|
Dit topic is 14 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 | ||||
Auteur: |
|
|
metal zit in je hart en nergens anders |
|
quote:Je bedoelt een pace-maker Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
maar dan van rvs |
|
Ik heb wel heel metal in mijn gebit........ ben ik dan ook true ? |
|
En true metal gasten hebben ook nooit ijzer gebrek in hun bloed..... grrr |
|
quote: en eten dus veel spinazie? Oud Vuil. |
|
quote: Nope, ijzer. I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing |
|
quote: Waarom? Je kan 't zelf toch ook? Dit slaat nergens op. |
|
quote: Ik vind dat iedereen meeloopt die beweert metal te zijn, iedereen is een schaap, een verliezer en een homo. Dit slaat nergens op. |
|
Metal is: Knuffelen met je vriendinnetje op een bankje in de zomerzon die vrolijk schijnt terwijl er mensen langslopen met een glimlach op hun gezicht en kinderen die lief en aardig spelen in het ubergroene gras als plotseling Destruction uit de grond op komt rijzen, de kinderen wegschopt, de mensen wegblaast met geluidsgolven van hun gitaren en jou samen met je vriendinnetje doof, geschokt en gebroken achterlaten onder een laag stront. Zoiets? "Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine" |
|
quote: Heb je weer aan de wiet gezeten, fucking hippie |
|
quote: Een homosexueel loserschaap. I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing |
|
Metal = ik, ik = metal. Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 |
|
wiet is voor ranzige rasta-negers Trieste gast |
|
Ik, Wil Schuurman |
|
en voor oudere jongeren die metal zijn. zucht steun ende argh. Oud Vuil. |
|
quote: Uhh, hoezo dat dan? please leg nader uit. grrr |
|
Dat je het voor de rest van je leven blijft en dat je altijd gaat teruggrijpen naar je favo's van vroeger,zelfs al word je ouder.Dat je,desnoods na enkele decennia,nog steeds kunt praten met je zielsverwanten,ook al zijn ze twintig jaar ouder of jonger dan je zelf bent. Hello-hooray-let the show begin-I've been ready |
|
Metal is een muziekstroom, geen persoonlijkheid. Je bent jezelf, geen muziekstroom. Dat je het toevallig op sommige fronten met andere mensen die ook naar die muziekstroom luisteren eens bent, maakt je niet één met die stroom. Ben jezelf, geen hokje. |
|
Tjah ... Metalheads zijn toch vaak wat intensiever bezig met hun muziek dan mensen die naar top-40 luisteren. Ik bedoel veel metalheads die: kopen platen, gaan naar concerten, sparen shirts/patches/vlaggen etc. en praten bijna continu over metal... iemand die naar top 40 luisterd, beluisterd enkel de muziek en daar blijft het bij. Ik zie wel degelijk verschillen, en je kan best 'metal' zijn denk ik. Ik bedoel, sommige mensen spenderen hun hele dag aan metal ... Ik, Wil Schuurman |
|
quote: maar dat kan over (bijna) elke muziekstroming buiten de top 40 om gezegd worden... And my marlboro light |
|
Klopt, Jazzfans zijn ook vaak intensief met hun muziek bezig, hetzelfde geld voor bluesfans. Maarja, Metal is denk ik toch het meest extreme in dat geval; want metalshirts zijn toch wel in de grootste getalen aanwezig, evenals de fora etc. Ik, Wil Schuurman |
|
quote: Mwah, misschien hebben mensen in andere genres niet zo'n behoefte om ermee te koop te lopen als metalfans? Bovendien is een Beethoven-shirt nou niet bepaald flitsend . |
|
Beethoven moet nu ook niet meer echt geld halen uit zn merchandise ofzoiets. |
Dit topic is 14 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | Vorige pagina | Volgende pagina |