|
Dit topic is 14 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: AAAAAAAAAH kut!!! nu hoor ik er niet meer bij, nou mazzel allemaal ik zie het niet meer zitten dit was teveeel voor me Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist. |
|
quote: Dat je ook naar andere muziek luistert, ok, dat is nog te accepteren tot op beperkte hoogte. Maar jij luistert naar "andere muziek én naar Gayowar, sja, dat is teveel van het goede heh! U bent de zwakste schakel, tot ziens Ik ben trouwens heel erg metol want ik drink elke dag minimaal 4 bier en ik roep altijd SLAYORR bij concerten Ow ja, ik draag ook alleen zwarte t-shirts, strakke zwarte spikerbroeken en kisten en ik heb lang ongewassen haar SLAYORRRRRRRRRR!!!!! |
|
en toen ging de wekker. Oud Vuil. |
|
hmz "metal" ben ik beslist niet, aangezien ik een pleurishekel aan concerten heb (meer vanwege mensenmassas dan de concerten) Geen bandshirts draag (vindt ik gewoon niet mooi) Ik ben gewoon mezelf ben zonder de drang om me "metal" te uiten. Maar ik luister voor 99.9% naar metal. Ik ga slapen met metal en sta op met metal...In mijn ogen maakt dat mij ook metal, want je muzieksmaak zit toch van binnen ipv in je gedrag en uiterlijk? My madness, my sadness |
|
quote: Volgens mij hebben smaak voor bepaalde muziek en je gedrag en uiterlijk verband met elkaar. Je uiterlijk is een vaak een resultaat hoe jij met je zelf om gaat kwa verzorging en kleding etc. grrr |
|
uiterlijk vertoon heeft niks met metal te maken imo, het maakt zaken alleen wat duidelijker "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
Och ja et zou wel heel wat verbaasde blikken schelen als mensen er achterkomen dat je naar metal luister My madness, my sadness |
|
quote: Dat is waar ja, krijg het zo nu en dan wel es. "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
quote: "jij, metal? Neeeeeeeee joh, dat meen je niet!" My madness, my sadness |
|
quote: DAT ja, hehe. Moet het me bezig houden? Nee "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
quote: Mij boeit et ook niet echt, maar als je het 30x gehoord heb begint het wel irri te worden. My madness, my sadness |
|
quote: Ag mijn gesprekken gaan er nauwelijks over met de meeste non-metal mensen die ik tegenkom. "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
ik vind het veel erger als ze achter je rug fluisteren, mam wat zijn dat? dat zijn gothics |
|
HEUY!!!! Je bent pas metal, als je overal "frank" aan hebt |
|
Ik ben niet metal. |
|
quote: Dan maak je toch gewoon zo'n sissend geluid zoals vampieren in films als hen een kruis wordt voorgehouden I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
quote: HEUY!!!! Jij bent "wodka" Bonnie |
|
Nee, eigenlijk ben ik ook totaal niet 'metal'. |
|
niks |
|
quote: Inderdaad, helemaal niks..... Enfeeble is terug! Met Aerodis, einsatzcommando & Ornithosis.www.enfeeble.nl |
|
quote: naja wordt er nogal agressief van maar zal eens proberen |
|
quote: blijf erbij maar vraag me af hoeverre dat met metal te maken heeft ipv met mijn persoonlijkheid... [Dit bericht is gewijzigd door karnivoor op 16-04-2003 9:41] Je moeder. |
|
quote: Gewoon normale kleren aan doen en kristenen uit gaan schelden, DAT zal ze leren!!! Hahahhaa! They NEVER saw this coming! Dit slaat nergens op. |
|
ik vind dat iedereen voor zichzelf bepaald wat metal zijn is, kleding maken NIET de man, want dan zitte weer in het imago onderwerp, wat voor mij vooral metal is, is de onverschilligheid tov de problemen en andere mensen, het kudde gevoel( lees samenhorigheidsgevoel ) tov andere metalheads, en vooral de goeie muziek, nee, zolang je een hekel hebt, aan commies (commerciele groepen), ben je al goed op weg, ik ben zelf ni zone rijke kerel, dus kan ik het mij niet veroorloven, om elke maand de large rijk te bestellen, of naart stad te gaan om nen nieuwe outfit te kopen, dus ben ik metal op een niet imago-manier, mentally-metal. We Are BrederLord |
Dit topic is 14 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | Vorige pagina | Volgende pagina |