|
Dit topic is 14 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Ja, natuurlijk gaat het om de muziek... ik vond de meeste metalheads toch al dom, ook toen ik nog nieuwe metal-releases kocht . |
|
Hmm, er komen de laatste tijd echt wel super Cd's uit hoor... black metal is misschien gewoon zo dood als n pier, met rede denk ik zo. |
|
quote: Dat hangt er van af wat je er van verwacht, ok, er zit n hoop rommel in, maar kwaliteit is er zeker nog. Maar ja, het staat vast niet als je de nieuwste van Carpathian Forest echt goed vind (geen black shining leather, maar toch...)...en als je wat ruimer gaat (foeifoei) zitten er in Frankrijk en Oost-Europa, om maar wat te noemen, zeker nog bands die kwaliteit leveren. I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
Ik bedoel maar dat ik het onnozel vind om je tot één genre te beperken, logisch dan dat het lijkt alsof er niks 'nieuws' meer uitkomt. |
|
Tuurlijk, wie had het over één genre? |
|
Ik bedoelde jou ook niet. |
|
quote: Ok , da's wel logisch. I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
quote: lol, je komt ook vaak over alsof je de wijsheid in pacht heb, om het maar zo uit te drukken. "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
quote: dan ben je er duidelijk onbekend mee datzelfde heb ik overigens met deathmetal maar daar ben ik ook niet meer zo bekend mee sinds ongeveer anderhalf jaar... Je moeder. |
|
quote: Die heb ik ook... |
|
quote: Onbekend zou ik niet zeggen, maar ik vind alle BM releases zichzelf herhalen de laatste tijd. [Dit bericht is gewijzigd door Asherah op 07-04-2003 23:26] |
|
quote: ach welnee man, deathmetal heerst nog steeds. Zie hoeveel bands er zijn, niet allemaal goed, maar aan het aantal te zien is er zeker vraag naar het genre "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
quote: en arrogant "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
quote: En terecht. |
|
quote: waarom moet je als metalhead slim zijn??? da's toch niet verplicht? Oud Vuil. |
|
quote: Gelukkig voor jou niet nee |
|
Fuck hee... Misschien ben iik het eens met iemand, maar de meeste metalheads vind ik echt ontzettende kneuzen. Fuck die kneuzen, vergeet het 'moeten', sla erop, en wees jezelf. Dit slaat nergens op. |
|
idd Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
"Metal zijn" is net zoals bij andere sub-culturen een manier voor mensen om zich te profileren als zijnde lid van een bepaalde groep. Ik heb lang haar, draag meestal zwart en luister erg vaak naar metal, doch zie ik mezelf niet als "metal", maar gewoon als iemand die op het vlak van uiterlijk en muziek leeft zoals hij verkiest. Wat die hele lamzuiperij en het afschuimen van zelfs de meest banale concerten betreft, die zaken zijn niet aan mij besteedt. Persoonlijk denk ik dat geen enkel sub-genre van metal per se dood is, maar dat op alles wel wel sleet zit inmiddels. Ik heb zelden behoefte een cd te gaan kopen die toch enkel lijkt op één die ik al heb van een gevestigde waarde. De laatste heel goede black metal release was volgens mij "Virus West" van Nagelfar. Tum podem extulit horridulum... |
|
quote: ik vind de meeste "normale" mensen juist enorme kneuzen, vreemd... Oud Vuil. |
|
In mijn mening bestaat er alleen maar een stereotypering van metal(als bergrip gezien dan) als je paar trekken/symptomen hebt van het metal "idiaal"/"zijn" dan word er makkelijk gegeneraliseerd en gezegd dat een persoon in kwestie "metal" is. Dit geld voor andere stromingen als gothic etc. Maar ook andersom, het is heel makkelijk te zeggen dat iemand die kale kop heeft en een trainings pak draagt gabber is. Oja, van dat "metal" mensen=>(mensen die dus in een groep gepropt zijn om dat ze overeenkomsten hebben) in algemeen slimmer/rationeler zijn zie ik ook vaak. Ik merk vaak dat metal mensen vaker dingen willen doorzien, en willen bergijpen. De meeste daarvan hebben ook zulke normen en waarde dat ze andere stereotype groepen respecteren. Ik heb soms dat bepaalde groep mensen opmerkingen maken naar mij en mijn vrienden, en vaak uit het niets. Ik kan dan vaak dan niet begrijpen waarom die groep die intensie heeft om steeds iets te zeggen. Als ik deze dingen op tel, dan vind ik metal mensen rationeler overkomen. [Dit bericht is gewijzigd door eukaryoot op 10-04-2003 18:12] grrr |
|
Zijn beugelbekkie's ook metal? Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
quote: Ik vindt de meeste mensen los van wat voor een 'groep' zij toe behoren eigenlijk kneuzen, maar dat zal wel zijn om dat ik een typiese blekkie ben Dit slaat nergens op. |
|
quote: ja ik vind het nogal dom dat je de meeste mensen kneuzen vind, word lastig werken zowel op je werk als in je prive situatie denk je niet. "This one is older than shit, heavier than time!" |
Dit topic is 14 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | Vorige pagina | Volgende pagina |