IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 14 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14
Auteur:
Topic : Wat betekent het om metal te "zijn" ? Vorige pagina | Volgende pagina
Zenial
Usericon van Zenial
Posted 14-04-2003 16:36 by Zenial Wijzig reactieProfiel van ZenialQuote dit berichthttp://www.zenial.nl

quote:
Op 14 april 2003 16:34 schreef FireFox het volgende:
Ik zit hier een beetje mee, ik ben wel metal, maar ik hou ook van andere soorten muziek... nu knaagt de twijfel aan mij... mag ik mijzelf wel metal noemen ?? ja toch ?

NEE!! Als je naar andere muziek luisterd ben je Gay, dat weet iedereen!


Zenial


FireFox
Lifeform 009
Usericon van FireFox
Posted 14-04-2003 16:37 by FireFox Wijzig reactieProfiel van FireFoxQuote dit bericht

quote:
Op 14 april 2003 16:36 schreef Zenial het volgende:
NEE!! Als je naar andere muziek luisterd ben je Gay, dat weet iedereen!

AAAAAAAAAH kut!!! nu hoor ik er niet meer bij, nou mazzel allemaal ik zie het niet meer zitten dit was teveeel voor me


Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist.


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 14-04-2003 16:52 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

quote:
Op 14 april 2003 16:37 schreef FireFox het volgende:
AAAAAAAAAH kut!!! nu hoor ik er niet meer bij, nou mazzel allemaal ik zie het niet meer zitten dit was teveeel voor me


Dat je ook naar andere muziek luistert, ok, dat is nog te accepteren tot op beperkte hoogte. Maar jij luistert naar "andere muziek én naar Gayowar, sja, dat is teveel van het goede heh!

U bent de zwakste schakel, tot ziens

Ik ben trouwens heel erg metol want ik drink elke dag minimaal 4 bier en ik roep altijd SLAYORR bij concerten

Ow ja, ik draag ook alleen zwarte t-shirts, strakke zwarte spikerbroeken en kisten en ik heb lang ongewassen haar

SLAYORRRRRRRRRR!!!!!


webblaster wim
Onzin-narrator
Usericon van webblaster wim
Posted 14-04-2003 17:18 by webblaster wim Wijzig reactieProfiel van webblaster wimQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

en toen ging de wekker.


Oud Vuil.


winters rage
I am my own savior
Usericon van winters rage
Posted 14-04-2003 17:26 by winters rage Wijzig reactieProfiel van winters rageQuote dit bericht

hmz
"metal" ben ik beslist niet, aangezien ik een pleurishekel aan concerten heb (meer vanwege mensenmassas dan de concerten)
Geen bandshirts draag (vindt ik gewoon niet mooi)
Ik ben gewoon mezelf ben zonder de drang om me "metal" te uiten.
Maar ik luister voor 99.9% naar metal. Ik ga slapen met metal en sta op met metal...In mijn ogen maakt dat mij ook metal, want je muzieksmaak zit toch van binnen ipv in je gedrag en uiterlijk?


My madness, my sadness


eukaryoot
high fidelity
Usericon van eukaryoot
Posted 14-04-2003 17:42 by eukaryoot Wijzig reactieProfiel van eukaryootQuote dit bericht

quote:
Op 14 april 2003 17:26 schreef winters rage het volgende:
hmz
"metal" ben ik beslist niet, aangezien ik een pleurishekel aan concerten heb (meer vanwege mensenmassas dan de concerten)
Geen bandshirts draag (vindt ik gewoon niet mooi)
Ik ben gewoon mezelf ben zonder de drang om me "metal" te uiten.
Maar ik luister voor 99.9% naar metal. Ik ga slapen met metal en sta op met metal...In mijn ogen maakt dat mij ook metal, want je muzieksmaak zit toch van binnen ipv in je gedrag en uiterlijk?


Volgens mij hebben smaak voor bepaalde muziek en je gedrag en uiterlijk verband met elkaar.

Je uiterlijk is een vaak een resultaat hoe jij met je zelf om gaat kwa verzorging en kleding etc.



grrr


0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 14-04-2003 18:09 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

uiterlijk vertoon heeft niks met metal te maken imo, het maakt zaken alleen wat duidelijker


"This one is older than shit, heavier than time!"


winters rage
I am my own savior
Usericon van winters rage
Posted 14-04-2003 18:12 by winters rage Wijzig reactieProfiel van winters rageQuote dit bericht

Och ja et zou wel heel wat verbaasde blikken schelen als mensen er achterkomen dat je naar metal luister


My madness, my sadness


0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 14-04-2003 18:17 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

quote:
Op 14 april 2003 18:12 schreef winters rage het volgende:
Och ja et zou wel heel wat verbaasde blikken schelen als mensen er achterkomen dat je naar metal luister


Dat is waar ja, krijg het zo nu en dan wel es.


"This one is older than shit, heavier than time!"


winters rage
I am my own savior
Usericon van winters rage
Posted 14-04-2003 18:20 by winters rage Wijzig reactieProfiel van winters rageQuote dit bericht

quote:
Op 14 april 2003 18:17 schreef 0Tolerence het volgende:
Dat is waar ja, krijg het zo nu en dan wel es.

"jij, metal? Neeeeeeeee joh, dat meen je niet!"


My madness, my sadness


0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 14-04-2003 18:21 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

quote:
Op 14 april 2003 18:20 schreef winters rage het volgende:
"jij, metal? Neeeeeeeee joh, dat meen je niet!"



DAT ja, hehe.
Moet het me bezig houden? Nee


"This one is older than shit, heavier than time!"


winters rage
I am my own savior
Usericon van winters rage
Posted 14-04-2003 18:23 by winters rage Wijzig reactieProfiel van winters rageQuote dit bericht

quote:
Op 14 april 2003 18:21 schreef 0Tolerence het volgende:
DAT ja, hehe.
Moet het me bezig houden? Nee

Mij boeit et ook niet echt, maar als je het 30x gehoord heb begint het wel irri te worden.


My madness, my sadness


0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 14-04-2003 18:24 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

quote:
Op 14 april 2003 18:23 schreef winters rage het volgende:
Mij boeit et ook niet echt, maar als je het 30x gehoord heb begint het wel irri te worden.


Ag mijn gesprekken gaan er nauwelijks over met de meeste non-metal mensen die ik tegenkom.


"This one is older than shit, heavier than time!"


natassja
Usericon van natassja
Posted 15-04-2003 17:53 by natassja Wijzig reactieProfiel van natassjaQuote dit bericht

ik vind het veel erger als ze achter je rug fluisteren, mam wat zijn dat? dat zijn gothics


HEUY
Die Födzenjäger
Usericon van HEUY
Posted 15-04-2003 18:38 by HEUY Wijzig reactieProfiel van HEUYQuote dit bericht

HEUY!!!!

Je bent pas metal, als je overal "frank" aan hebt


Bonnie
YEAH
Usericon van Bonnie
Posted 15-04-2003 18:45 by Bonnie Wijzig reactieProfiel van BonnieQuote dit bericht

Ik ben niet metal.




Gunman
the destroyer
Usericon van Gunman
Posted 15-04-2003 18:50 by Gunman Wijzig reactieProfiel van GunmanQuote dit bericht

quote:
Op 15 april 2003 17:53 schreef natassja het volgende:
ik vind het veel erger als ze achter je rug fluisteren, mam wat zijn dat? dat zijn gothics

Dan maak je toch gewoon zo'n sissend geluid zoals vampieren in films als hen een kruis wordt voorgehouden


I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be


HEUY
Die Födzenjäger
Usericon van HEUY
Posted 15-04-2003 19:09 by HEUY Wijzig reactieProfiel van HEUYQuote dit bericht

quote:
Op 15 april 2003 18:45 schreef Bonnie het volgende:
Ik ben niet metal.


HEUY!!!!

Jij bent "wodka" Bonnie


Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 15-04-2003 19:11 by Slechtheid Wijzig reactieProfiel van SlechtheidQuote dit bericht

Nee, eigenlijk ben ik ook totaal niet 'metal'.


Hvergelmir
The Astral Sleep
Usericon van Hvergelmir
Posted 15-04-2003 20:32 by Hvergelmir Wijzig reactieProfiel van HvergelmirQuote dit bericht

niks


einsatzcommando
Orval
Usericon van einsatzcommando
Posted 15-04-2003 21:16 by einsatzcommando Wijzig reactieProfiel van einsatzcommandoQuote dit berichthttp://www.enfeeble.nl

quote:
Op 15 april 2003 20:32 schreef Hvergelmir het volgende:
niks


Inderdaad, helemaal niks.....


Enfeeble is terug! Met Aerodis, einsatzcommando & Ornithosis.www.enfeeble.nl


natassja
Usericon van natassja
Posted 15-04-2003 23:28 by natassja Wijzig reactieProfiel van natassjaQuote dit bericht

quote:
Op 15 april 2003 18:50 schreef Gunman het volgende:
Dan maak je toch gewoon zo'n sissend geluid zoals vampieren in films als hen een kruis wordt voorgehouden


naja wordt er nogal agressief van maar zal eens proberen


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 16-04-2003 9:41 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

quote:
Op 3 april 2003 16:19 schreef karnivoor het volgende:
lekker de lompe boer uithangen zonder je wat van anderen aan te trekken dat vind ik zonder twijfel het leukste: zie wacken


blijf erbij

maar vraag me af hoeverre dat met metal te maken heeft ipv met mijn persoonlijkheid...

[Dit bericht is gewijzigd door karnivoor op 16-04-2003 9:41]


Je moeder.


mörke
van örk
Usericon van mörke
Posted 23-04-2003 1:07 by mörke Wijzig reactieProfiel van mörkeQuote dit berichthttp://www.nattekrant.net/~mark

quote:
Op 15 april 2003 23:28 schreef natassja het volgende:
naja wordt er nogal agressief van maar zal eens proberen



Gewoon normale kleren aan doen en kristenen uit gaan schelden, DAT zal ze leren!!!

Hahahhaa! They NEVER saw this coming!


Dit slaat nergens op.


BrederLord
Life is hard, and so am I
Usericon van BrederLord
Posted 23-04-2003 9:44 by BrederLord Wijzig reactieProfiel van BrederLordQuote dit berichthttp://users.pandora.be/brederlord/

ik vind dat iedereen voor zichzelf bepaald wat metal zijn is, kleding maken NIET de man, want dan zitte weer in het imago onderwerp,

wat voor mij vooral metal is, is de onverschilligheid tov de problemen en andere mensen, het kudde gevoel( lees samenhorigheidsgevoel ) tov andere metalheads, en vooral de goeie muziek,

nee, zolang je een hekel hebt, aan commies (commerciele groepen), ben je al goed op weg,

ik ben zelf ni zone rijke kerel, dus kan ik het mij niet veroorloven, om elke maand de large rijk te bestellen, of naart stad te gaan om nen nieuwe outfit te kopen, dus ben ik metal op een niet imago-manier,
mentally-metal.


We Are BrederLord


Dit topic is 14 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen