IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 14 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14
Auteur:
Topic : Wat betekent het om metal te "zijn" ? Vorige pagina | Volgende pagina
Saphire
Cry havoc!
Usericon van Saphire
Posted 03-04-2003 17:49 by Saphire Wijzig reactieProfiel van SaphireQuote dit bericht

METOOOOOOOOL!

(Sorry, kheb geen nuttige mening hierover. Najah misschien wel, maar gewoon geen zin om weer 'n heel A4tje vol te typen over hoe blij ik ben dat ik geen breezahslet ben. En daarbij 'ben' ik niet Metal. Ik ben zo'n enge gothic...)

[Dit bericht is gewijzigd door Saphire op 03-04-2003 17:49]


cogito cogito ergo cogito sum: i think i think, therefore i think i am


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 03-04-2003 20:10 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

Mensen die van zichzelf vinden dat ze 'metal zijn' zijn iig op de compleet verkeerde manier bezig.

Verder betekent het vooral dat je nerd/loser/verschoppeling bent met te weinig leven zodat je je identiteit aan 'metal' ophangt. Ongetwijfeld word je daar gelukkiger van, dus in die zin is 'metal zijn' een effectief existentialistisch vangnet voor de contactgestoorden & de eeuwig hersenlozen.

Wat mensen die 'metal zijn' in ieder geval NIET zijn, is bovengemiddeld intelligent, aantrekkelijk, of zelfs maar gematigd tolerabel in mijn directe omgeving.
Daarentegen deel ik een voorliefde voor goede metal met heel veel andere muziekfans. Maar die 'zijn' niet 'metal'.

Pfff..... wat een belachelijk topic .


Iskariot
Vulgaris Magistralis
Usericon van Iskariot
Posted 03-04-2003 20:17 by Iskariot Wijzig reactieProfiel van IskariotQuote dit bericht

Dan ben je vet tof, net zoals ik


Beastial Blasphemer
Usericon van Beastial Blasphemer
Posted 03-04-2003 20:25 by Beastial Blasphemer Wijzig reactieProfiel van Beastial BlasphemerQuote dit bericht

wat een kut-topic

dat je je hier druk om kan maken..


Trieste gast


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 03-04-2003 20:37 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 3 april 2003 20:10 schreef Dwaallicht het volgende:
Mensen die van zichzelf vinden dat ze 'metal zijn' zijn iig op de compleet verkeerde manier bezig.

Verder betekent het vooral dat je nerd/loser/verschoppeling bent met te weinig leven zodat je je identiteit aan 'metal' ophangt. Ongetwijfeld word je daar gelukkiger van, dus in die zin is 'metal zijn' een effectief existentialistisch vangnet voor de contactgestoorden & de eeuwig hersenlozen.

Wat mensen die 'metal zijn' in ieder geval NIET zijn, is bovengemiddeld intelligent, aantrekkelijk, of zelfs maar gematigd tolerabel in mijn directe omgeving.
Daarentegen deel ik een voorliefde voor goede metal met heel veel andere muziekfans. Maar die 'zijn' niet 'metal'.

Pfff..... wat een belachelijk topic .


en ik vond mezelf nog wel zo "metal"! Ha, ik voel me vanaf nu gewoon "brons" of zoiets.

he dwaallicht, hoe zijn mensen die zichzelf "funk" vinden of "hiphop"?


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 03-04-2003 20:38 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

quote:
Op 3 april 2003 20:37 schreef attila_de_hun het volgende:
en ik vond mezelf nog wel zo "metal"! Ha, ik voel me vanaf nu gewoon "brons" of zoiets.

he dwaallicht, hoe zijn mensen die zichzelf "funk" vinden of "hiphop"?

Gay....


XnegativeX
Usericon van XnegativeX
Posted 03-04-2003 20:41 by XnegativeX Wijzig reactieProfiel van XnegativeXQuote dit berichthttp://www.myspace.com/dennisjanssen

De enige mensen die niet gay zijn en niet totaal gestoord zijn mensen die precies zo zijn als onze dwaallicht.


I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 03-04-2003 20:41 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 3 april 2003 20:38 schreef Dwaallicht het volgende:
Gay....


ay, vorige reply ongeveer 105 woorden nu maar 1??????


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 03-04-2003 20:42 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

quote:
Op 3 april 2003 20:41 schreef XnegativeX het volgende:
De enige mensen die niet gay zijn en niet totaal gestoord zijn mensen die precies zo zijn als onze dwaallicht.

En jij natuurlijk, ixie .


XnegativeX
Usericon van XnegativeX
Posted 03-04-2003 20:43 by XnegativeX Wijzig reactieProfiel van XnegativeXQuote dit berichthttp://www.myspace.com/dennisjanssen

quote:
Op 3 april 2003 20:42 schreef Dwaallicht het volgende:
En jij natuurlijk, ixie .


Ja, het is vast goed bedoelt maar toch erger ik me meer aan jou opmerking dan dit hele topic.

Of ben je nu op de Jenje/Morke tour? Probeer je gewoon ergernis uit te lokken?


I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 03-04-2003 20:44 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

quote:
Op 3 april 2003 20:43 schreef XnegativeX het volgende:
Ja, het is vast goed bedoelt maar toch erger ik me meer aan jou opmerking dan dit hele topic.

Of ben je nu op de Jenje/Morke tour? Probeer je gewoon ergernis uit te lokken?

Heh, daar ga ik echt niet op antwoorden -- 'figure it out'.


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 03-04-2003 20:46 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 3 april 2003 20:44 schreef Dwaallicht het volgende:
Heh, daar ga ik echt niet op antwoorden -- 'figure it out'.


kijk, dat is pas een "metal" attitude!

ps: al genoten trouwens van al die leuke foto's in het Glamtopic?

[Dit bericht is gewijzigd door attila_de_hun op 03-04-2003 20:46]


XnegativeX
Usericon van XnegativeX
Posted 03-04-2003 20:47 by XnegativeX Wijzig reactieProfiel van XnegativeXQuote dit berichthttp://www.myspace.com/dennisjanssen

quote:
Op 3 april 2003 20:44 schreef Dwaallicht het volgende:
Heh, daar ga ik echt niet op antwoorden -- 'figure it out'.


Heel jammer.


I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.


Iskariot
Vulgaris Magistralis
Usericon van Iskariot
Posted 03-04-2003 20:53 by Iskariot Wijzig reactieProfiel van IskariotQuote dit bericht

quote:
Op 3 april 2003 20:47 schreef XnegativeX het volgende:
Heel jammer.
Ja, vind ik ook. Ik lig er echt van wakker


No Nonsense
Na zonneschijn komt regen.
Usericon van No Nonsense
Posted 03-04-2003 21:05 by No Nonsense Wijzig reactieProfiel van No NonsenseQuote dit bericht

Kun je metal zijn dan?

Das toch een muziek stijl die je eventueel ook nog mooi kunt vinden?


The art of flying lies in learning how to throw yourself at the ground...and miss.


Infaustus
Fetus Eater
Usericon van Infaustus
Posted 03-04-2003 21:12 by Infaustus Wijzig reactieProfiel van InfaustusQuote dit bericht

quote:
Op 3 april 2003 20:47 schreef XnegativeX het volgende:
Heel jammer.




waar maak je je druk om man?


No meat is sweater


XnegativeX
Usericon van XnegativeX
Posted 03-04-2003 21:12 by XnegativeX Wijzig reactieProfiel van XnegativeXQuote dit berichthttp://www.myspace.com/dennisjanssen

quote:
Op 3 april 2003 21:12 schreef Infaustus het volgende:
waar maak je je druk om man?


Op dit moment nergens meer om.


I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.


Burzum
Usericon van Burzum
Posted 03-04-2003 21:49 by Burzum Wijzig reactieProfiel van BurzumQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Raymond1982



Ik ben in ieder geval zwaar metal. Echt alternatief, man.




Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 03-04-2003 21:51 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 3 april 2003 20:43 schreef XnegativeX het volgende:
Ja, het is vast goed bedoelt maar toch erger ik me meer aan jou opmerking dan dit hele topic.

Of ben je nu op de Jenje/Morke tour? Probeer je gewoon ergernis uit te lokken?

Hey Avril, vergelijk mij effe niet met dat


Infaustus
Fetus Eater
Usericon van Infaustus
Posted 03-04-2003 21:52 by Infaustus Wijzig reactieProfiel van InfaustusQuote dit bericht

quote:
Op 3 april 2003 21:12 schreef XnegativeX het volgende:
Op dit moment nergens meer om.





jezus, doe niet zo onverschillig man *





















*=grap


No meat is sweater


aerodis
Usericon van aerodis
Posted 03-04-2003 22:04 by aerodis Wijzig reactieProfiel van aerodisQuote dit bericht

Metal zijn, is voor mij in het zwart lopen. Dat moet. Je moet ook minstens 1 morbid angel shirt met afgeknipte mouwen hebben. Verder mag je alleen maar in obscure kleine kroegjes komen, waar ze geen BrEeZahS verkopen. Ik snap niet dat er metalheadz zijn die naar normale kroegen gaan. Dat is echt gay.
naast metal vind ik, luister je naar Neo- Folk en misschien Industrial enzo. De rest is gewoon kut.

STAY METAL!!!


0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 03-04-2003 22:04 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

quote:
Op 3 april 2003 20:10 schreef Dwaallicht het volgende:
Mensen die van zichzelf vinden dat ze 'metal zijn' zijn iig op de compleet verkeerde manier bezig.

Verder betekent het vooral dat je nerd/loser/verschoppeling bent met te weinig leven zodat je je identiteit aan 'metal' ophangt. Ongetwijfeld word je daar gelukkiger van, dus in die zin is 'metal zijn' een effectief existentialistisch vangnet voor de contactgestoorden & de eeuwig hersenlozen.

Wat mensen die 'metal zijn' in ieder geval NIET zijn, is bovengemiddeld intelligent, aantrekkelijk, of zelfs maar gematigd tolerabel in mijn directe omgeving.
Daarentegen deel ik een voorliefde voor goede metal met heel veel andere muziekfans. Maar die 'zijn' niet 'metal'.

Pfff..... wat een belachelijk topic .


lol, ik denk dat jij het topic wat meer moet relativeren, het is niet zozeer het metal zijn, maar wat het ongeveer inhoud, vandaar de "" !


"This one is older than shit, heavier than time!"


aerodis
Usericon van aerodis
Posted 03-04-2003 22:08 by aerodis Wijzig reactieProfiel van aerodisQuote dit bericht

tssss...
wat een onzin. Fukk you hippie!


0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 03-04-2003 22:09 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

quote:
Op 3 april 2003 22:08 schreef aerodis het volgende:
tssss...
wat een onzin. Fukk you hippie!


haha, nou dat is iets waar ik ver vandaan zit


"This one is older than shit, heavier than time!"


aerodis
Usericon van aerodis
Posted 03-04-2003 22:09 by aerodis Wijzig reactieProfiel van aerodisQuote dit bericht



Dit topic is 14 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen