IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13
Auteur:
Topic : Self-inflicted Damage Vorige pagina | Volgende pagina
Egregius
Usericon van Egregius
Posted 10-07-2003 16:33 by Egregius Wijzig reactieProfiel van EgregiusQuote dit bericht

Ik heb de rest niet gelezen, maar schijnbaar is de oorzaak weer terug.


Carnagath
Een beetje vreemd ...
Usericon van Carnagath
Posted 18-08-2003 2:27 by Carnagath Wijzig reactieProfiel van CarnagathQuote dit berichthttp://carnalleftovers.com

quote:
Op 10 juli 2003 16:33 schreef Egregius het volgende:
Ik heb de rest niet gelezen, maar schijnbaar is de oorzaak weer terug.


De oorzaak heb ik nogniet gedefinieerd ... moet allemaal nog komen. En tot die tijd .... daarom ben ik al een tijd aan het . Alleen al om gelijk te kunnen slapen zonder te malen .......



HgarrothwulfF
F.E.S.
Usericon van HgarrothwulfF
Posted 18-08-2003 2:32 by HgarrothwulfF Wijzig reactieProfiel van HgarrothwulfFQuote dit berichthttp://vilosophe.hyves.nl

ik kruip de laatste tijd uit mijn dal, waarin ik ben geschopt door me ex...ik heb ook echt momenten gehad dat ik niet alles meer helemaal rationeel kon bekijken en dus het vlijmscherpe mes ter hand nam, alleen al voor de innerlijke pijn de wonden te doen helen door middel van fysieke pijn/verminking...maar helaas blijven sommige wonden onvergeten


We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. bla bla bla


Carnagath
Een beetje vreemd ...
Usericon van Carnagath
Posted 18-08-2003 2:35 by Carnagath Wijzig reactieProfiel van CarnagathQuote dit berichthttp://carnalleftovers.com

quote:
Op 18 augustus 2003 2:32 schreef HgarrothwulfF het volgende:
ik kruip de laatste tijd uit mijn dal, waarin ik ben geschopt door me ex...ik heb ook echt momenten gehad dat ik niet alles meer helemaal rationeel kon bekijken en dus het vlijmscherpe mes ter hand nam, alleen al voor de innerlijke pijn de wonden te doen helen door middel van fysieke pijn/verminking...maar helaas blijven sommige wonden onvergeten


het feit dat het uit ging tussen mijn ex en mij was de druppel die de emmer deed overlopen .....ik weet hoe je je voelt .......



Myth
Sarcastic Bitch
Usericon van Myth
Posted 22-08-2003 0:19 by Myth Wijzig reactieProfiel van MythQuote dit berichthttp://www.scarlet.tk

Tsja, laat ik dan ook maar eens posten...Ik doe het af en toe, heb heel depressieve perioden van een of twee weken, waarin ik me dan af en toe snij. Daarna is alles weer redelijk OK, tot de volgende periode. Ben afgelopen vrijdag na te veel drank compleet in elkaar gestort, heb alles aan m'n vriend opgebiecht en haast gesmeekt om iets waarmee ik mezelf maar pijn zou kunnen doen. Gelukkig nam hij het goed op en heeft hij me weten te kalmeren (ik zat te hyperventileren, zo erg in paniek was ik). Mja, hij weet het nu dus wel, en daar ben ik wel blij mee.


Carnagath
Een beetje vreemd ...
Usericon van Carnagath
Posted 22-08-2003 0:36 by Carnagath Wijzig reactieProfiel van CarnagathQuote dit berichthttp://carnalleftovers.com

quote:
Op 22 augustus 2003 0:19 schreef Myth het volgende:
..., waarin ik me dan af en toe snij. Daarna is alles weer redelijk OK, tot de volgende periode. Ben afgelopen vrijdag na te veel drank compleet in elkaar gestort,....


Drank is funest hoor met dit soort dingen ........ geloof mij! Na veel drank stort ik ook in elkaar! En dan gaat het echt heel ver!



invictis
Usericon van invictis
Posted 06-09-2003 4:08 by invictis Wijzig reactieProfiel van invictisQuote dit bericht

...





[Dit bericht is gewijzigd door invictis op 22-03-2004 2:46]


Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie.


natassja
Usericon van natassja
Posted 06-09-2003 16:04 by natassja Wijzig reactieProfiel van natassjaQuote dit bericht

ik snap mensen echt niet die hier posten dat ze in zichzelf snijden
schreeuw om aandacht lijkt me


Beli Mawr
Great god Cernunnos, return to Earth again!
Usericon van Beli Mawr
Posted 06-09-2003 16:16 by Beli Mawr (Moderator) Wijzig reactieProfiel van Beli MawrQuote dit berichthttp://www30.brinkster.com/belimawr

in mezelf snijden zou ik nooit doen, maar ik kan het wel niet laten van wondjes enzo steeds maar open te krabben.


Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE


Hyvel
Do you mind if I call you Bubba instead?
Usericon van Hyvel
Posted 06-09-2003 17:59 by Hyvel Wijzig reactieProfiel van HyvelQuote dit bericht

De enige keer dat ik ooit in mezelf heb gesneden was toen ik een ingegroeide teennagel gedeeltelijk ging verwijderen. Een proces dat vrij aardig werkt tegen ingegroeide teennagels, maar tegen depressies?


Part of the fun of being alive is knowing that you're annoying the hell out of someone else. (Matt Groening)


HEUY
Die Födzenjäger
Usericon van HEUY
Posted 06-09-2003 19:38 by HEUY Wijzig reactieProfiel van HEUYQuote dit bericht

HEUY!!!!

Als klein mannetje met een mes gaan spelen.....opeens stook dat mens door mijn hand heen


natassja
Usericon van natassja
Posted 06-09-2003 21:11 by natassja Wijzig reactieProfiel van natassjaQuote dit bericht

quote:
Op 6 september 2003 17:59 schreef Hyvel het volgende:
De enige keer dat ik ooit in mezelf heb gesneden was toen ik een ingegroeide teennagel gedeeltelijk ging verwijderen. Een proces dat vrij aardig werkt tegen ingegroeide teennagels, maar tegen depressies?


pas maar op als je een dadelijk helemaal ingeroeide heb, krijg je een rare teen


Hyvel
Do you mind if I call you Bubba instead?
Usericon van Hyvel
Posted 06-09-2003 23:03 by Hyvel Wijzig reactieProfiel van HyvelQuote dit bericht

quote:
Op 6 september 2003 21:11 schreef natassja het volgende:
pas maar op als je een dadelijk helemaal ingeroeide heb, krijg je een rare teen

Dan past ie mooi bij de rest van mn lichaam


Part of the fun of being alive is knowing that you're annoying the hell out of someone else. (Matt Groening)


JFrost
dead
Usericon van JFrost
Posted 06-09-2003 23:05 by JFrost Wijzig reactieProfiel van JFrostQuote dit bericht

Stuur het wel allemaal op naar www.forgottentomb.com dan win je een gave prijs!!


this user is dead


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 07-09-2003 3:02 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

quote:
Op 6 september 2003 16:04 schreef natassja het volgende:
ik snap mensen echt niet die hier posten dat ze in zichzelf snijden

Ja, maar jij snapt niks, dus bovenstaande vind ik niet zo'n opzienbarende uitspraak.


Y Draig Goch
Vegetarian Progressive Grindcore
Usericon van Y Draig Goch
Posted 07-09-2003 4:39 by Y Draig Goch (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Y Draig GochQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Joris_/

quote:
Op 7 september 2003 3:02 schreef Dwaallicht het volgende:
Ja, maar jij snapt niks, dus bovenstaande vind ik niet zo'n opzienbarende uitspraak.


Heb me serieus nog ingehouden dezelfde opmerking te geven.

(Tikfout...)

[Dit bericht is gewijzigd door Y Draig Goch op 07-09-2003 4:40]


We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno.


natassja
Usericon van natassja
Posted 07-09-2003 9:31 by natassja Wijzig reactieProfiel van natassjaQuote dit bericht

quote:
Op 7 september 2003 3:02 schreef Dwaallicht het volgende:
Ja, maar jij snapt niks, dus bovenstaande vind ik niet zo'n opzienbarende uitspraak.


mischien kun je vandaag je polsen doorsnijden
dat snap ik namelijk wel


Saphire
Cry havoc!
Usericon van Saphire
Posted 07-09-2003 16:40 by Saphire Wijzig reactieProfiel van SaphireQuote dit bericht

quote:
Op 7 september 2003 3:02 schreef Dwaallicht het volgende:
Ja, maar jij snapt niks, dus bovenstaande vind ik niet zo'n opzienbarende uitspraak.


touche (met streepje op e)


cogito cogito ergo cogito sum: i think i think, therefore i think i am


JFrost
dead
Usericon van JFrost
Posted 07-09-2003 16:45 by JFrost Wijzig reactieProfiel van JFrostQuote dit bericht

quote:
Op 7 september 2003 16:40 schreef Saphire het volgende:
touche (met streepje op e)


ALT+130 = é


this user is dead


Saphire
Cry havoc!
Usericon van Saphire
Posted 07-09-2003 16:51 by Saphire Wijzig reactieProfiel van SaphireQuote dit bericht

quote:
Op 7 september 2003 16:45 schreef JFrost het volgende:
ALT+130 = é


Ah danku!

Touché dus


cogito cogito ergo cogito sum: i think i think, therefore i think i am


natassja
Usericon van natassja
Posted 07-09-2003 18:08 by natassja Wijzig reactieProfiel van natassjaQuote dit bericht

goh iedereen biljart hier?


Saphire
Cry havoc!
Usericon van Saphire
Posted 07-09-2003 18:17 by Saphire Wijzig reactieProfiel van SaphireQuote dit bericht

quote:
Op 7 september 2003 18:08 schreef natassja het volgende:
goh iedereen biljart hier?


Ben jij blond ofzow? (no offence, blonde people)? Touché slaat op schermen.


cogito cogito ergo cogito sum: i think i think, therefore i think i am


natassja
Usericon van natassja
Posted 07-09-2003 18:24 by natassja Wijzig reactieProfiel van natassjaQuote dit bericht

blijkbaar biljart jij niet


Saphire
Cry havoc!
Usericon van Saphire
Posted 07-09-2003 18:26 by Saphire Wijzig reactieProfiel van SaphireQuote dit bericht

quote:
Op 7 september 2003 18:24 schreef natassja het volgende:
blijkbaar biljart jij niet


Uhm...nee idd.


cogito cogito ergo cogito sum: i think i think, therefore i think i am


natassja
Usericon van natassja
Posted 07-09-2003 18:39 by natassja Wijzig reactieProfiel van natassjaQuote dit bericht

hou je mond dan


Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen