IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13
Auteur:
Topic : Self-inflicted Damage Vorige pagina | Volgende pagina
~Narsil
Usericon van ~Narsil
Posted 11-09-2003 19:47 by ~Narsil Wijzig reactieProfiel van ~NarsilQuote dit berichthttp://www.myspace.com/phobos_kim

quote:
Op 11 september 2003 19:45 schreef Saphire het volgende:
Littekens zijn al geheeld en het is niet alsof je nog medische hulp nodig hebt voor littekens

Of heb ik het nou mis?


Nee, je behoort echter wel tot een risicogroep.


Saphire
Cry havoc!
Usericon van Saphire
Posted 11-09-2003 19:50 by Saphire Wijzig reactieProfiel van SaphireQuote dit bericht

quote:
Op 11 september 2003 19:47 schreef ~Narsil het volgende:
Nee, je behoort echter wel tot een risicogroep.


Klopt, maar als de dokter het ziet kan hij je
a: antidepressiva voorschrijven (waar ze heel erg vlug mee zijn tegenwoordig...)
b: doorverwijzen naar een therapeut, die nie altijd (compleet) vergoed wordt. Dus dan valt t al buiten de ziektekostenverzekering


cogito cogito ergo cogito sum: i think i think, therefore i think i am


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 11-09-2003 20:27 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

quote:
Op 11 september 2003 19:45 schreef Vampie het volgende:
you wish...


foei, niet reageren


Je moeder.


Y Draig Goch
Vegetarian Progressive Grindcore
Usericon van Y Draig Goch
Posted 12-09-2003 0:10 by Y Draig Goch (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Y Draig GochQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Joris_/

quote:
Op 11 september 2003 19:39 schreef ~Narsil het volgende:
Vinden jullie nu ook niet dat mensen met littekens op hun armen bijvoorbeeld, meer ziektekostenpremie moeten betalen?


Dan heb je een extra reden het te verbergen, er niet voor uit te komen en dus geen hulp te zoeken wat de situatie alleen verslechterd.

En trouwens, littekens zijn een teken dat het gebeurd is. Als er überhaubt zoiets zou moeten komen zou je het op 'verse' wonden moeten heffen.


We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno.


~Narsil
Usericon van ~Narsil
Posted 12-09-2003 0:12 by ~Narsil Wijzig reactieProfiel van ~NarsilQuote dit berichthttp://www.myspace.com/phobos_kim

quote:
Op 12 september 2003 0:10 schreef Y Draig Goch het volgende:
Dan heb je een extra reden het te verbergen, er niet voor uit te komen en dus geen hulp te zoeken wat de situatie alleen verslechterd.



Dat is waar, maar mijn post was eigenlijk gewoon sarcastisch bedoeld, kwam door het gezaag in het rokers-topic. No offence hier dus.


Y Draig Goch
Vegetarian Progressive Grindcore
Usericon van Y Draig Goch
Posted 12-09-2003 0:15 by Y Draig Goch (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Y Draig GochQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Joris_/

Heb het rokers topic niet gelezen, dus sorry dat ik er serieus op in ging.


We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno.


~Narsil
Usericon van ~Narsil
Posted 12-09-2003 0:16 by ~Narsil Wijzig reactieProfiel van ~NarsilQuote dit berichthttp://www.myspace.com/phobos_kim

No problemo, ik had het hier niet moeten zeggen gewoon


Voice Of Doom
kotsende chaoot
Usericon van Voice Of Doom
Posted 12-09-2003 0:19 by Voice Of Doom Wijzig reactieProfiel van Voice Of DoomQuote dit bericht

quote:
Op 11 september 2003 19:37 schreef karnivoor het volgende:
doos ga snijen dan!
Anders doe je ff normaal...


I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing


Immortella
Only the good die young!
Usericon van Immortella
Posted 12-09-2003 0:38 by Immortella Wijzig reactieProfiel van ImmortellaQuote dit bericht

quote:
Op 11 september 2003 0:09 schreef cerridwen het volgende:
ik ben het daar niet mee eens... ik doe het nu al een aantal jaren, en heb er mee leren leven... het hoort nu bij mij... en als mensen mij vragen of ik mezelf snijd of i.d. dan geef ik eerlijk antwoord, en kunnen ze me vragen stellen. omdat dit een onderwerp is waarop nog zon taboe op is. veel mensen weten niet wat het inhoud. hoe de mensen zich voelen als ze het doen. veel mensen trekken conclusies zonder er iets van af te weten. en dat wil ik voorkomen... daarom ben ik er zo open over. en ook omdat ik uit eigen ervaring weet, dat erover praten met iiemand die hetzelfde doet helpt, en dat die mensen slecht te vinden zijn. maar omdat ik het ingesloten heb in mijn leven, en er dus ook open over kan praten kan ik wel vertellen dat ik hetzelfde doe, en dus anderen zou kunnen helpen...


Hoho! Maar ik zei ook niet dat je er niet over mag praten! Juist door mijn eigen ervaring (die jongen die ik vond praatte er nooit over en dan vind je hem opeens op een avond) weet ik dat je er juist wel over moet praten! En als je dat op een forum wilt doen dan is dat prima, vooral als jij of anderen daar iets aan kunnen hebben.
Waar ik (en Jenje, want daar was mijn post een reactie op) op doel is mensen die er stoer over gaan lopen doen, of die er te pas en te onpas mee te koop lopen, ook als dat helemaal niet aan de orde is...
Nogmaals dat jij er (normaal, fatsoenlijk) over praat is verre van slecht en vind ik ook knap van je... Begrijp me niet verkeerd..
Ik doelde dus op mensen die het doen voor de sensatie en de aandacht (die zijn er ook!) en die er dus 'stoer' over gaan doen en het verheerlijken...


..."Hate can only create more hate"...


XnegativeX
Usericon van XnegativeX
Posted 12-09-2003 18:39 by XnegativeX Wijzig reactieProfiel van XnegativeXQuote dit berichthttp://www.myspace.com/dennisjanssen

Ik weet verder niet veel van dit onderwerp maar het lijkt mij juist verstandig om er met iemand over te praten die je vertrouwt. Het gevolg van erover praten op een forum is dat je ook een hele hoop negatief gezeik over je heen krijgt waar je je misschien alleen maar slechter door gaat voelen. Dat lijkt mij dan.


I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.


JFrost
dead
Usericon van JFrost
Posted 12-09-2003 18:39 by JFrost Wijzig reactieProfiel van JFrostQuote dit bericht

Lijkt mij ook inderdaad.


this user is dead


Y Draig Goch
Vegetarian Progressive Grindcore
Usericon van Y Draig Goch
Posted 12-09-2003 19:26 by Y Draig Goch (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Y Draig GochQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Joris_/

Soms wil het wel eens helpen om erover te praten met mensen die je verder helemaal niet kent.

Als je het er met redelijk 'bekenden' over gaat praten bestaat de kans dat er gevolgen komen. Sommigen kunnen zich er ook teveel voor schamen dat ze het niet durven te vertellen aan mensen die ze beter kennen. Daarom vind ik dit een goed topic en iedereen die er alleen maar onzin loopt te verkondigen beter naar een ander topic kunnen gaan.


We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno.


XnegativeX
Usericon van XnegativeX
Posted 12-09-2003 19:40 by XnegativeX Wijzig reactieProfiel van XnegativeXQuote dit berichthttp://www.myspace.com/dennisjanssen

Ja, dat begrijp ik heel goed. Een volkomen vreemde heeft soms een betere, volkomen onbevooroordeelde, kijk op het "probleem". Alleen zit je er op een forum mee dat er wel 20 mensen tegelijk meekijken. En daar zitten er altijd een paar tussen die niet te vertrouwen zijn of die je gewoon de grond in willen trappen. Het lijkt mij dat daar niemand beter van wordt.

Sorry, ik ben offtopic.


I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.


Y Draig Goch
Vegetarian Progressive Grindcore
Usericon van Y Draig Goch
Posted 12-09-2003 19:42 by Y Draig Goch (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Y Draig GochQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Joris_/

Misschien dat sommigen er wel de behoefte toe voelen.

Verder ben ik het met je eens. Ik heb er zelf, vooral in mijn omgeving ervaring met dit soort dingen, maar voel niet de behoefte om er hier over te praten.


We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno.


cerridwen
Usericon van cerridwen
Posted 12-09-2003 20:07 by cerridwen Wijzig reactieProfiel van cerridwenQuote dit bericht

ik heb bij mezelf ondervonden, dat ik het niet durfde te vertellen omdat ik altijd hoorde van anderen dat die mensen ziek zijn, terwijl ze vaak niet ziek zijn. als mensen zulk soort dingen vertellen wordt je bang, want je wil niet in een gesticht belanden ofzo. ik denk dus daarom dat op een forum erover hebben juist een heel goed alternatief is. niemand kent je, niemand ziet je gezicht. ideaal toch?


we light on a candle on an earth we've made into a hell and pretend were in heaven


natassja
Usericon van natassja
Posted 14-09-2003 16:19 by natassja Wijzig reactieProfiel van natassjaQuote dit bericht

en heb je er baat bij dan? doe je het niet meer? of schaam je je gewoon niet meer voor jezelf?


Vampie
Firewalking
Usericon van Vampie
Posted 14-09-2003 16:42 by Vampie Wijzig reactieProfiel van VampieQuote dit bericht

quote:
Op 12 september 2003 20:07 schreef cerridwen het volgende:
ik heb bij mezelf ondervonden, dat ik het niet durfde te vertellen omdat ik altijd hoorde van anderen dat die mensen ziek zijn, terwijl ze vaak niet ziek zijn. als mensen zulk soort dingen vertellen wordt je bang, want je wil niet in een gesticht belanden ofzo. ik denk dus daarom dat op een forum erover hebben juist een heel goed alternatief is. niemand kent je, niemand ziet je gezicht. ideaal toch?


Mee eens


Some cause happiness wherever they go , others whenever they go


cerridwen
Usericon van cerridwen
Posted 14-09-2003 16:51 by cerridwen Wijzig reactieProfiel van cerridwenQuote dit bericht

quote:
Op 14 september 2003 16:19 schreef natassja het volgende:
en heb je er baat bij dan? doe je het niet meer? of schaam je je gewoon niet meer voor jezelf?


ik heb er geen baat bij, omdat ik voor mezelf al heb erkend dat ik het doe, en ik heb daar mee leren leven, mee leren om tegaan. maar ik kan me voorstellen dat andere mensen er wel baat bij hebben. zodat ze misschien tot de conclusie komen dat het fijner is om het te zeggen ytegen een bekende... en misschien hier hun moed op kunnen bouwen, door erover te praten met mensen die het doen, en die het bijvoorbeeld ook hebben verteld aan de mensen in hun omgeving.


we light on a candle on an earth we've made into a hell and pretend were in heaven


Miss Lucifer
Desire, Death & Destruction!
Usericon van Miss Lucifer
Posted 14-09-2003 18:07 by Miss Lucifer Wijzig reactieProfiel van Miss LuciferQuote dit bericht

Ik vind dat je niet moet zeiken tegen mensen die het doen. Ik doe het namelijk al zo'n 5 jaar, en het voelt niet alsof ik ziek ben ofzo, ook al zouden mensen zeggen dat het wel zo is. Voor mij is het gewoon iets om de pijn weg te laten gaan. Mijn vriend heeft hier een bloedhekel aan, maar hij weet niet hoe het voelt als je zoiets "nodig hebt", hij voelt niet de opluchting die ik dan voel... Maar zo zijn er wel meer, betweters en blije personen, die zich er eigenlijk niet mee moeten bemoeien!

[Dit bericht is gewijzigd door Miss Lucifer op 14-09-2003 18:21]


It's better to be hated for what you are than to be loved for what you're not...


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 14-09-2003 18:18 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Whahaha, lees je eigen post eens serieus, doe niet zo zielig ...


Miss Lucifer
Desire, Death & Destruction!
Usericon van Miss Lucifer
Posted 14-09-2003 18:19 by Miss Lucifer Wijzig reactieProfiel van Miss LuciferQuote dit bericht

quote:
Op 14 september 2003 18:18 schreef Jenje het volgende:
Whahaha, lees je eigen post eens serieus, doe niet zo zielig ...


Jenje, hou toch je blije bek dicht!


It's better to be hated for what you are than to be loved for what you're not...


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 14-09-2003 18:20 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 14 september 2003 18:19 schreef Miss Lucifer het volgende:
Jenje, hou toch je blije bek dicht!

Ga snije


Frietbal
Usericon van Frietbal
Posted 14-09-2003 18:21 by Frietbal Wijzig reactieProfiel van FrietbalQuote dit bericht

Tja, wat moet je van in jezelf snijden zeggen.
Ik snap die mensen niet echt.


Miss Lucifer
Desire, Death & Destruction!
Usericon van Miss Lucifer
Posted 14-09-2003 18:24 by Miss Lucifer Wijzig reactieProfiel van Miss LuciferQuote dit bericht

quote:
Op 14 september 2003 18:20 schreef Jenje het volgende:
Ga snije


Wow, wat ben je weer stoer... *kuch*


It's better to be hated for what you are than to be loved for what you're not...


Immortella
Only the good die young!
Usericon van Immortella
Posted 14-09-2003 18:26 by Immortella Wijzig reactieProfiel van ImmortellaQuote dit bericht

quote:
Op 14 september 2003 18:21 schreef Frietbal het volgende:
Tja, wat moet je van in jezelf snijden zeggen.
Ik snap die mensen niet echt.



Dat is ook het hele punt... Er zijn teveel mensen met onbegrip...


..."Hate can only create more hate"...


Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen