|
Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 | ||||
Auteur: |
|
|
Ik heb de rest niet gelezen, maar schijnbaar is de oorzaak weer terug. |
|
ik kruip de laatste tijd uit mijn dal, waarin ik ben geschopt door me ex...ik heb ook echt momenten gehad dat ik niet alles meer helemaal rationeel kon bekijken en dus het vlijmscherpe mes ter hand nam, alleen al voor de innerlijke pijn de wonden te doen helen door middel van fysieke pijn/verminking...maar helaas blijven sommige wonden onvergeten We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. bla bla bla |
|
quote: het feit dat het uit ging tussen mijn ex en mij was de druppel die de emmer deed overlopen .....ik weet hoe je je voelt ....... |
|
Tsja, laat ik dan ook maar eens posten...Ik doe het af en toe, heb heel depressieve perioden van een of twee weken, waarin ik me dan af en toe snij. Daarna is alles weer redelijk OK, tot de volgende periode. Ben afgelopen vrijdag na te veel drank compleet in elkaar gestort, heb alles aan m'n vriend opgebiecht en haast gesmeekt om iets waarmee ik mezelf maar pijn zou kunnen doen. Gelukkig nam hij het goed op en heeft hij me weten te kalmeren (ik zat te hyperventileren, zo erg in paniek was ik). Mja, hij weet het nu dus wel, en daar ben ik wel blij mee. |
|
quote: Drank is funest hoor met dit soort dingen ........ geloof mij! Na veel drank stort ik ook in elkaar! En dan gaat het echt heel ver! |
|
... [Dit bericht is gewijzigd door invictis op 22-03-2004 2:46] Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
ik snap mensen echt niet die hier posten dat ze in zichzelf snijden schreeuw om aandacht lijkt me |
|
in mezelf snijden zou ik nooit doen, maar ik kan het wel niet laten van wondjes enzo steeds maar open te krabben. Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
De enige keer dat ik ooit in mezelf heb gesneden was toen ik een ingegroeide teennagel gedeeltelijk ging verwijderen. Een proces dat vrij aardig werkt tegen ingegroeide teennagels, maar tegen depressies? Part of the fun of being alive is knowing that you're annoying the hell out of someone else. (Matt Groening) |
|
HEUY!!!! Als klein mannetje met een mes gaan spelen.....opeens stook dat mens door mijn hand heen |
|
quote: pas maar op als je een dadelijk helemaal ingeroeide heb, krijg je een rare teen |
|
quote: Dan past ie mooi bij de rest van mn lichaam Part of the fun of being alive is knowing that you're annoying the hell out of someone else. (Matt Groening) |
|
Stuur het wel allemaal op naar www.forgottentomb.com dan win je een gave prijs!! this user is dead |
|
quote: Ja, maar jij snapt niks, dus bovenstaande vind ik niet zo'n opzienbarende uitspraak. |
|
quote: Heb me serieus nog ingehouden dezelfde opmerking te geven. (Tikfout...) [Dit bericht is gewijzigd door Y Draig Goch op 07-09-2003 4:40] We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno. |
|
quote: mischien kun je vandaag je polsen doorsnijden dat snap ik namelijk wel |
|
quote: touche (met streepje op e) cogito cogito ergo cogito sum: i think i think, therefore i think i am |
|
quote: ALT+130 = é this user is dead |
|
quote: Ah danku! Touché dus cogito cogito ergo cogito sum: i think i think, therefore i think i am |
|
goh iedereen biljart hier? |
|
quote: Ben jij blond ofzow? (no offence, blonde people)? Touché slaat op schermen. cogito cogito ergo cogito sum: i think i think, therefore i think i am |
|
blijkbaar biljart jij niet |
|
quote: Uhm...nee idd. cogito cogito ergo cogito sum: i think i think, therefore i think i am |
|
hou je mond dan |
Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | Vorige pagina | Volgende pagina |