IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11
Auteur:
Topic : Therion Vorige pagina | Volgende pagina
wladimir
Usericon van wladimir
Posted 07-06-2003 15:17 by wladimir Wijzig reactieProfiel van wladimirQuote dit bericht

Het 666ste topic is een therion topic


pale enchantress
staying alive
Usericon van pale enchantress
Posted 10-08-2003 18:44 by pale enchantress Wijzig reactieProfiel van pale enchantressQuote dit bericht

quote:
Op 7 juni 2003 15:17 schreef wladimir het volgende:
Het 666ste topic is een therion topic
blasfemie


true disco chick


lykle_wolfheart
Usericon van lykle_wolfheart
Posted 10-08-2003 19:48 by lykle_wolfheart Wijzig reactieProfiel van lykle_wolfheartQuote dit berichthttp://www.gothtronic.com

Therion had ooit toch ook redelijk occulte, pseudo-blasphemische teksten?


no text supplied


Gunman
the destroyer
Usericon van Gunman
Posted 10-08-2003 20:06 by Gunman Wijzig reactieProfiel van GunmanQuote dit bericht

quote:
Op 10 augustus 2003 19:48 schreef lykle_wolfheart het volgende:
Therion had ooit toch ook redelijk occulte, pseudo-blasphemische teksten?

occult best wel, Blasfemisch weet ik echt nie....Bij Lepaca Kliffoth zitten wel Lyrics, bij die eerste drie niet


I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be


Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 10-08-2003 21:02 by Valorian (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van ValorianQuote dit bericht

quote:
Op 10 augustus 2003 20:06 schreef Gunman het volgende:
occult best wel, Blasfemisch weet ik echt nie....Bij Lepaca Kliffoth zitten wel Lyrics, bij die eerste drie niet


Bij 'Ho Dragon Ho Megas - Symphony for the masses' zit wel wat tekst.. beetje vaag, wat dingen door elkaar..

wel een blasphemisch cd'tje


Leto Atreides
God created Arrakis to train the faithful.
Usericon van Leto Atreides
Posted 10-01-2004 17:35 by Leto Atreides Wijzig reactieProfiel van Leto AtreidesQuote dit bericht

Ik heb van Therion
-Live from Midgard
-Deggial

Echt een heerlijke unieke bands waarbij ik beide oud en nieuw werk kan waarderen.

Staat trouwens ook nog hoog op mijn lijst van Bands die ik graag zou willen zien.Hebben mensen nog nieuws over het nieuwe album?


"At the age of fifteen, he had already learned silence." - from "A Child's History of Muad'Dib" by the Princess Irulan


altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 10-01-2004 17:42 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

quote:
Op 10 januari 2004 17:35 schreef Leto Atreides het volgende:
Ik heb van Therion
-Live from Midgard
-Deggial

Echt een heerlijke unieke bands waarbij ik beide oud en nieuw werk kan waarderen.

Staat trouwens ook nog hoog op mijn lijst van Bands die ik graag zou willen zien.Hebben mensen nog nieuws over het nieuwe album?


Ik neem aan dat je met oud werk de eerste drie cd's Of Darkness, Beyond Sanctorum en Symphony Masses: Ho Drakon Ho Megas bedoelt, toch?


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


Beli Mawr
Great god Cernunnos, return to Earth again!
Usericon van Beli Mawr
Posted 10-01-2004 17:55 by Beli Mawr (Moderator) Wijzig reactieProfiel van Beli MawrQuote dit berichthttp://www30.brinkster.com/belimawr

Ik heb Arab Zarq Lucid Dreaming en Vovin, Vovin heerscht wel het hardst Wine of Aluqah Wild Hunt , prachtband gewoon


Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 10-01-2004 17:56 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

ik heb een 3-tal cd's .. luister ze nooit meer ..


X-Act
ZM-virus
Usericon van X-Act
Posted 10-01-2004 17:57 by X-Act Wijzig reactieProfiel van X-ActQuote dit bericht

quote:
Op 10 januari 2004 17:56 schreef Jenje het volgende:
ik heb een 3-tal cd's .. luister ze nooit meer ..

jah, same here (al heb ik er 5 )


In der Beschränkung zeigt sich der Meister !


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 10-01-2004 17:58 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Iemand kopen?

Deggial
die laatste
en dro hokan nogwattes


X-Act
ZM-virus
Usericon van X-Act
Posted 10-01-2004 18:07 by X-Act Wijzig reactieProfiel van X-ActQuote dit bericht

hoeveel voor die laatste ? (secret of the runes toch ?) misschien toch collectie eens aanvullen


In der Beschränkung zeigt sich der Meister !


Stormblast
Vleeschboom from Hell
Usericon van Stormblast
Posted 11-01-2004 17:38 by Stormblast Wijzig reactieProfiel van StormblastQuote dit bericht

Ik heb hier Theli liggen en heb pas geleden Vovin aangeschaft.


This day of reckoning will be unavenged Glory of wrathful inignation I deny god and all religion Turn up the whites of their eyes... Dechristianize . http://www.last.fm/user/Meneer-Koffie/


DarknessThere
Usericon van DarknessThere
Posted 11-01-2004 18:08 by DarknessThere Wijzig reactieProfiel van DarknessThereQuote dit bericht

Ik heb Theli, Lucid Dreaming, Vovin, Deggial, Secret of the Runes en Live in Midgard. Wat vraag je voor Symphony Masses, Jenje?


NolthuarII
Tijd maak je!
Usericon van NolthuarII
Posted 11-01-2004 22:37 by NolthuarII Wijzig reactieProfiel van NolthuarIIQuote dit bericht

quote:
Op 10 januari 2004 17:35 schreef Leto Atreides het volgende:
Hebben mensen nog nieuws over het nieuwe album?


Niet echt behalve dat ze dit keer van een volledig symfonieorkest met wederom koren (150 man) gebruik zouden maken.

Jenje wat vraag je voor die Deggial?




X-Act
ZM-virus
Usericon van X-Act
Posted 12-01-2004 1:35 by X-Act Wijzig reactieProfiel van X-ActQuote dit bericht

ik denk dat jenje z'n therion cd's stiekem toch wil houden ...


In der Beschränkung zeigt sich der Meister !


helmet
Smaad
Usericon van helmet
Posted 12-01-2004 1:38 by helmet Wijzig reactieProfiel van helmetQuote dit berichthttp://www.wovendarkness.com

quote:
Op 10 januari 2004 17:35 schreef Leto Atreides het volgende:
Staat trouwens ook nog hoog op mijn lijst van Bands die ik graag zou willen zien.Hebben mensen nog nieuws over het nieuwe album?
Ja, maar dat mag ik lekker niet zeggen Hou de voorpagina maar in de gaten ofzo, als het zo ver is merk je het vanzelf.


I'm not being rude. You're just insignificant.


rvanderholst
Det var så oerhört nära!
Usericon van rvanderholst
Posted 04-03-2004 10:21 by rvanderholst Wijzig reactieProfiel van rvanderholstQuote dit bericht

quote:
Op 12 januari 2004 1:38 schreef helmet het volgende:
Ja, maar dat mag ik lekker niet zeggen Hou de voorpagina maar in de gaten ofzo, als het zo ver is merk je het vanzelf.


Ik mag ook niks zeggen.... maar het beloofd heel veel goeds te worden, voorzover ik er nummers van gehoord heb.


I Find That I Am Not There...


NolthuarII
Tijd maak je!
Usericon van NolthuarII
Posted 04-03-2004 10:28 by NolthuarII Wijzig reactieProfiel van NolthuarIIQuote dit bericht

de nieuwe site is wel up

http://www.megatherion.com/

The site is back up, thank gods. It's been a busy few weeks lately, rebuilding this thingy from scratch but who cares! Therion have been busy too, the CDs are mixed and final, and currently the graphics for the booklets are being done. "CDs"? "Booklets"? YEP! Not one, but TWO new albums ready to hit the CD shelves! Oh, are you going to enjoy them, they're best of the best of the best that Therion created in the last two years!


2 nieuwe albums dus.

[Dit bericht is gewijzigd door NolthuarII op 04-03-2004 10:29]


helmet
Smaad
Usericon van helmet
Posted 04-03-2004 10:44 by helmet Wijzig reactieProfiel van helmetQuote dit berichthttp://www.wovendarkness.com

quote:
Op 4 maart 2004 10:21 schreef rvanderholst het volgende:
maar het beloofd heel veel goeds te worden, voorzover ik er nummers van gehoord heb.
Shit, jij loopt voor Jij zit dichter bij de bron


I'm not being rude. You're just insignificant.


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 04-03-2004 10:45 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 4 maart 2004 10:28 schreef NolthuarII het volgende:



2 nieuwe albums dus.


he, dat is dus zeer goed nieuws


rvanderholst
Det var så oerhört nära!
Usericon van rvanderholst
Posted 04-03-2004 11:01 by rvanderholst Wijzig reactieProfiel van rvanderholstQuote dit bericht

yep en het klinkt heftig!


I Find That I Am Not There...


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 04-03-2004 11:13 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 4 maart 2004 11:01 schreef rvanderholst het volgende:
yep en het klinkt heftig!


jij weet er meer van? vertel aub. zijn het twee typen cd's (een heavy en een soft bijv). of is hte een standaard dubbelaar?


helmet
Smaad
Usericon van helmet
Posted 04-03-2004 11:22 by helmet Wijzig reactieProfiel van helmetQuote dit berichthttp://www.wovendarkness.com

quote:
Op 4 maart 2004 11:13 schreef attila_de_hun het volgende:
jij weet er meer van? vertel aub. zijn het twee typen cd's (een heavy en een soft bijv). of is hte een standaard dubbelaar?
Dat mag ie nog helemaal niet vertellen Enige wat naar buiten gebracht wordt is via de website of het forum.


I'm not being rude. You're just insignificant.


invictis
Usericon van invictis
Posted 04-03-2004 11:28 by invictis Wijzig reactieProfiel van invictisQuote dit bericht

hmmz het was in het begin zeker leuk toen ze nog vette DM speelden. De latere cd's heb ik ook maar ik moet idd zeggen dat ik ze echt nooit maar dan ook echt nooit meer luister. Als ik het aanzet ben ik het alweer enorm snel zat dus ik denk dat ik ze toch maar bij de platenboef dump binnenkort.


Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie.


Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen