IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 14 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14
Auteur:
Topic : Wat betekent het om metal te "zijn" ? Vorige pagina | Volgende pagina
H-K
Jawel!
Usericon van H-K
Posted 05-04-2003 0:59 by H-K Wijzig reactieProfiel van H-KQuote dit berichthttp://haa-kaa.hyves.net/

quote:
Op 5 april 2003 0:45 schreef Possessedpacman het volgende:



gevalletje 'wie de kist past trekke hem aan'


Life doesn't get much better than this!


Yeep
Apudne te vel me?
Usericon van Yeep
Posted 05-04-2003 1:03 by Yeep Wijzig reactieProfiel van YeepQuote dit bericht

quote:
Op 5 april 2003 0:45 schreef Possessedpacman het volgende:





Digerdoden
Usericon van Digerdoden
Posted 05-04-2003 2:30 by Digerdoden Wijzig reactieProfiel van DigerdodenQuote dit bericht



"Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer


Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 05-04-2003 8:47 by Slechtheid Wijzig reactieProfiel van SlechtheidQuote dit bericht

Elke subcultuur heeft naast uiterlijke kenmerken ook nog andere faktoren. Bij metal denk ik dat dat is: Schijt hebben aan.


Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 05-04-2003 8:49 by Slechtheid Wijzig reactieProfiel van SlechtheidQuote dit bericht

Ofzo, ben ook maar net wakker.


Astaroth
Just one out of seventy-two
Usericon van Astaroth
Posted 05-04-2003 11:36 by Astaroth Wijzig reactieProfiel van AstarothQuote dit berichthttp://odyssey.sickminds.org

quote:
Op 5 april 2003 0:23 schreef Yeep het volgende:
Wel...uhm...jij en Sebas verspillen zoveel tijd aan deze onzin, dat het vast wel de moeite waard was om eens naar te gaan kijken waar al gevechten om wie er nu achter de PC mag om gaan


(off-topic Haha! Wacht maar tot je toegang tot het onzin forum krijgt. Dan zijn de andere forums diepzinnig daarmee vergeleken

(on-topic Metalmensen kudde-dieren? Misschien, maar ik ben het er toch een beetje mee oneens, gezien de vele verschillende stromingen in metal. (Black, Thrash, Death, Nu-, Gothic, etc.) Als het een grote kudde was, dan hadden we nog steeds alleen Heavy Metal.


"None are more hopelessly enslaved than those who falsely believe they are free."


Snagger
Algemeen directeur KPR
Usericon van Snagger
Posted 05-04-2003 11:43 by Snagger Wijzig reactieProfiel van SnaggerQuote dit bericht

quote:
Op 5 april 2003 0:19 schreef Yeep het volgende:
Ik merk de laatste tijd dat veel mensen die zeggen van metal te houden allemaal kort haar hebben. Zeker nieuwe modetrend? Of zou het er mee te maken hebben dat het allemaal 17-jarige snotneuzen zijn die nog thuis wonen en van papa geen lang haar mogen hebben?
Het is trouwens dezelfde leeftijdscategorie die ik steeds aggressiever zie worden. En dat geld niet alleen voor die personen die van metal houden, maar ook de 'anderen'. Ik heb het idee dat dit komt omdat kinderen tegenwoordig niet meer opgevoed worden. Zo komt het althans wel over bij mij. Weinig manieren, altijd haantje de voorste willen zijn, geen geduld hebben, geen respect hebben en super-egoistisch.
En voor alle < 20-jarige mij hier gaan het zijn slechts enkele die het verpesten voor de rest (as usual). De meeste zijn nog even relaxt als toen ik die leetftijd was....God I sound old...


Wegens verplichtingen heb ik kort haar ja, frapant dat het altijd de mensen zijn met 93943 spikes en within temptation shirts die zeggen "Yoyo, YoU ArE NoT MeDaaal!!"

Bij deze wens ik die mensen een kankergezwel op hun teelbal toe.


Ik, Wil Schuurman


DaVinz
Tod - Trauer
Usericon van DaVinz
Posted 05-04-2003 11:45 by DaVinz Wijzig reactieProfiel van DaVinzQuote dit bericht

als je van metal houdt moet je toch geen lang haar te hebben toch? zelf band shirts is toch geen verplichting...


I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down


H-K
Jawel!
Usericon van H-K
Posted 05-04-2003 11:51 by H-K Wijzig reactieProfiel van H-KQuote dit berichthttp://haa-kaa.hyves.net/

Als je denkt dat er ook maar iets is dat moet heb je het niet helemaal begrepen.
Het mooie is juist dat niets moet.


Life doesn't get much better than this!


Snagger
Algemeen directeur KPR
Usericon van Snagger
Posted 05-04-2003 11:53 by Snagger Wijzig reactieProfiel van SnaggerQuote dit bericht

Inderdaad, niet iedereen heeft capaciteiten om tot een groots acteur uit te groeien


Ik, Wil Schuurman


H-K
Jawel!
Usericon van H-K
Posted 05-04-2003 11:58 by H-K Wijzig reactieProfiel van H-KQuote dit berichthttp://haa-kaa.hyves.net/

Tja... je hebt het of je hebt het niet.


Life doesn't get much better than this!


Astaroth
Just one out of seventy-two
Usericon van Astaroth
Posted 05-04-2003 12:06 by Astaroth Wijzig reactieProfiel van AstarothQuote dit berichthttp://odyssey.sickminds.org

quote:
Op 5 april 2003 11:51 schreef H-K het volgende:
Als je denkt dat er ook maar iets is dat moet heb je het niet helemaal begrepen.
Het mooie is juist dat niets moet.


Nee, maar met kort haar ben je wel minder stoer als je staat te headbangen.


"None are more hopelessly enslaved than those who falsely believe they are free."


H-K
Jawel!
Usericon van H-K
Posted 05-04-2003 12:34 by H-K Wijzig reactieProfiel van H-KQuote dit berichthttp://haa-kaa.hyves.net/

quote:
Op 5 april 2003 12:06 schreef Astaroth het volgende:
Nee, maar met kort haar ben je wel minder stoer als je staat te headbangen.


Tuurlijk.. maarja, je moet met kort haar toch vaker je hoofd bewegen en ziet er dus niet alleen uit als een mongool maar krijgt er ook nog eens een extra heftige nekaandoening van.
Ga dan gewoon niet headbangen.
Ik geniet er nog wel even van zolang het nog kan


Life doesn't get much better than this!


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 05-04-2003 12:35 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

quote:
Op 5 april 2003 11:51 schreef H-K het volgende:
Als je denkt dat er ook maar iets is dat moet heb je het niet helemaal begrepen.
Het mooie is juist dat niets moet.

Pfff, men moet niet zo gay zijn, dat moet!!


H-K
Jawel!
Usericon van H-K
Posted 05-04-2003 12:36 by H-K Wijzig reactieProfiel van H-KQuote dit berichthttp://haa-kaa.hyves.net/

quote:
Op 5 april 2003 12:35 schreef Dwaallicht het volgende:
Pfff, men moet niet zo gay zijn, dat moet!!


Dat moet universeel.. nu hebben we het specifiek over metal


Life doesn't get much better than this!


TNightmare
Usericon van TNightmare
Posted 05-04-2003 12:42 by TNightmare (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van TNightmareQuote dit bericht

quote:
Op 5 april 2003 11:51 schreef H-K het volgende:
Als je denkt dat er ook maar iets is dat moet heb je het niet helemaal begrepen.
Het mooie is juist dat niets moet.


Het zou hier en daar wel handig zijn om "regels" te introduceren. Zo zou ik graag de regel erdoorheen drukken dat crowdsurfen "not done" is op een metalconcert . Of bier gooien (zonde!).


ZwaarMetaal
.357
Usericon van ZwaarMetaal
Posted 05-04-2003 16:28 by ZwaarMetaal Wijzig reactieProfiel van ZwaarMetaalQuote dit berichthttp://www.kommando.nl

quote:
Op 5 april 2003 12:42 schreef TNightmare het volgende:
Het zou hier en daar wel handig zijn om "regels" te introduceren. Zo zou ik graag de regel erdoorheen drukken dat crowdsurfen "not done" is op een metalconcert . Of bier gooien (zonde!).


bier gooien heerscht!



Claw
GRAFSTEEN DIAGRAMMEN!
Usericon van Claw
Posted 05-04-2003 16:34 by Claw Wijzig reactieProfiel van ClawQuote dit berichthttp://www.aardtmann.tk/

quote:
Op 5 april 2003 16:28 schreef ZwaarMetaal het volgende:
bier gooien heerscht!


Ja maar jij lust dan ook geen bier ...


Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal )


dzouwe
ouwe
Usericon van dzouwe
Posted 05-04-2003 16:37 by dzouwe Wijzig reactieProfiel van dzouweQuote dit bericht

quote:
Op 5 april 2003 0:19 schreef Yeep het volgende:
Ik merk de laatste tijd dat veel mensen die zeggen van metal te houden allemaal kort haar hebben. Zeker nieuwe modetrend? Of zou het er mee te maken hebben dat het allemaal 17-jarige snotneuzen zijn die nog thuis wonen en van papa geen lang haar mogen hebben?
Het is trouwens dezelfde leeftijdscategorie die ik steeds aggressiever zie worden. En dat geld niet alleen voor die personen die van metal houden, maar ook de 'anderen'. Ik heb het idee dat dit komt omdat kinderen tegenwoordig niet meer opgevoed worden. Zo komt het althans wel over bij mij. Weinig manieren, altijd haantje de voorste willen zijn, geen geduld hebben, geen respect hebben en super-egoistisch.
En voor alle < 20-jarige mij hier gaan het zijn slechts enkele die het verpesten voor de rest (as usual). De meeste zijn nog even relaxt als toen ik die leetftijd was....God I sound old...
Waarom ben je als 17jarige persee een snotneus? ik barst van het geduld en ben zeker niet egoïstisch...

EDIT: behalve als het om cd-trades gaat (ongeduldig!)

[Dit bericht is gewijzigd door dzouwe op 05-04-2003 16:53]


changed to 'ouwe'


Claw
GRAFSTEEN DIAGRAMMEN!
Usericon van Claw
Posted 05-04-2003 16:48 by Claw Wijzig reactieProfiel van ClawQuote dit berichthttp://www.aardtmann.tk/

quote:
Op 5 april 2003 0:19 schreef Yeep het volgende:
Ik merk de laatste tijd dat veel mensen die zeggen van metal te houden allemaal kort haar hebben. Zeker nieuwe modetrend? ...


Face it. Lang haar is voor wijven


Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal )


Yeep
Apudne te vel me?
Usericon van Yeep
Posted 05-04-2003 17:10 by Yeep Wijzig reactieProfiel van YeepQuote dit bericht

quote:
Op 5 april 2003 11:43 schreef Snagger het volgende:
Wegens verplichtingen heb ik kort haar ja, frapant dat het altijd de mensen zijn met 93943 spikes en within temptation shirts die zeggen "Yoyo, YoU ArE NoT MeDaaal!!"

Bij deze wens ik die mensen een kankergezwel op hun teelbal toe.



Ik ben erg benieuwd wat voor een verplichtingen dat zijn dan. Horeca? Werk je in een ziekenhuis? Chemo-therapie? Moet je af en toe zo'n wit laken dragen? Of heb je zo'n baas die vind dat kort haar beter is voor de indruk die je achter laat bij zaken relaties?



Yeep
Apudne te vel me?
Usericon van Yeep
Posted 05-04-2003 17:11 by Yeep Wijzig reactieProfiel van YeepQuote dit bericht

quote:
Op 5 april 2003 11:45 schreef DaVinz het volgende:
als je van metal houdt moet je toch geen lang haar te hebben toch? zelf band shirts is toch geen verplichting...


Metal betekent voor mij doen wat je zelf wilt. En als dat betekent dat je met een kale kop in spierwitte kleding door een grasveld vol met bloemen wilt rennen, dan moet je dat vooral niet laten.


dzouwe
ouwe
Usericon van dzouwe
Posted 05-04-2003 17:11 by dzouwe Wijzig reactieProfiel van dzouweQuote dit bericht

quote:
Op 5 april 2003 17:10 schreef Yeep het volgende:
Ik ben erg benieuwd wat voor een verplichtingen dat zijn dan. Horeca? Werk je in een ziekenhuis? Chemo-therapie? Moet je af en toe zo'n wit laken dragen? Of heb je zo'n baas die vind dat kort haar beter is voor de indruk die je achter laat bij zaken relaties?


Hij is nou aan het werk, haha, hij werkt inderdaad in de horeca ja, bediener in een restaurant geloof ik. Ik heb ook wat langer haar maar mijn baas is een refo dus dat is best lastig. Maargoed, ik ben er over een half jaartje toch weg, dus ik laat het mooi groeien


changed to 'ouwe'


Yeep
Apudne te vel me?
Usericon van Yeep
Posted 05-04-2003 17:17 by Yeep Wijzig reactieProfiel van YeepQuote dit bericht

quote:
Op 5 april 2003 12:34 schreef H-K het volgende:
Tuurlijk.. maarja, je moet met kort haar toch vaker je hoofd bewegen en ziet er dus niet alleen uit als een mongool maar krijgt er ook nog eens een extra heftige nekaandoening van.
Ga dan gewoon niet headbangen.
Ik geniet er nog wel even van zolang het nog kan


Volgens mij kun je met kort haar betere helemaal niet headbangen. Dat moet je dus iets anders bedenken wat lekker voelt op de muziek.
Zorg er alleen wel voor dat je de anderen er niet mee lastig valt zoals de laatste tijd vaak gebeurd met bepaalde personen op de plek waar ik vaak kom.


aerodis
Usericon van aerodis
Posted 05-04-2003 17:22 by aerodis Wijzig reactieProfiel van aerodisQuote dit bericht

je moet alle nummers van Iron Maiden kennen


Dit topic is 14 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen