IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 14 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14
Auteur:
Topic : Wat betekent het om metal te "zijn" ? Vorige pagina | Volgende pagina
Yeep
Apudne te vel me?
Usericon van Yeep
Posted 05-04-2003 17:23 by Yeep Wijzig reactieProfiel van YeepQuote dit bericht

quote:
Op 5 april 2003 16:37 schreef dzouwe het volgende:
Waarom ben je als 17jarige persee een snotneus? ik barst van het geduld en ben zeker niet egoïstisch...

EDIT: behalve als het om cd-trades gaat (ongeduldig!)


Als ik zo goed als 10-jaar ouder ben ben je een snotneus. Net als iemand van 40 mij een snotneus vind en iemand van 17 iedereen die 15 of jonger is :-)
En lees verder: "het zijn slechts enkele die het verpesten voor de rest (as usual)."


Claw
GRAFSTEEN DIAGRAMMEN!
Usericon van Claw
Posted 05-04-2003 17:26 by Claw Wijzig reactieProfiel van ClawQuote dit berichthttp://www.aardtmann.tk/

quote:
Op 5 april 2003 17:23 schreef Yeep het volgende:
Als ik zo goed als 10-jaar ouder ben ben je een snotneus. Net als iemand van 40 mij een snotneus vind en iemand van 17 iedereen die 15 of jonger is :-)
En lees verder: "het zijn slechts enkele die het verpesten voor de rest (as usual)."


Ik vind mensen die dit soort onzin uitkramen een snotneus, regardless of age ...


Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal )


aerodis
Usericon van aerodis
Posted 05-04-2003 17:28 by aerodis Wijzig reactieProfiel van aerodisQuote dit bericht

nah, al die kutkoters!


Frietbal
Usericon van Frietbal
Posted 05-04-2003 17:29 by Frietbal Wijzig reactieProfiel van FrietbalQuote dit bericht

Metal zijn betekend.

-TJOOOOOKKKKKKKKKEFFFFFFFFFFOLLLLLL!!!!!!! schreeuwen op concerten
-iedere week kotsen van de drank
-lang haar hebben
-zwarte kleren aan hebben die grijs zijn geworden doordat ze vaak gewassen zijn
-zuipen zuipen en nog eens zuipen

En dan nog eens kotsen.


Tis maargoed dat ik niet metal ben.


ZwaarMetaal
.357
Usericon van ZwaarMetaal
Posted 05-04-2003 17:33 by ZwaarMetaal Wijzig reactieProfiel van ZwaarMetaalQuote dit berichthttp://www.kommando.nl

quote:
Op 5 april 2003 17:29 schreef Frietbal het volgende:
Metal zijn betekend.

-SLAAYYOOOOORRRRR schreeuwen op concerten
-iedere week kotsen van de drank
-lang haar hebben
-zwarte kleren aan hebben die grijs zijn geworden doordat ze vaak gewassen zijn
-zuipen zuipen en nog eens zuipen

En dan nog eens kotsen.


Tis maargoed dat ik niet metal ben.


[Dit bericht is gewijzigd door ZwaarMetaal op 05-04-2003 17:33]



IceQueen
Intelligentiequotiënt
Usericon van IceQueen
Posted 05-04-2003 17:52 by IceQueen Wijzig reactieProfiel van IceQueenQuote dit bericht

Zolang je zelf weet wie je bent,is dat toch prima????


Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon...


Demogorgon
skåp
Usericon van Demogorgon
Posted 05-04-2003 18:14 by Demogorgon Wijzig reactieProfiel van DemogorgonQuote dit berichthttp://www.koelkast.net/

quote:
Op 5 april 2003 17:52 schreef IceQueen het volgende:
Zolang je zelf weet wie je bent,is dat toch prima????
als je zoveel hebt gezopen dat je niet meer weet wie je zelf bent, das pas metol

















Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 05-04-2003 18:42 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

quote:
Op 5 april 2003 18:14 schreef Demogorgon het volgende:
als je zoveel hebt gezopen dat je niet meer weet wie je zelf bent, das pas metol
















Haha,dan ben ik echt metol


Hub de Gallier RIP 17-03-2013


HEUY
Die Födzenjäger
Usericon van HEUY
Posted 05-04-2003 18:50 by HEUY Wijzig reactieProfiel van HEUYQuote dit bericht

quote:
Op 5 april 2003 18:42 schreef Hub de Gallier het volgende:
Haha,dan ben ik echt metol


HEUY!!!!

Als je niet meer weet wie je bent...dan weet je ook niet meer dat je metol bent


Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 05-04-2003 18:54 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

....wie ben ik eigenlijk


Hub de Gallier RIP 17-03-2013


HEUY
Die Födzenjäger
Usericon van HEUY
Posted 05-04-2003 19:02 by HEUY Wijzig reactieProfiel van HEUYQuote dit bericht

quote:
Op 5 april 2003 18:54 schreef Hub de Gallier het volgende:
....wie ben ik eigenlijk


HEUY!!!!

Jij bent toch Heuy, of niet?

iig is één van ons Heuy en de ander Hub....Hub & Heuy de tusend mal de to eul takk!!!! ....komt toch op één ding neer: BEUKEN & BEER!!!!


Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 05-04-2003 21:46 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

quote:
Op 5 april 2003 19:02 schreef HEUY het volgende:
HEUY!!!!

Jij bent toch Heuy, of niet?

iig is één van ons Heuy en de ander Hub....Hub & Heuy de tusend mal de to eul takk!!!! ....komt toch op één ding neer: BEUKEN & BEER!!!!

En ik ben Mr. Alzheimer
(eigenlijk hebben we allebei teveel namen.Zo word ik er zelf niet meer wijs uit ).


Hub de Gallier RIP 17-03-2013


HEUY
Die Födzenjäger
Usericon van HEUY
Posted 06-04-2003 12:50 by HEUY Wijzig reactieProfiel van HEUYQuote dit bericht

HEUY!!!!

Is natuurlijk wel altijd heel gezellig met zoveel persoonlijkheden


TNightmare
Usericon van TNightmare
Posted 06-04-2003 22:13 by TNightmare (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van TNightmareQuote dit bericht

Metal "zijn" betekent op weg naar huis op de fiets spontaan de neiging krijgen om "METAAAAL!" te roepen. Ook al wordt dat grof overstemd door het gevoel dat het eigenlijk toch best wel koud is...


campske666
Usericon van campske666
Posted 07-04-2003 9:42 by campske666 Wijzig reactieProfiel van campske666Quote dit bericht

quote:
Op 5 april 2003 17:11 schreef Yeep het volgende:
Metal betekent voor mij doen wat je zelf wilt.


Doen wat je wilt heeft niks met metal te maken. Iedereen tegenwoordig ( behalve die religieuse griezels) doet waar die zin in heeft.


Nihil
Casus belli
Usericon van Nihil
Posted 07-04-2003 10:43 by Nihil Wijzig reactieProfiel van NihilQuote dit bericht

Metal zijn? Ik dacht dat iets was waar je hamsters in je aars liet lopen of zo...


Tum podem extulit horridulum...


campske666
Usericon van campske666
Posted 07-04-2003 10:45 by campske666 Wijzig reactieProfiel van campske666Quote dit bericht

quote:
Op 7 april 2003 10:43 schreef Nihil het volgende:
Metal zijn? Ik dacht dat iets was waar je hamsters in je aars liet lopen of zo...


wel, als dat het is, ben ik NIET metal.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 07-04-2003 12:49 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Voor mij houd het in :
Het allerbelangrijkste : lekker naar muziek luisteren die ik goed vind.
Verder voor mij nog : proberen mijn ei kwijt te raken op verschillende manieren, via muziek, via schrijfsels (reviews etc) en via het proberen te organiseren van dingen (ZM fest hoezeeee). Zo probeer ik ook mijn steentje bij te dragen aan de metal.

Jammer genoeg zijn er nog teveel mensen egocentrisch bezig met metal, alleen maar de high profile activiteiten vinden ze interessant voor een hogere 'sociale status' binnen de metal. Die mensen merken vanzelf wel dat het zo niet werkt.

Metal vind ik altijd nog een supermuziekstroming en niet alleen vanwege de geweldige muziek, de mensen zijn grotendeels superrelaxed en ook (naar mijn idee) wat ruimdenkender dan de gemiddeld burgerpik.


Nihil
Casus belli
Usericon van Nihil
Posted 07-04-2003 12:52 by Nihil Wijzig reactieProfiel van NihilQuote dit bericht

En geen hamsters of wat?


Tum podem extulit horridulum...


Orion
Usericon van Orion
Posted 07-04-2003 13:00 by Orion Wijzig reactieProfiel van OrionQuote dit bericht

SLAYOOOOOOOORRRRRRRRRRR!!!!


Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !?


Filthgrinderr
Usericon van Filthgrinderr
Posted 07-04-2003 13:27 by Filthgrinderr Wijzig reactieProfiel van FilthgrinderrQuote dit bericht

beuk muziek
elk weekend concerten
zuipen
brak zijn op maandag
nooit geld hebben
lang haar
zwarte kleren
headbangen
en zwaremetalen.com natuurlijk..


campske666
Usericon van campske666
Posted 07-04-2003 13:30 by campske666 Wijzig reactieProfiel van campske666Quote dit bericht

quote:
Op 7 april 2003 13:27 schreef Filthgrinderr het volgende:
beuk muziek
elk weekend concerten
zuipen
brak zijn op maandag
nooit geld hebben
lang haar
zwarte kleren
headbangen
en zwaremetalen.com natuurlijk..


als je muziek, concerten en headbangen uit dit lijstje schrapt heb je meer een omschrijving van een alcoholieke landloper dan van een metal-mens


Snagger
Algemeen directeur KPR
Usericon van Snagger
Posted 07-04-2003 13:30 by Snagger Wijzig reactieProfiel van SnaggerQuote dit bericht

metalcoholocaust !!


Ik, Wil Schuurman


dzouwe
ouwe
Usericon van dzouwe
Posted 07-04-2003 13:32 by dzouwe Wijzig reactieProfiel van dzouweQuote dit bericht

quote:
Op 7 april 2003 13:30 schreef Snagger het volgende:
metalcoholocaust !!
pizza frete
















changed to 'ouwe'


Snagger
Algemeen directeur KPR
Usericon van Snagger
Posted 07-04-2003 13:34 by Snagger Wijzig reactieProfiel van SnaggerQuote dit bericht

ik heb net al 4 tosti's naar binnen zitten werken !


Ik, Wil Schuurman


Dit topic is 14 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen