IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13
Auteur:
Topic : Self-inflicted Damage Vorige pagina | Volgende pagina
Saphire
Cry havoc!
Usericon van Saphire
Posted 13-04-2003 16:16 by Saphire Wijzig reactieProfiel van SaphireQuote dit bericht

quote:
Op 13 april 2003 13:51 schreef natassja het volgende:
dat de drempel hoog is kan wel zijn maar de huisarts is er ook nog(doorverwijzen), maar als je niet wil zien dat je een probleem hebt ook goed


*grom*

Als je het al niet tegen je vrienden durft te zeggen, zou jij dan naar de huisarts toe durven te gaan met je probleem? Hmn?

Jij hebt duidelijk geen 'problemen', ga dan ff lekker ergens anders posten en laat hier de mensen die hun hart willen luchten hun gang gaan, okay?


cogito cogito ergo cogito sum: i think i think, therefore i think i am


SQT
Usericon van SQT
Posted 13-04-2003 16:24 by SQT Wijzig reactieProfiel van SQTQuote dit berichthttp://basswinkels.blogspot.se/

Rustig Saphire

Zoals je zelf al aangeeft: ze heeft hier zelf waarschijnlijk weinig ervaring mee. Ze bedoelt het niet slecht. Voor de outsiders is zoiets veel makkelijker gezegd dan voor de insiders gedaan. Het is een andere logica.


Voice Of Doom
kotsende chaoot
Usericon van Voice Of Doom
Posted 13-04-2003 17:02 by Voice Of Doom Wijzig reactieProfiel van Voice Of DoomQuote dit bericht

Zoals alles is.

Maar na al mijn (in jullie ogen vast wel) negatieve posts wil ik de mensen die "er aan doen" toch even sterkte wensen.


I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing


Saphire
Cry havoc!
Usericon van Saphire
Posted 13-04-2003 17:10 by Saphire Wijzig reactieProfiel van SaphireQuote dit bericht

quote:
Op 13 april 2003 16:24 schreef SQT het volgende:
Rustig Saphire

Zoals je zelf al aangeeft: ze heeft hier zelf waarschijnlijk weinig ervaring mee. Ze bedoelt het niet slecht. Voor de outsiders is zoiets veel makkelijker gezegd dan voor de insiders gedaan. Het is een andere logica.


*adem in...adem uit...*

Jah klopt maar ik vind het geen stijl als iemand zo blunt gewoon erdoorheen loopt te posten dat alles zo makkelijk is. Ik bedoel, als je er nix over weet kun je beter je mond houden. Of heb ik het dan weer mis?


cogito cogito ergo cogito sum: i think i think, therefore i think i am


Voice Of Doom
kotsende chaoot
Usericon van Voice Of Doom
Posted 13-04-2003 17:11 by Voice Of Doom Wijzig reactieProfiel van Voice Of DoomQuote dit bericht

Als je er niks over weet is het moeilijk om je bek er over te houden lijkt me. Als JIJ iets vreemd en onbegrijpelijk vind is dat gewoon zo. Tenminste bij sommige mensen...


I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing


Saphire
Cry havoc!
Usericon van Saphire
Posted 13-04-2003 17:15 by Saphire Wijzig reactieProfiel van SaphireQuote dit bericht

quote:
Op 13 april 2003 17:11 schreef Voice Of Doom het volgende:
Als je er niks over weet is het moeilijk om je bek er over te houden lijkt me. Als JIJ iets vreemd en onbegrijpelijk vind is dat gewoon zo. Tenminste bij sommige mensen...


Gelukkig ben ik niet sommige mensen Mahgoed ik hou m'n bek al


cogito cogito ergo cogito sum: i think i think, therefore i think i am


SQT
Usericon van SQT
Posted 13-04-2003 17:17 by SQT Wijzig reactieProfiel van SQTQuote dit berichthttp://basswinkels.blogspot.se/

quote:
Op 13 april 2003 17:10 schreef Saphire het volgende:
*adem in...adem uit...*

Jah klopt maar ik vind het geen stijl als iemand zo blunt gewoon erdoorheen loopt te posten dat alles zo makkelijk is. Ik bedoel, als je er nix over weet kun je beter je mond houden. Of heb ik het dan weer mis?


Hoezo weer?
Inderdaad, als je ergens weinig van af weet, kun je je er het beste niet te veel mee bemoeien, hoewel het inzicht van een in dat geval onwetende af toe best een frisse aanblik kan geven.
Maar zeker weten: in dit geval schieten we er weinig mee op


SQT
Usericon van SQT
Posted 13-04-2003 17:20 by SQT Wijzig reactieProfiel van SQTQuote dit berichthttp://basswinkels.blogspot.se/

quote:
Op 13 april 2003 17:11 schreef Voice Of Doom het volgende:
Als je er niks over weet is het moeilijk om je bek er over te houden lijkt me.

uh?
quote:
Als JIJ iets vreemd en onbegrijpelijk vind is dat gewoon zo. Tenminste bij sommige mensen...

Wat niet wil zeggen dat je die onbegrijpelijkheid tot in de eeuwigheid moet blijven verkondigen


Saphire
Cry havoc!
Usericon van Saphire
Posted 13-04-2003 17:22 by Saphire Wijzig reactieProfiel van SaphireQuote dit bericht

quote:
Op 13 april 2003 17:20 schreef SQT het volgende:
uh?

Wat niet wil zeggen dat je die onbegrijpelijkheid tot in de eeuwigheid moet blijven verkondigen





cogito cogito ergo cogito sum: i think i think, therefore i think i am


Voice Of Doom
kotsende chaoot
Usericon van Voice Of Doom
Posted 13-04-2003 17:23 by Voice Of Doom Wijzig reactieProfiel van Voice Of DoomQuote dit bericht

quote:
Op 13 april 2003 17:20 schreef SQT het volgende:
uh?

Wat niet wil zeggen dat je die onbegrijpelijkheid tot in de eeuwigheid moet blijven verkondigen


Klopt. IK doe dit dan ook niet.


I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing


Saphire
Cry havoc!
Usericon van Saphire
Posted 13-04-2003 17:23 by Saphire Wijzig reactieProfiel van SaphireQuote dit bericht

En nu weer ontopic.


cogito cogito ergo cogito sum: i think i think, therefore i think i am


occult
Usericon van occult
Posted 13-04-2003 18:47 by occult Wijzig reactieProfiel van occultQuote dit berichthttp://www.houwitser.com

kijk het is onbegrijpelijk voor mensen die het niet doen. dat wil niet zeggen dat ze er niets over mogen zeggen. ze moeten alleen oppassen met wat ze zeggen en niet van het is stom dat je het doet.. en als ze commentaar wil geven moeten ze het op een vragende of goede manier uitdrukken.. en zeggen van mijn mening of ik denk..

zo lijkt het voor ons meer begrijpelijker en gaan we niet langs elkaar heen.

dus geen ruzie of wat dan ook over dit onderwerp. dis best serieus namelijk.

maar het wil niet zeggen dat de gene die het niet doen <zelfverminking> dat die hun mond er over moeten houden.

als je als outsider en niks van weet of het niet snapt denk ik dat je eerst wat info op kan zoeken of dergelijke dat je misschien de reden snapt

en nee je stapt als persoon niet snel naar een dokter als je het al niet zo snel aan vrienden durft te vertellen. het is niet zomaar iets en degene die het doen zijn heus niet gek ofzo. ze weten dondersgoed waar ze mee bezig zijn het is alleen een verslaving voor de meeste en er heel moeilijk vanaf te komen want het roept je. het is ondertussen je lot geworden om je geestelijk frustratie of pijn of ga maar verder in lichamlijk uit te zetten want je weet dat dat helpt wel niet voor lang maar je snakt ernaar.

en het kan zijn dat je er een jaar van af bent of 2 jaar en je dan zomaar weer begint, het ligt eraan hoe een grote druk erop je speelt of wat er op dat moment aan de hand is waar die persoon het om doet. je hebt best veel redenen erachter waarom iemand het doet. het is voor ieder persoon weer anders waarom die aan zelfverminking doet. maar er af komen is moeilijk en je zal het bij erge wonden zoals snijden of branden vaak je leven lang gevolgt worden door de littekens vooral zomers als je bruin wordt behalfe op die plekken waar je het gedaan heb...

het wordt voor de meeste een soort kick. je kan er niet mee leven maar ook niet zonder..

de gene die het meemaken iig de meeste weten wat er bedoelt wordt.


Voice Of Doom
kotsende chaoot
Usericon van Voice Of Doom
Posted 13-04-2003 19:45 by Voice Of Doom Wijzig reactieProfiel van Voice Of DoomQuote dit bericht

Ik wou hier verder niet posten maar zo kan ik mijn eerdere posts beter uitleggen :

Naar aanleiding van occult's post : Daarom dus ook mijn vergelijking met alcohol; De kick/waas die je van (continu) bezopen zijn krijgt kan min of meer hetzelfde zijn(lijkt mij dan; het gaat iig beide om het (tijdelijk) vergeten van je zorgen door je geest te bedwelmen). Alleen is alcohol meer sociaal geaccepteerd. Dat is eigenlijk het enige verschil dat ik erin zie.


I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing


Warrior_of_Odin
Usericon van Warrior_of_Odin
Posted 13-04-2003 19:48 by Warrior_of_Odin Wijzig reactieProfiel van Warrior_of_OdinQuote dit bericht

M'n ex deed het, ikzelf kan er met m'n hoofd niet bij, ik zal het nooit doen 't is onnatuurlijk en ziek in mijn ogen.
Ik heb haar mes zelfs een keer uit het raam gegooit maarja ze heeft nu laatst een omgekeerd kruis in d'r arm gekerft.
Dit soort mensen zijn niet te helpen denkik.


Voice Of Doom
kotsende chaoot
Usericon van Voice Of Doom
Posted 13-04-2003 19:52 by Voice Of Doom Wijzig reactieProfiel van Voice Of DoomQuote dit bericht

Er zijn wel meer mensen met andere problemen niet te helpen; als je niet geholpen wilt worden dan word je niet geholpen. Zo makkelijk is dat(hoewel er natuurlijk ook zoiets als gedwongen opname bestaat).


I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing


NecRomantica
Usericon van NecRomantica
Posted 13-04-2003 19:53 by NecRomantica Wijzig reactieProfiel van NecRomanticaQuote dit bericht

quote:
Op 13 april 2003 19:48 schreef Warrior_of_Odin het volgende:
M'n ex deed het, ikzelf kan er met m'n hoofd niet bij, ik zal het nooit doen 't is onnatuurlijk en ziek in mijn ogen.
Ik heb haar mes zelfs een keer uit het raam gegooit maarja ze heeft nu laatst een omgekeerd kruis in d'r arm gekerft.
Dit soort mensen zijn niet te helpen denkik.


Ziek? het wijkt van de normale standaarden af ja. Ik respecteer iedereens gewoonten, als iemand in zich wil snijden en zich daardoor beter voelt is dat goed. Het is in principe hetzelfde als iemand zich volstopt met eten om zich zo beter te voelen....

Sommige mensen hoeven niet geholpen te worden. Mensen moeten pas geholpen worden als ze willen stoppen met het snijden in zich, maar het niet kunnen.


Voice Of Doom
kotsende chaoot
Usericon van Voice Of Doom
Posted 13-04-2003 19:59 by Voice Of Doom Wijzig reactieProfiel van Voice Of DoomQuote dit bericht

quote:
Op 13 april 2003 19:53 schreef NecRomantica het volgende:
Ziek? het wijkt van de normale standaarden af ja. Ik respecteer iedereens gewoonten, als iemand in zich wil snijden en zich daardoor beter voelt is dat goed. Het is in principe hetzelfde als iemand zich volstopt met eten om zich zo beter te voelen....

Jezelf volstoppen met eten kun je ook ziek noemen. Hangt er maar vanaf waar je de grens trekt.
En over dat stoppen met snijden...sommige mensen willen er heus wel vanaf maar zijn het zich gewoon niet echt bewust.


I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing


Warrior_of_Odin
Usericon van Warrior_of_Odin
Posted 13-04-2003 20:03 by Warrior_of_Odin Wijzig reactieProfiel van Warrior_of_OdinQuote dit bericht

quote:
Op 13 april 2003 19:53 schreef NecRomantica het volgende:
Ziek? het wijkt van de normale standaarden af ja. Ik respecteer iedereens gewoonten, als iemand in zich wil snijden en zich daardoor beter voelt is dat goed. Het is in principe hetzelfde als iemand zich volstopt met eten om zich zo beter te voelen....

Sommige mensen hoeven niet geholpen te worden. Mensen moeten pas geholpen worden als ze willen stoppen met het snijden in zich, maar het niet kunnen.


Als je je lichaam opzettelijk schade toebrengt om je zo beter te voelen ben je in mijn ogen ziek bezig. Maargoed ieder z'n ding.


Infaustus
Fetus Eater
Usericon van Infaustus
Posted 13-04-2003 20:12 by Infaustus Wijzig reactieProfiel van InfaustusQuote dit bericht

ik ben het met heathenpride eens.


No meat is sweater


NecRomantica
Usericon van NecRomantica
Posted 13-04-2003 20:17 by NecRomantica Wijzig reactieProfiel van NecRomanticaQuote dit bericht

quote:
Op 13 april 2003 19:59 schreef Voice Of Doom het volgende:
Jezelf volstoppen met eten kun je ook ziek noemen. Hangt er maar vanaf waar je de grens trekt.
En over dat stoppen met snijden...sommige mensen willen er heus wel vanaf maar zijn het zich gewoon niet echt bewust.


Als ze zich er niet bewust van zijn dat ze er vanaf willen, hoeven ze toch niet geholpen te worden.
Laat ze lekker niet bewust zijn, ignorance is bless zegt men wel.
Of ze moeten zo duidelijk uitstralen dat ze eigenlijk wel geholpen willen worden...


Voice Of Doom
kotsende chaoot
Usericon van Voice Of Doom
Posted 13-04-2003 20:21 by Voice Of Doom Wijzig reactieProfiel van Voice Of DoomQuote dit bericht

quote:
Op 13 april 2003 20:17 schreef NecRomantica het volgende:
Als ze zich er niet bewust van zijn dat ze er vanaf willen, hoeven ze toch niet geholpen te worden.
Laat ze lekker niet bewust zijn, ignorance is bless zegt men wel.
Of ze moeten zo duidelijk uitstralen dat ze eigenlijk wel geholpen willen worden...

Je kunt er onbewust WEL van afwillen bedoelde ik maar te zeggen.


I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing


Infaustus
Fetus Eater
Usericon van Infaustus
Posted 13-04-2003 20:39 by Infaustus Wijzig reactieProfiel van InfaustusQuote dit bericht

quote:
Op 13 april 2003 20:17 schreef NecRomantica het volgende:
ignorance is bless zegt men wel.




Bliss


No meat is sweater


occult
Usericon van occult
Posted 13-04-2003 23:00 by occult Wijzig reactieProfiel van occultQuote dit berichthttp://www.houwitser.com

er zijn genoeg die er van af willen.. maar weet eens hoe moeilijk het is om op de dokter af te stappen.

en we zijn echt niet ziek. das heel verkeerd. het is gewoon moeilijk en als je niet van ervaring weet ga dan zoals ik al eerder zei info zoeken voor je commentaar geeft.

ik weet uit ervaring dus. ik weet hoe het is en ben met sommige beweringen het niet eens. vooral de bewering dat we ziek zijn als we zoiets doen..


occult
Usericon van occult
Posted 13-04-2003 23:02 by occult Wijzig reactieProfiel van occultQuote dit berichthttp://www.houwitser.com

quote:
Op 13 april 2003 23:00 schreef occult het volgende:
er zijn genoeg die er van af willen.. maar weet eens hoe moeilijk het is om op de dokter af te stappen.

en we zijn echt niet ziek. das heel verkeerd. het is gewoon moeilijk en als je niet van ervaring weet ga dan zoals ik al eerder zei info zoeken voor je commentaar geeft.

ik weet uit ervaring dus. ik weet hoe het is en ben met sommige beweringen het niet eens. vooral de bewering dat we ziek zijn als we zoiets doen..




en ben er niet blij mee dat ik het doe.!


Voice Of Doom
kotsende chaoot
Usericon van Voice Of Doom
Posted 13-04-2003 23:03 by Voice Of Doom Wijzig reactieProfiel van Voice Of DoomQuote dit bericht

Over dat ziek zijn heb je het wel 2 keer in al je posts...
Maak je er niet druk over dat een ander je ziek noemt. Eigenlijk zijn we allemaal ziek als we in deze wereld willen blijven leven.


I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing


Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen