IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 14 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14
Auteur:
Topic : Wat betekent het om metal te "zijn" ? Vorige pagina | Volgende pagina
Possessedpacman
Signum cornu
Usericon van Possessedpacman
Posted 23-04-2003 19:19 by Possessedpacman Wijzig reactieProfiel van PossessedpacmanQuote dit berichthttp://Old... www.myspace.com/repulsiveslaughter

quote:
Op 23 april 2003 9:44 schreef BrederLord het volgende:
ik vind dat iedereen voor zichzelf bepaald wat metal zijn is, kleding maken NIET de man, want dan zitte weer in het imago onderwerp,

wat voor mij vooral metal is, is de onverschilligheid tov de problemen en andere mensen, het kudde gevoel( lees samenhorigheidsgevoel ) tov andere metalheads, en vooral de goeie muziek,

nee, zolang je een hekel hebt, aan commies (commerciele groepen), ben je al goed op weg,

ik ben zelf ni zone rijke kerel, dus kan ik het mij niet veroorloven, om elke maand de large rijk te bestellen, of naart stad te gaan om nen nieuwe outfit te kopen, dus ben ik metal op een niet imago-manier,
mentally-metal.

Respectmet een grote R


Repulsive Slaughter - Guesthouse of Screams gebakken en ingepakt! Check de site


Shredhead
Usericon van Shredhead
Posted 23-04-2003 19:20 by Shredhead Wijzig reactieProfiel van ShredheadQuote dit bericht

metal zit in je hart en nergens anders


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 23-04-2003 19:38 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

quote:
Op 23 april 2003 19:20 schreef Shredhead het volgende:
metal zit in je hart en nergens anders
Je bedoelt een pace-maker


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


Shredhead
Usericon van Shredhead
Posted 23-04-2003 19:39 by Shredhead Wijzig reactieProfiel van ShredheadQuote dit bericht

maar dan van rvs


Triple-Dan
Usericon van Triple-Dan
Posted 23-04-2003 19:47 by Triple-Dan Wijzig reactieProfiel van Triple-DanQuote dit berichthttp://www.danielclassen.nl

Ik heb wel heel metal in mijn gebit........ ben ik dan ook true ?


eukaryoot
high fidelity
Usericon van eukaryoot
Posted 23-04-2003 21:52 by eukaryoot Wijzig reactieProfiel van eukaryootQuote dit bericht

En true metal gasten hebben ook nooit ijzer gebrek in hun bloed.....


grrr


webblaster wim
Onzin-narrator
Usericon van webblaster wim
Posted 23-04-2003 22:13 by webblaster wim Wijzig reactieProfiel van webblaster wimQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

quote:
Op 23 april 2003 21:52 schreef eukaryoot het volgende:
En true metal gasten hebben ook nooit ijzer gebrek in hun bloed.....


en eten dus veel spinazie?


Oud Vuil.


Voice Of Doom
kotsende chaoot
Usericon van Voice Of Doom
Posted 23-04-2003 22:14 by Voice Of Doom Wijzig reactieProfiel van Voice Of DoomQuote dit bericht

quote:
Op 23 april 2003 22:13 schreef webblaster wim het volgende:
en eten dus veel spinazie?

Nope, ijzer.


I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing


mörke
van örk
Usericon van mörke
Posted 24-04-2003 4:53 by mörke Wijzig reactieProfiel van mörkeQuote dit berichthttp://www.nattekrant.net/~mark

quote:
Op 23 april 2003 19:19 schreef Possessedpacman het volgende:
Respectmet een grote R


Waarom?
Je kan 't zelf toch ook?



Dit slaat nergens op.


mörke
van örk
Usericon van mörke
Posted 24-04-2003 5:04 by mörke Wijzig reactieProfiel van mörkeQuote dit berichthttp://www.nattekrant.net/~mark

quote:
Op 23 april 2003 9:44 schreef BrederLord het volgende:
ik vind dat iedereen voor zichzelf bepaald wat metal zijn is, kleding maken NIET de man, want dan zitte weer in het imago onderwerp,

wat voor mij vooral metal is, is de onverschilligheid tov de problemen en andere mensen, het kudde gevoel( lees samenhorigheidsgevoel ) tov andere metalheads, en vooral de goeie muziek,

nee, zolang je een hekel hebt, aan commies (commerciele groepen), ben je al goed op weg,

ik ben zelf ni zone rijke kerel, dus kan ik het mij niet veroorloven, om elke maand de large rijk te bestellen, of naart stad te gaan om nen nieuwe outfit te kopen, dus ben ik metal op een niet imago-manier,
mentally-metal.



Ik vind dat iedereen meeloopt die beweert metal te zijn, iedereen is een schaap, een verliezer en een homo.


Dit slaat nergens op.


Phriar
Hutkippie voor bok en spenen
Usericon van Phriar
Posted 24-04-2003 16:57 by Phriar Wijzig reactieProfiel van PhriarQuote dit berichthttp://metal.20m.com

Metal is:

Knuffelen met je vriendinnetje op een bankje in de zomerzon die vrolijk schijnt terwijl er mensen langslopen met een glimlach op hun gezicht en kinderen die lief en aardig spelen in het ubergroene gras als plotseling Destruction uit de grond op komt rijzen, de kinderen wegschopt, de mensen wegblaast met geluidsgolven van hun gitaren en jou samen met je vriendinnetje doof, geschokt en gebroken achterlaten onder een laag stront.

Zoiets?


"Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine"


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 24-04-2003 16:59 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

quote:
Op 24 april 2003 16:57 schreef Phriar het volgende:
Metal is:

Knuffelen met je vriendinnetje op een bankje in de zomerzon die vrolijk schijnt terwijl er mensen langslopen met een glimlach op hun gezicht en kinderen die lief en aardig spelen in het ubergroene gras als plotseling Destruction uit de grond op komt rijzen, de kinderen wegschopt, de mensen wegblaast met geluidsgolven van hun gitaren en jou samen met je vriendinnetje doof, geschokt en gebroken achterlaten onder een laag stront.

Zoiets?


Heb je weer aan de wiet gezeten, fucking hippie





Voice Of Doom
kotsende chaoot
Usericon van Voice Of Doom
Posted 24-04-2003 17:01 by Voice Of Doom Wijzig reactieProfiel van Voice Of DoomQuote dit bericht

quote:
Op 24 april 2003 5:04 schreef mörke het volgende:
Ik vind dat iedereen meeloopt die beweert metal te zijn, iedereen is een schaap, een verliezer en een homo.

Een homosexueel loserschaap.


I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing


Kramy
Usericon van Kramy
Posted 24-04-2003 17:01 by Kramy Wijzig reactieProfiel van KramyQuote dit berichthttp://https://knekelputband.bandcamp.com/album/teloorgang

Metal = ik, ik = metal.



Beastial Blasphemer
Usericon van Beastial Blasphemer
Posted 24-04-2003 17:02 by Beastial Blasphemer Wijzig reactieProfiel van Beastial BlasphemerQuote dit bericht

wiet is voor ranzige rasta-negers


Trieste gast


Snagger
Algemeen directeur KPR
Usericon van Snagger
Posted 24-04-2003 17:15 by Snagger Wijzig reactieProfiel van SnaggerQuote dit bericht



Ik, Wil Schuurman


webblaster wim
Onzin-narrator
Usericon van webblaster wim
Posted 24-04-2003 17:32 by webblaster wim Wijzig reactieProfiel van webblaster wimQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

en voor oudere jongeren die metal zijn.

zucht steun ende argh.


Oud Vuil.


eukaryoot
high fidelity
Usericon van eukaryoot
Posted 24-04-2003 22:06 by eukaryoot Wijzig reactieProfiel van eukaryootQuote dit bericht

quote:
Op 24 april 2003 17:02 schreef Beastial Blasphemer het volgende:
wiet is voor ranzige rasta-negers


Uhh, hoezo dat dan? please leg nader uit.


grrr


madeline usher
The sow is mine!!
Usericon van madeline usher
Posted 25-04-2003 23:03 by madeline usher Wijzig reactieProfiel van madeline usherQuote dit bericht

Dat je het voor de rest van je leven blijft en dat je altijd gaat teruggrijpen naar je favo's van vroeger,zelfs al word je ouder.Dat je,desnoods na enkele decennia,nog steeds kunt praten met je zielsverwanten,ook al zijn ze twintig jaar ouder of jonger dan je zelf bent.


Hello-hooray-let the show begin-I've been ready


SQT
Usericon van SQT
Posted 25-04-2003 23:17 by SQT Wijzig reactieProfiel van SQTQuote dit berichthttp://basswinkels.blogspot.se/

Metal is een muziekstroom, geen persoonlijkheid. Je bent jezelf, geen muziekstroom. Dat je het toevallig op sommige fronten met andere mensen die ook naar die muziekstroom luisteren eens bent, maakt je niet één met die stroom. Ben jezelf, geen hokje.


Snagger
Algemeen directeur KPR
Usericon van Snagger
Posted 25-04-2003 23:19 by Snagger Wijzig reactieProfiel van SnaggerQuote dit bericht

Tjah ...

Metalheads zijn toch vaak wat intensiever bezig met hun muziek dan mensen die naar top-40 luisteren.

Ik bedoel veel metalheads die: kopen platen, gaan naar concerten, sparen shirts/patches/vlaggen etc. en praten bijna continu over metal... iemand die naar top 40 luisterd, beluisterd enkel de muziek en daar blijft het bij.

Ik zie wel degelijk verschillen, en je kan best 'metal' zijn denk ik. Ik bedoel, sommige mensen spenderen hun hele dag aan metal ...


Ik, Wil Schuurman


kleine Micha Banaan
I like my metal heavy...
Usericon van kleine Micha Banaan
Posted 25-04-2003 23:22 by kleine Micha Banaan Wijzig reactieProfiel van kleine Micha BanaanQuote dit bericht

quote:
Op 25 april 2003 23:19 schreef Snagger het volgende:
Tjah ...

Metalheads zijn toch vaak wat intensiever bezig met hun muziek dan mensen die naar top-40 luisteren.

Ik bedoel veel metalheads die: kopen platen, gaan naar concerten, sparen shirts/patches/vlaggen etc. en praten bijna continu over metal... iemand die naar top 40 luisterd, beluisterd enkel de muziek en daar blijft het bij.

Ik zie wel degelijk verschillen, en je kan best 'metal' zijn denk ik. Ik bedoel, sommige mensen spenderen hun hele dag aan metal ...


maar dat kan over (bijna) elke muziekstroming buiten de top 40 om gezegd worden...


And my marlboro light


Snagger
Algemeen directeur KPR
Usericon van Snagger
Posted 25-04-2003 23:25 by Snagger Wijzig reactieProfiel van SnaggerQuote dit bericht

Klopt, Jazzfans zijn ook vaak intensief met hun muziek bezig, hetzelfde geld voor bluesfans.

Maarja, Metal is denk ik toch het meest extreme in dat geval; want metalshirts zijn toch wel in de grootste getalen aanwezig, evenals de fora etc.


Ik, Wil Schuurman


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 25-04-2003 23:26 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

quote:
Op 25 april 2003 23:25 schreef Snagger het volgende:
Klopt, Jazzfans zijn ook vaak intensief met hun muziek bezig, hetzelfde geld voor bluesfans.

Maarja, Metal is denk ik toch het meest extreme in dat geval; want metalshirts zijn toch wel in de grootste getalen aanwezig, evenals de fora etc.

Mwah, misschien hebben mensen in andere genres niet zo'n behoefte om ermee te koop te lopen als metalfans?

Bovendien is een Beethoven-shirt nou niet bepaald flitsend .


Asherah
Usericon van Asherah
Posted 25-04-2003 23:28 by Asherah Wijzig reactieProfiel van AsherahQuote dit bericht

Beethoven moet nu ook niet meer echt geld halen uit zn merchandise ofzoiets.


Dit topic is 14 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen