|
Dit topic is 14 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Ik vind mensen die dit soort onzin uitkramen een snotneus, regardless of age ... Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
nah, al die kutkoters! |
|
Metal zijn betekend. -TJOOOOOKKKKKKKKKEFFFFFFFFFFOLLLLLL!!!!!!! schreeuwen op concerten -iedere week kotsen van de drank -lang haar hebben -zwarte kleren aan hebben die grijs zijn geworden doordat ze vaak gewassen zijn -zuipen zuipen en nog eens zuipen En dan nog eens kotsen. Tis maargoed dat ik niet metal ben. |
|
quote: [Dit bericht is gewijzigd door ZwaarMetaal op 05-04-2003 17:33] |
|
Zolang je zelf weet wie je bent,is dat toch prima???? Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon... |
|
quote:als je zoveel hebt gezopen dat je niet meer weet wie je zelf bent, das pas metol |
|
quote:Haha,dan ben ik echt metol Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: HEUY!!!! Als je niet meer weet wie je bent...dan weet je ook niet meer dat je metol bent |
|
....wie ben ik eigenlijk Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: HEUY!!!! Jij bent toch Heuy, of niet? iig is één van ons Heuy en de ander Hub....Hub & Heuy de tusend mal de to eul takk!!!! ....komt toch op één ding neer: BEUKEN & BEER!!!! |
|
quote: En ik ben Mr. Alzheimer (eigenlijk hebben we allebei teveel namen.Zo word ik er zelf niet meer wijs uit ). Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
HEUY!!!! Is natuurlijk wel altijd heel gezellig met zoveel persoonlijkheden |
|
Metal "zijn" betekent op weg naar huis op de fiets spontaan de neiging krijgen om "METAAAAL!" te roepen. Ook al wordt dat grof overstemd door het gevoel dat het eigenlijk toch best wel koud is... |
|
quote: Doen wat je wilt heeft niks met metal te maken. Iedereen tegenwoordig ( behalve die religieuse griezels) doet waar die zin in heeft. |
|
Metal zijn? Ik dacht dat iets was waar je hamsters in je aars liet lopen of zo... Tum podem extulit horridulum... |
|
quote: wel, als dat het is, ben ik NIET metal. |
|
Voor mij houd het in : Het allerbelangrijkste : lekker naar muziek luisteren die ik goed vind. Verder voor mij nog : proberen mijn ei kwijt te raken op verschillende manieren, via muziek, via schrijfsels (reviews etc) en via het proberen te organiseren van dingen (ZM fest hoezeeee). Zo probeer ik ook mijn steentje bij te dragen aan de metal. Jammer genoeg zijn er nog teveel mensen egocentrisch bezig met metal, alleen maar de high profile activiteiten vinden ze interessant voor een hogere 'sociale status' binnen de metal. Die mensen merken vanzelf wel dat het zo niet werkt. Metal vind ik altijd nog een supermuziekstroming en niet alleen vanwege de geweldige muziek, de mensen zijn grotendeels superrelaxed en ook (naar mijn idee) wat ruimdenkender dan de gemiddeld burgerpik. |
|
En geen hamsters of wat? Tum podem extulit horridulum... |
|
SLAYOOOOOOOORRRRRRRRRRR!!!! Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
beuk muziek elk weekend concerten zuipen brak zijn op maandag nooit geld hebben lang haar zwarte kleren headbangen en zwaremetalen.com natuurlijk.. |
|
quote: als je muziek, concerten en headbangen uit dit lijstje schrapt heb je meer een omschrijving van een alcoholieke landloper dan van een metal-mens |
|
metalcoholocaust !! Ik, Wil Schuurman |
|
quote:pizza frete changed to 'ouwe' |
|
ik heb net al 4 tosti's naar binnen zitten werken ! Ik, Wil Schuurman |
Dit topic is 14 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | Vorige pagina | Volgende pagina |