IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13
Auteur:
Topic : Self-inflicted Damage Vorige pagina | Volgende pagina
Immortella
Only the good die young!
Usericon van Immortella
Posted 10-09-2003 18:41 by Immortella Wijzig reactieProfiel van ImmortellaQuote dit bericht

quote:
Op 10 september 2003 18:40 schreef Voice Of Doom het volgende:


Oh jee je kent ons echt hè?

*kruipt bang in een hoekje*


Hehe... Tegen jullie ben ik toch wel lief???

Edit: Ik dacht dat je bang voor mij was hihihi... ik dacht al... maar 't was voor natassja...

[Dit bericht is gewijzigd door Immortella op 10-09-2003 18:42]


..."Hate can only create more hate"...


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 10-09-2003 18:41 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 10 september 2003 18:37 schreef natassja het volgende:
ben blij dat jij iemand kan kennen via een forum
ben ook blij dat jullie zoveel steun vinden bij elkaar op dit forum
goed van jullie
nu nog irl


Ik zeg niet dat ik iemand ken, alleen dat ik me wat afvraag bij jou en jij geeft daar geen antwoord op, dus ben ik genoodzaakt mijn eigen conclusies te trekken.
Tja, your mistake


natassja
Usericon van natassja
Posted 10-09-2003 18:42 by natassja Wijzig reactieProfiel van natassjaQuote dit bericht

ik ga weer
toch weer een dikke pagina en half uur verder (tijd duurt lang als je zit te wachten op nederland - tjechie)
tot morgen


Voice Of Doom
kotsende chaoot
Usericon van Voice Of Doom
Posted 10-09-2003 18:42 by Voice Of Doom Wijzig reactieProfiel van Voice Of DoomQuote dit bericht

quote:
Op 10 september 2003 18:41 schreef Immortella het volgende:
Hehe... Tegen jullie ben ik toch wel lief???
Mja...je valt wel mee ja.


I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 10-09-2003 18:42 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

... voetbalfan .... hoe typerend ...


Vampie
Firewalking
Usericon van Vampie
Posted 10-09-2003 18:42 by Vampie Wijzig reactieProfiel van VampieQuote dit bericht

Gelukkig zijn er hier mensen die elkaar wel degelijk heelgoed kennen irl..dat heet vriendschap...pak de dikke van Dalen maar 'ns..zoeken onder de V ( ja dat is de harde ffffffffff)


Some cause happiness wherever they go , others whenever they go


Immortella
Only the good die young!
Usericon van Immortella
Posted 10-09-2003 18:43 by Immortella Wijzig reactieProfiel van ImmortellaQuote dit bericht

quote:
Op 10 september 2003 18:42 schreef natassja het volgende:
ik ga weer
toch weer een dikke pagina en half uur verder (tijd duurt lang als je zit te wachten op nederland - tjechie)
tot morgen


He jammer!!!!!


..."Hate can only create more hate"...


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 10-09-2003 18:43 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

*Roept heel hard F*


invictis
Usericon van invictis
Posted 10-09-2003 18:44 by invictis Wijzig reactieProfiel van invictisQuote dit bericht

...

[Dit bericht is gewijzigd door invictis op 22-03-2004 2:43]


Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie.


Immortella
Only the good die young!
Usericon van Immortella
Posted 10-09-2003 18:44 by Immortella Wijzig reactieProfiel van ImmortellaQuote dit bericht

Hmm... Achja, maar weer on topic dan...
Vrede op aarde, vreeheede op aarde


..."Hate can only create more hate"...


Vampie
Firewalking
Usericon van Vampie
Posted 10-09-2003 18:45 by Vampie Wijzig reactieProfiel van VampieQuote dit bericht

quote:
Op 10 september 2003 18:44 schreef invictis het volgende:
damn...begon net leuk te worden
wat moet ik nu weer doen..nee , ik ga geen voetbal kijken


*kuchmsnkuch*


Some cause happiness wherever they go , others whenever they go


cerridwen
Usericon van cerridwen
Posted 10-09-2003 18:45 by cerridwen Wijzig reactieProfiel van cerridwenQuote dit bericht

quote:
Op 10 september 2003 18:44 schreef Immortella het volgende:
Hmm... Achja, maar weer on topic dan...
Vrede op aarde, vreeheede op aarde


vrede op aarde, erg on topic


we light on a candle on an earth we've made into a hell and pretend were in heaven


invictis
Usericon van invictis
Posted 10-09-2003 18:46 by invictis Wijzig reactieProfiel van invictisQuote dit bericht

...

[Dit bericht is gewijzigd door invictis op 22-03-2004 2:44]


Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie.


Immortella
Only the good die young!
Usericon van Immortella
Posted 10-09-2003 18:47 by Immortella Wijzig reactieProfiel van ImmortellaQuote dit bericht

quote:
Op 10 september 2003 18:45 schreef cerridwen het volgende:
vrede op aarde, erg on topic


Ow... Hehe sorry Dat is het niet echt he?
Nouja, ik bedoelde meer dat de rust nu wedergekeerd is (hoop ik) en dat er hier weer fatsoenlijk verder gediscussieerd kan worden over het bovengenoemde topic...


..."Hate can only create more hate"...


Vampie
Firewalking
Usericon van Vampie
Posted 10-09-2003 18:50 by Vampie Wijzig reactieProfiel van VampieQuote dit bericht

Geloof je het zelf?


Some cause happiness wherever they go , others whenever they go


invictis
Usericon van invictis
Posted 10-09-2003 18:51 by invictis Wijzig reactieProfiel van invictisQuote dit bericht

...

[Dit bericht is gewijzigd door invictis op 22-03-2004 2:44]


Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie.


Immortella
Only the good die young!
Usericon van Immortella
Posted 10-09-2003 18:52 by Immortella Wijzig reactieProfiel van ImmortellaQuote dit bericht

quote:
Op 10 september 2003 18:50 schreef Vampie het volgende:
Geloof je het zelf?


Wat? Dat de rust wedergekeerd is? Zolang zij (of moet ik zeggen 'het') wegblijft wel ja!


..."Hate can only create more hate"...


Vampie
Firewalking
Usericon van Vampie
Posted 10-09-2003 18:53 by Vampie Wijzig reactieProfiel van VampieQuote dit bericht

erhm..datbedoelde ik..was ff afgeleid..sorry!

[Dit bericht is gewijzigd door Vampie op 10-09-2003 18:53]


Some cause happiness wherever they go , others whenever they go


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 10-09-2003 18:54 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Hmm maar 1 ding: mensen die hier zo openlijk (en bijna trots) over in jezelf kerven lullen zijnpuur aandachtstrekkers.

Diegene die het in stilte doen, die zin pas echt in gevaar en dienen geholpen te worden.


ZO


Immortella
Only the good die young!
Usericon van Immortella
Posted 10-09-2003 18:57 by Immortella Wijzig reactieProfiel van ImmortellaQuote dit bericht

quote:
Op 10 september 2003 18:54 schreef Jenje het volgende:
Hmm maar 1 ding: mensen die hier zo openlijk (en bijna trots) over in jezelf kerven lullen zijnpuur aandachtstrekkers.

Diegene die het in stilte doen, die zin pas echt in gevaar en dienen geholpen te worden.


ZO


Amen en helemaal mee eens... Ben door werk (stage) veel in aanraking geweest met automutilerende mensen, en geen van deze mensen liep er zo onwijs mee te koop...
En deze mensen zaten wél zwaar en zwaar in de problemen...
Is klote hoor om in je avonddienst iemand hevig bloedend te vinden terwijl er totaal geen vaste krachten aanwezig zijn en je ze niet mag aanraken i.v.m. Hepatitis/HIV...
Bah! Daarom heb ik ook een hekel aan mensen die dom over dit onderwerp lullen...

Verder wil ik er niks meer over kwijt en ik ga nu vrienden opzoeken zodat ik domme 'ignorant' mensen even vergeet...


..."Hate can only create more hate"...


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 10-09-2003 19:23 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

quote:
Op 10 september 2003 18:19 schreef FolkWang het volgende:
*rent naar de kast en pakt popcorn*




verveelde je je


Je moeder.


Chantalie
Prrrrrrrrrrrrr
Usericon van Chantalie
Posted 10-09-2003 19:56 by Chantalie Wijzig reactieProfiel van ChantalieQuote dit bericht

quote:
Op 10 september 2003 17:53 schreef natassja het volgende:
voor mijn pezier


En waar haal je dat plezier dan uit?
Ik vraag 't me nl. echt af.

't Lijkt mij dat een forum toch echt bedoeld is om meningen uit te wisselen.


So you can make me come that doesn't make you Jesus (Tori Amos)


cerridwen
Usericon van cerridwen
Posted 11-09-2003 0:09 by cerridwen Wijzig reactieProfiel van cerridwenQuote dit bericht

quote:
Op 10 september 2003 18:57 schreef Immortella het volgende:
Amen en helemaal mee eens... Ben door werk (stage) veel in aanraking geweest met automutilerende mensen, en geen van deze mensen liep er zo onwijs mee te koop...
En deze mensen zaten wél zwaar en zwaar in de problemen...
Is klote hoor om in je avonddienst iemand hevig bloedend te vinden terwijl er totaal geen vaste krachten aanwezig zijn en je ze niet mag aanraken i.v.m. Hepatitis/HIV...
Bah! Daarom heb ik ook een hekel aan mensen die dom over dit onderwerp lullen...

Verder wil ik er niks meer over kwijt en ik ga nu vrienden opzoeken zodat ik domme 'ignorant' mensen even vergeet...



ik ben het daar niet mee eens... ik doe het nu al een aantal jaren, en heb er mee leren leven... het hoort nu bij mij... en als mensen mij vragen of ik mezelf snijd of i.d. dan geef ik eerlijk antwoord, en kunnen ze me vragen stellen. omdat dit een onderwerp is waarop nog zon taboe op is. veel mensen weten niet wat het inhoud. hoe de mensen zich voelen als ze het doen. veel mensen trekken conclusies zonder er iets van af te weten. en dat wil ik voorkomen... daarom ben ik er zo open over. en ook omdat ik uit eigen ervaring weet, dat erover praten met iiemand die hetzelfde doet helpt, en dat die mensen slecht te vinden zijn. maar omdat ik het ingesloten heb in mijn leven, en er dus ook open over kan praten kan ik wel vertellen dat ik hetzelfde doe, en dus anderen zou kunnen helpen...


we light on a candle on an earth we've made into a hell and pretend were in heaven


natassja
Usericon van natassja
Posted 11-09-2003 17:49 by natassja Wijzig reactieProfiel van natassjaQuote dit bericht

quote:
Op 10 september 2003 19:56 schreef Chantalie het volgende:
En waar haal je dat plezier dan uit?
Ik vraag 't me nl. echt af.

't Lijkt mij dat een forum toch echt bedoeld is om meningen uit te wisselen.


ik zit voor mijn plezier op internet, uit verveling op zware metalen


Saphire
Cry havoc!
Usericon van Saphire
Posted 11-09-2003 18:47 by Saphire Wijzig reactieProfiel van SaphireQuote dit bericht

quote:
Op 8 september 2003 11:38 schreef natassja het volgende:
als je hulp nodig heb zul je dat in elk geval niet vinden op een forum
en toch jammer dat je er overheengegroied bent al zullen de littekens je nog wel helpen herrineren aan betere tijden


Ik hoop dat er een bom recht op jouw hoofd valt.

Mag dit topic ajb gesloten worden? 't Is helemaal verpest door nattasje.


cogito cogito ergo cogito sum: i think i think, therefore i think i am


Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen