|
Dit topic is 14 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 | ||||
Auteur: |
|
|
Doe maar een slotje dan |
|
tja. ff serieus tussendoor? luister metal. |
|
Doe ik nu, klaar! slot "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
quote: nee, je moeder "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
quote: hmmm.... weer zo'n dicht getikt figuur, of moet ik enige spot in je post zoeken? I Find That I Am Not There... |
|
quote: NEE NATUURLIJK NIET DAT STAAT ER TOCH NIET BIJ, VERDORIE |
|
. [Dit bericht is gewijzigd door aerodis op 03-04-2003 22:23] |
|
"Metal zijn" bestaat helemaal niet! Je bent gewoon anders dan de anderen denk ik, en dat maakt iedereen op zijn/haar eigen manier unieker in mijn ogen dan mensen die aanhanger zijn van de commercieele scene. Maar ja dat is slechts mijn mening. Het kan zelfvertrouwen geven om juist anders te durven zijn dan anderen, of om er wat opvallender bij te lopen. Vaak gebeurt dat door in het zwart te lopen, bandshirtjes enzo, inderdaad die van Morbid Angel zijn echt gaaf! Of eentje van Immolation. [Dit bericht is gewijzigd door Cruel Dark Beast op 03-04-2003 22:26] you say you're men, we know you're cowards |
|
ok ok, dan ben je dus echt een dicht getikt figuur! I Find That I Am Not There... |
|
een slotje hierop doen zou wel heel metal zijn |
|
quote: Maar zelfs in de baroeg verkopen ze breezahs!! Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
quote: poser "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
quote: En dat bedoel ik nou! I Find That I Am Not There... |
|
quote: Valt best mee, hoor you say you're men, we know you're cowards |
|
Metal zijn ? Helaas, ik ben niet gemaakt van metaal, maar zou het wel graag willen. Metal zijn = Zoveel mogelijk zuipen, platen kopen, ignorant gedrag tegenover de oninteressante mensen (kunnen jullie zelf invullen) en niet achter iemands reet aanlopen, maar dat zeg ik niet te hard aangezien veel mensen die dag zeggen het zelf ook doen. Ik, Wil Schuurman |
|
Ik blijf erbij, 99% van de 'Metals' zijn evengrote kuddebeesten als al de rest, echter in een minderheidskudde. En da's er eentje war ik me de dag vandaag moeilijk kan, noch wil, mee identificeren Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
metal to the metals. wat een gezeur hier, fantastisch. ik ben trots op iedereen. Oud Vuil. |
|
Metal zijn is gewoon dikke onzin.. Mensen die pretenderen dat ze heel erg metal zijn zetten zich volgens mij alleen maar af tegen iets waar ze liever gewoon bij hadden willen horen. Als je echt een liefhebber van de muziek bent, maakt het je niet uit wat je draagt. Zelfs met een knalroze T-shirt kan je een metalliefhebber zijn. Daar heb je helemaal geen kisten of afgeknipte mouwen voor nodig, laat staan dat het noodzakelijk is om met Spikes en weet ik veel wat om je nek te lopen. Zulke dingen draagt met alleen maar om op te vallen. pure publiciteitsgeilheid; kijk mij 'anders' zijn. Het dragen van een bandshirt vind ik net iets anders. Hiermee geef ja aan dat je die muziek van de op het shirt genoemde band erg kan waarderen (en je steunt de band door de merchandise). Dan moet je het shirt natuurlijk wel gekocht hebben omdat je van de muziek houd en niet omdat het zo'n cool, duister, heidens 666 t-shit is. Dan riekt het weer naar aandachttrekkerij. "Le coeur a ses raisons que la raison ne connaît point." |
|
quote: Kijk hier ken ik me dan weer wel in vinden! al dat metal zijn is dit en dat en je moet dit and je mag dot niet.... lijkt verdomt veel op een religie als je het mij vraagt! Wees gewoon jezelf dan komt alles goed (nou ja bijna alles dan want je ken natuurlijk niet alles hebbuh!) I Find That I Am Not There... |
|
quote: Nou, ik kan me niet herinneren dat we dan maar meteen aan Viva- en Flair-praktijken moesten gaan doen... |
|
quote: Dat liep ik toch ook weer niet te zeggen... maar als je dat wilt, be my guest! (dan blijf je wat mij betreft toch nog wel metal want daar luister je gewoon naar als je de viva en de flair leest! ) I Find That I Am Not There... |
|
quote: Om dat dat nou net weer niet True genoeg is.. "Le coeur a ses raisons que la raison ne connaît point." |
|
Ik ben het er maar gedeeltelijk mee eens eigenlijk ... Ten eerste heeft ieder zijn eigen opvattingen erover natuurlijk, maar ik wil me toch echt enigzins 'afzetten' (misschien is het woord niet helemaal juist) tegenover de standaard mens (en die komen in de metalscene ook veel voor). Waarom ? Ik heb een vreselijke hekel aan mensen die hun hele leven op andere mensen letten. Waar ik ook een vreselijke hekel aan heb is metalheads die zich helemaal willen bewijzen door zich overdreven metal voor te doen. Je weet wel, 80 kilo spikes, of nog erger: paint op concerten. Ik, Wil Schuurman |
|
nog ff over die zwarte kleding, wat is er mis met de gewone blauwe spijkerbroek? en: - witte shirts/truien(heb nu metallica trui aan) - gymschoenen, terwijl ie-der-een tegenwoordig blijkbaar in het leger heeft gezeten, want ie-der-een heeft zwarte, geen bruine, zwarte kisten aan. nou? nou? Oud Vuil. |
Dit topic is 14 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | Vorige pagina | Volgende pagina |