|
Dit topic is 14 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Als je je ergert aan iemand, ben er dan ff blij mee dat ie er niet is of regel dat dan met DIE persoon. Wat je hier doet is te makkelijk. Ik zeik kramy bijv. ook alleen af als hij er bij is |
|
quote: staat ook in schril contrast met mijn omschrijving [Dit bericht is gewijzigd door karnivoor op 03-04-2003 16:55] Je moeder. |
|
quote: zeik je mij af? Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 |
|
quote: De ideeen achter metal teksten zijn toch dikwijls stukken intelligenter ( vb thyrfing) dan dan pop-teksten ( vb: alles op de radio). De vraag is alleen of metal-mensen deze inteligente teksten door hebben of alleen de muziek zelf horen. |
|
quote: metal ligt de nadruk op het gevoel in muziek leggen, in "radiomuziek" ligt de narduk op een leuk deuntje dat "goed verkoopt" en massaal bekend wordt, iedereen wil toch immers doorbreken? kijk maar naar idols of starmaker Je moeder. |
|
quote: Er zijn genoeg rap-teksten die net zo "intelligent" zijn. En vele andere muzieksoorten hebben ook "intelligente" teksten. En lang niet alle teksten in de metal zijn zo intelligent hoor... Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 |
|
Ook weer waar. |
|
quote: vergeet niet dat er bij metal ook steeds meer bands zijn die maar een beetje aanrommelen en andere bands nadoen om alleen maar bekend te kunnen worden e.d., Ik zal hier geen namen noemen om te voorkomen dat ik mensen op hun pik trap en bekrompen genoemd wordt maar ik denk dat we wel weten waar ikhet over heb. |
|
en dat heb je in het 'radiocirquit' ook voluit. en ik vraag me trouwens ook af of de gemiddelde grind/death tekst intelligentere dingen bevat dan aqua maar goed hehe het klinkt iig wel stukken beter Je moeder. |
|
quote: Juist. Je kan niet zulke generalisaties maken. Het enige wat alle metalheads in common hebben is dat ze naar metal luisteren. <-- Punt. Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
wat het betekend om metal te zijn? Gewoon luisteren ernaar, naar wat concerten gaan, dat is het denk ik. Als het kleding betreft ben ik al helemaal niet de standaard metal gozer, als je mij op straat zou zien zou je het niet weten, dat is voor mij dus ook niet het metal zijn "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
quote: Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 |
|
quote: ik zie er ook uit als een poser. doch ben ik een ware bikkel. Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
quote: lol "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
quote: check die usericon dan!! Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
metal zijn betekend HIER niet klikken. |
|
ja tering haha "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
quote: je heb er wel zin in met die verborgen jolin urls "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
nu zijn we voorbereid Je moeder. |
|
quote: JA |
|
Vroeger (ja kijkbuiskinderen......) wou ik echt altijd 'metal gekleed' gaan en mensen laten zien dat ik een metalfan was. Nu heb ik dat helemaal niet meer. Bij mij draait het puur om de muziek en een goed concert, verder niets. |
|
ik loop ook liefst in het zwart, maar zo belangerijk vind ik dat niet, enkel voor festivals dan |
|
dan is het etnminste niet zo koud in de zon he Je moeder. |
|
Metal zijn zal wel betekenen dat je erg veel van deze muzieksoort houdt? |
Dit topic is 14 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | Vorige pagina | Volgende pagina |