns the woods And plants fruit trees To serve you drinks. |
|
The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Zie deze nu pas. Lang geen Therion gedraaid. Was die zang altijd al zo schel? Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
quote: Volgens mij niet: misschien hebben ze de lat hoger gelegd? ...the man on moon smiles and he says: www.audiovisueelontwerp.nl & www.soundclick.com/bands/5/extinguishedfire.htm |
|
quote: Klinkt vrij aardig deze ode aan het zeemonster |
|
The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
|
|
Na Sitra Ahra een beetje laten lopen, en me er voor die tijd eigenlijk ook nooit in vastgebeten. Is er daarna nog iets van waarde uit voortgekomen? Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Sirius B blijft voor mij een van de toppers. Leviathan vond ik genietbaar, maar de als voorheen catchy melodieën lijken verdwenen te zijn. The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina |