IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13
Auteur:
Topic : Self-inflicted Damage Vorige pagina | Volgende pagina
Immortella
Only the good die young!
Usericon van Immortella
Posted 10-09-2003 18:29 by Immortella Wijzig reactieProfiel van ImmortellaQuote dit bericht

quote:
Op 10 september 2003 18:28 schreef natassja het volgende:
schelden is een teken van onmacht



Muhahahahahahahahahahahaha!!!! Knap geanalyseerd hoor! Ben diep, diep onder de indruk!
Ben gewoon eerlijk, kijk, ik kan ook wel gaan zeggen dat je me een leuke, spontane meid lijkt maar dan zou ik keihard liegen en dat doe ik nooit...


..."Hate can only create more hate"...


cerridwen
Usericon van cerridwen
Posted 10-09-2003 18:29 by cerridwen Wijzig reactieProfiel van cerridwenQuote dit bericht

quote:
Op 10 september 2003 18:28 schreef natassja het volgende:
schelden is een teken van onmacht


sorry ik zou toch liever toe willen geven dat ik in dit geval niet meer "tegen je op kan, dat je nu te goed voor me ben" dan mee doen en net zo hard die psychische spelletjes van jouw meespelen... dat vind ik pas laag... dan liever schelden


we light on a candle on an earth we've made into a hell and pretend were in heaven


Vampie
Firewalking
Usericon van Vampie
Posted 10-09-2003 18:30 by Vampie Wijzig reactieProfiel van VampieQuote dit bericht

quote:
Op 10 september 2003 18:27 schreef Immortella het volgende:
Jep, en daarnaast ook nog 's een beschadiging door de xtc pilletjes die ze slikt op haar trance-sletten-feestjes...
Achjaaaaaa... Niet iedereen maakt vriendjes op zm! Wij wel he


Hell yeah...ik vind jou lief ( niet te klef doen hoor...gaat ze straks ook nog jaloers doen...bwahahaha)


Some cause happiness wherever they go , others whenever they go


Immortella
Only the good die young!
Usericon van Immortella
Posted 10-09-2003 18:30 by Immortella Wijzig reactieProfiel van ImmortellaQuote dit bericht

quote:
Op 10 september 2003 18:29 schreef cerridwen het volgende:
sorry ik zou toch liever toe willen geven dat ik in dit geval niet meer "tegen je op kan, dat je nu te goed voor me ben" dan mee doen en net zo hard die psychische spelletjes van jouw meespelen... dat vind ik pas laag... dan liever schelden


Hehe, schelden is soms fijn als het uit de grond van je hart komt!
SSSSLLLLLLLLOOOOOOOEEEEEERRRRRRRRIIIIIIEEE!!!!!
En oja... Goh, ik voelde me zo onmachtig toen ik dit typte


..."Hate can only create more hate"...


Voice Of Doom
kotsende chaoot
Usericon van Voice Of Doom
Posted 10-09-2003 18:31 by Voice Of Doom Wijzig reactieProfiel van Voice Of DoomQuote dit bericht

quote:
Op 10 september 2003 18:28 schreef natassja het volgende:
schelden is een teken van onmacht
lullig voor je...


I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing


Immortella
Only the good die young!
Usericon van Immortella
Posted 10-09-2003 18:31 by Immortella Wijzig reactieProfiel van ImmortellaQuote dit bericht

quote:
Op 10 september 2003 18:30 schreef Vampie het volgende:
Hell yeah...ik vind jou lief ( niet te klef doen hoor...gaat ze straks ook nog jaloers doen...bwahahaha)


Jaa! Ik vind jou ook lief! Hehe, dat zou ze toch niet toe durven te geven... Want dan zou ze toe moeten geven dat ze geen vrienden heeft...


..."Hate can only create more hate"...


invictis
Usericon van invictis
Posted 10-09-2003 18:32 by invictis Wijzig reactieProfiel van invictisQuote dit bericht

...

[Dit bericht is gewijzigd door invictis op 22-03-2004 2:44]


Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie.


cerridwen
Usericon van cerridwen
Posted 10-09-2003 18:32 by cerridwen Wijzig reactieProfiel van cerridwenQuote dit bericht

quote:
Op 10 september 2003 18:30 schreef Immortella het volgende:

SSSSLLLLLLLLOOOOOOOEEEEEERRRRRRRRIIIIIIEEE!!!!!



had je toch niet tegen mij he?


we light on a candle on an earth we've made into a hell and pretend were in heaven


natassja
Usericon van natassja
Posted 10-09-2003 18:32 by natassja Wijzig reactieProfiel van natassjaQuote dit bericht

quote:
Op 10 september 2003 18:29 schreef Immortella het volgende:
Muhahahahahahahahahahahaha!!!! Knap geanalyseerd hoor! Ben diep, diep onder de indruk!
Ben gewoon eerlijk, kijk, ik kan ook wel gaan zeggen dat je me een leuke, spontane meid lijkt maar dan zou ik keihard liegen en dat doe ik nooit...


waar baseer je je scheldwoord op dan? op 2 keer posten? 3 keer posten?
ik vraag je nergens wat je van me vind


Immortella
Only the good die young!
Usericon van Immortella
Posted 10-09-2003 18:33 by Immortella Wijzig reactieProfiel van ImmortellaQuote dit bericht

quote:
Op 10 september 2003 18:32 schreef cerridwen het volgende:
had je toch niet tegen mij he?


NEEEE!!!!! Haha, wat dacht je zelf?


..."Hate can only create more hate"...


cerridwen
Usericon van cerridwen
Posted 10-09-2003 18:33 by cerridwen Wijzig reactieProfiel van cerridwenQuote dit bericht

hebben wij gevraagd of je over dit gespreksonderwerp je mening wou geven?


we light on a candle on an earth we've made into a hell and pretend were in heaven


Vampie
Firewalking
Usericon van Vampie
Posted 10-09-2003 18:33 by Vampie Wijzig reactieProfiel van VampieQuote dit bericht

zo...die is snel uitgeluld...damn!


Some cause happiness wherever they go , others whenever they go


cerridwen
Usericon van cerridwen
Posted 10-09-2003 18:34 by cerridwen Wijzig reactieProfiel van cerridwenQuote dit bericht

quote:
Op 10 september 2003 18:33 schreef Immortella het volgende:
NEEEE!!!!! Haha, wat dacht je zelf?


nouw was even aan het twijfelen haha
nee hoor grapje


we light on a candle on an earth we've made into a hell and pretend were in heaven


Immortella
Only the good die young!
Usericon van Immortella
Posted 10-09-2003 18:34 by Immortella Wijzig reactieProfiel van ImmortellaQuote dit bericht

quote:
Op 10 september 2003 18:32 schreef natassja het volgende:
waar baseer je je scheldwoord op dan? op 2 keer posten? 3 keer posten?
ik vraag je nergens wat je van me vind


Ik baseer m'n scheldwoord op je posts van de afgelopen tijd! En een scheldwoord is een mening, en een mening is subjectief dus ik zeg wat ik wil! (Oeh, veel moeilijke woorden in één zin he?)...
Je hoeft me trouwens nergens te vragen wat ik van je vind, dat heb ik namelijk al lang gedaan! Daar heb ik jou niet voor nodig hoor...


..."Hate can only create more hate"...


Immortella
Only the good die young!
Usericon van Immortella
Posted 10-09-2003 18:36 by Immortella Wijzig reactieProfiel van ImmortellaQuote dit bericht

*pomtiedom* Duurt wel lang he? zo'n reply verzinnen?


..."Hate can only create more hate"...


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 10-09-2003 18:36 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Maarre Natassja, vertel nou eens welke opleiding jij genoten hebt.

Ik vind dat interessant om te weten, daar jij niet te skills toont waarvan ik verwacht dat je die ndig hebt voor een sociale opleiding op enig niveau.


Immortella
Only the good die young!
Usericon van Immortella
Posted 10-09-2003 18:37 by Immortella Wijzig reactieProfiel van ImmortellaQuote dit bericht

quote:
Op 10 september 2003 18:36 schreef Jenje het volgende:
Maarre Natassja, vertel nou eens welke opleiding jij genoten hebt.

Ik vind dat interessant om te weten, daar jij niet te skills toont waarvan ik verwacht dat je die ndig hebt voor een sociale opleiding op enig niveau.


Hehe, ze heeft dan ook niet gezegd dat haar opleiding ook maar enig niveau had...
Dat kan ik me überhaupt niet voorstellen, daar haar eigen niveau bar triest weinig voorstelt...

[Dit bericht is gewijzigd door Immortella op 10-09-2003 18:37]


..."Hate can only create more hate"...


natassja
Usericon van natassja
Posted 10-09-2003 18:37 by natassja Wijzig reactieProfiel van natassjaQuote dit bericht

ben blij dat jij iemand kan kennen via een forum
ben ook blij dat jullie zoveel steun vinden bij elkaar op dit forum
goed van jullie
nu nog irl

(was nog binnen de minuut, wist niet dat je zo zat te popelen om mijn reactie te lezen)

[Dit bericht is gewijzigd door natassja op 10-09-2003 18:39]


Vampie
Firewalking
Usericon van Vampie
Posted 10-09-2003 18:38 by Vampie Wijzig reactieProfiel van VampieQuote dit bericht

quote:
Op 10 september 2003 18:37 schreef Immortella het volgende:
Hehe, ze heeft dan ook niet gezegd dat haar opleiding ook maar enig niveau had...
Dat kan ik me überhaupt niet voorstellen, daar haar eigen niveau bar triest weinig voorstelt...


Loi'tje I geuss..


Some cause happiness wherever they go , others whenever they go


JFrost
dead
Usericon van JFrost
Posted 10-09-2003 18:38 by JFrost Wijzig reactieProfiel van JFrostQuote dit bericht

quote:
Op 10 september 2003 18:37 schreef Immortella het volgende:
Hehe, ze heeft dan ook niet gezegd dat haar opleiding ook maar enig niveau had...
Dat kan ik me überhaupt niet voorstellen, daar haar eigen niveau bar triest weinig voorstelt...


Anders kap je even met zeuren. Laat dat maar aan mij over ofzo...


this user is dead


cerridwen
Usericon van cerridwen
Posted 10-09-2003 18:39 by cerridwen Wijzig reactieProfiel van cerridwenQuote dit bericht

af en toe is "in real life" helemaal niet beter, vind ik, helemaal niet bij dit soort onderwerpen... omdat mensen vaak dichtklappen dan! zo onpersoonlijk erover hebben praat je gemakkelijker


we light on a candle on an earth we've made into a hell and pretend were in heaven


Immortella
Only the good die young!
Usericon van Immortella
Posted 10-09-2003 18:39 by Immortella Wijzig reactieProfiel van ImmortellaQuote dit bericht

quote:
Op 10 september 2003 18:37 schreef natassja het volgende:
ben blij dat jij iemand kan kennen via een forum
ben ook blij dat jullie zoveel steun vinden bij elkaar op dit forum
goed van jullie
nu nog irl



En WEER hebben wij de troef! Wij kennen elkaar namelijk irl schatje!


..."Hate can only create more hate"...


Immortella
Only the good die young!
Usericon van Immortella
Posted 10-09-2003 18:39 by Immortella Wijzig reactieProfiel van ImmortellaQuote dit bericht

quote:
Op 10 september 2003 18:38 schreef JFrost het volgende:
Anders kap je even met zeuren. Laat dat maar aan mij over ofzo...


Doe je mee?


..."Hate can only create more hate"...


Voice Of Doom
kotsende chaoot
Usericon van Voice Of Doom
Posted 10-09-2003 18:40 by Voice Of Doom Wijzig reactieProfiel van Voice Of DoomQuote dit bericht

quote:
Op 10 september 2003 18:37 schreef natassja het volgende:
ben blij dat jij iemand kan kennen via een forum
ben ook blij dat jullie zoveel steun vinden bij elkaar op dit forum
goed van jullie
nu nog irl



Oh jee je kent ons echt hè?

*kruipt bang in een hoekje*


I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing


Vampie
Firewalking
Usericon van Vampie
Posted 10-09-2003 18:40 by Vampie Wijzig reactieProfiel van VampieQuote dit bericht

quote:
Op 10 september 2003 18:38 schreef JFrost het volgende:
Anders kap je even met zeuren. Laat dat maar aan mij over ofzo...


mieke..je weetbest dat ik beter zeik dan jij..laat ons dames ook een keer!


Some cause happiness wherever they go , others whenever they go


Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen