|
Dit topic is 14 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: gevalletje 'wie de kist past trekke hem aan' Life doesn't get much better than this! |
|
quote: |
|
"Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer |
|
Elke subcultuur heeft naast uiterlijke kenmerken ook nog andere faktoren. Bij metal denk ik dat dat is: Schijt hebben aan. |
|
Ofzo, ben ook maar net wakker. |
|
quote: Wegens verplichtingen heb ik kort haar ja, frapant dat het altijd de mensen zijn met 93943 spikes en within temptation shirts die zeggen "Yoyo, YoU ArE NoT MeDaaal!!" Bij deze wens ik die mensen een kankergezwel op hun teelbal toe. Ik, Wil Schuurman |
|
als je van metal houdt moet je toch geen lang haar te hebben toch? zelf band shirts is toch geen verplichting... I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down |
|
Als je denkt dat er ook maar iets is dat moet heb je het niet helemaal begrepen. Het mooie is juist dat niets moet. Life doesn't get much better than this! |
|
Inderdaad, niet iedereen heeft capaciteiten om tot een groots acteur uit te groeien Ik, Wil Schuurman |
|
Tja... je hebt het of je hebt het niet. Life doesn't get much better than this! |
|
quote: Nee, maar met kort haar ben je wel minder stoer als je staat te headbangen. "None are more hopelessly enslaved than those who falsely believe they are free." |
|
quote: Tuurlijk.. maarja, je moet met kort haar toch vaker je hoofd bewegen en ziet er dus niet alleen uit als een mongool maar krijgt er ook nog eens een extra heftige nekaandoening van. Ga dan gewoon niet headbangen. Ik geniet er nog wel even van zolang het nog kan Life doesn't get much better than this! |
|
quote: Pfff, men moet niet zo gay zijn, dat moet!! |
|
quote: Dat moet universeel.. nu hebben we het specifiek over metal Life doesn't get much better than this! |
|
quote: Het zou hier en daar wel handig zijn om "regels" te introduceren. Zo zou ik graag de regel erdoorheen drukken dat crowdsurfen "not done" is op een metalconcert . Of bier gooien (zonde!). |
|
quote: bier gooien heerscht! |
|
quote: Ja maar jij lust dan ook geen bier ... Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
quote:Waarom ben je als 17jarige persee een snotneus? ik barst van het geduld en ben zeker niet egoïstisch... EDIT: behalve als het om cd-trades gaat (ongeduldig!) [Dit bericht is gewijzigd door dzouwe op 05-04-2003 16:53] changed to 'ouwe' |
|
quote: Face it. Lang haar is voor wijven Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
quote: Ik ben erg benieuwd wat voor een verplichtingen dat zijn dan. Horeca? Werk je in een ziekenhuis? Chemo-therapie? Moet je af en toe zo'n wit laken dragen? Of heb je zo'n baas die vind dat kort haar beter is voor de indruk die je achter laat bij zaken relaties? |
|
quote: Metal betekent voor mij doen wat je zelf wilt. En als dat betekent dat je met een kale kop in spierwitte kleding door een grasveld vol met bloemen wilt rennen, dan moet je dat vooral niet laten. |
|
quote:Hij is nou aan het werk, haha, hij werkt inderdaad in de horeca ja, bediener in een restaurant geloof ik. Ik heb ook wat langer haar maar mijn baas is een refo dus dat is best lastig. Maargoed, ik ben er over een half jaartje toch weg, dus ik laat het mooi groeien changed to 'ouwe' |
|
quote: Volgens mij kun je met kort haar betere helemaal niet headbangen. Dat moet je dus iets anders bedenken wat lekker voelt op de muziek. Zorg er alleen wel voor dat je de anderen er niet mee lastig valt zoals de laatste tijd vaak gebeurd met bepaalde personen op de plek waar ik vaak kom. |
|
je moet alle nummers van Iron Maiden kennen |
Dit topic is 14 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | Vorige pagina | Volgende pagina |