IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13
Auteur:
Topic : Self-inflicted Damage Vorige pagina | Volgende pagina
JFrost
dead
Usericon van JFrost
Posted 16-09-2003 21:54 by JFrost Wijzig reactieProfiel van JFrostQuote dit bericht

quote:
Op 16 september 2003 21:50 schreef anonymous het volgende:
Is toch onzin om niks te mogen zeggen over een onderwerp als dit, als je niemand kent die het heeft? Je bent het misschien niet met haar eens, maar het is geen goed argument om iemand uit een discussie te lullen.


Ik lul haar niet uit een discussie.


this user is dead


XnegativeX
Usericon van XnegativeX
Posted 16-09-2003 21:54 by XnegativeX Wijzig reactieProfiel van XnegativeXQuote dit berichthttp://www.myspace.com/dennisjanssen

quote:
Op 16 september 2003 21:50 schreef anonymous het volgende:
Is toch onzin om niks te mogen zeggen over een onderwerp als dit, als je niemand kent die het heeft? Je bent het misschien niet met haar eens, maar het is geen goed argument om iemand uit een discussie te lullen.


Van Frost mag iedereen denken wat hij of zij wil zolang ze hun bek er maar over houden. Ach, 't is een levensfilosophy


I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 16-09-2003 21:54 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 16 september 2003 21:51 schreef anonymous het volgende:
Voordat mensen zover zijn om in te zien dat je hulp nodig hebt ben je al een heel stuk verder. En dan nog ben je er echt niet meteen vanaf.

maar die mensen kunnen wel op een forum erkennen aan zichzelf dat ze hulp nodig hebben? Ik vind het erg dubbel.

borderline en snijden zijn niet aan elkaar gebonden, maar gaan wel vaak samen. in instellingen wordt de begeleiders ook geleerd om er geen aandacht aan te geven, omdat wanneer je dit wel doet je de voedingsbodem voor het gedrag voedt.


anonymous
Usericon van anonymous
Posted 16-09-2003 21:55 by anonymous Wijzig reactieProfiel van anonymousQuote dit bericht

quote:
Op 16 september 2003 21:52 schreef ghoulliette het volgende:
omdat ik vind dat mensen te snel bij de pakken neer gaan zitten om elke kleine tegenslag en ik er een beetje zat van wordt. Iedereen is maar zielig en moet er over mekkeren. Behalve de mensen die echt zielig zijn, die hoor je er niet over.

je kunt jezelf ook inpraten dat je vanalles hebt. En ik denk dat er heel veel mensen zijn die dit doen. Kom de laatste tijd zoveel "metalkindjes" tegen die dan inzichzelf snijden en dit moeten laten zien, en dan gaan hun vriendjes het ook doen. het lijkt wel een modegril. dikke schup onder de kont moeten ze krijgen en therapie.
ik ben het er op zich mee eens dat mensen soms te snel roepen dat ze depressief of wat dan ook zijn. Maar dat sommigen aandacht trekken is natuurlijk geen argument, je zegt net zelf dat borderliners aandacht trekken. Ook al trekken ze aandacht wil dat dus niet zeggen dat ze zich aanstellen. En ach ja, borderliners zijn over het algemeen nou eenmaal niet echt prettige mensen om mee te leven.


"...it's all about change and evolution individually as well as universally. It's also about unity..."


JFrost
dead
Usericon van JFrost
Posted 16-09-2003 21:56 by JFrost Wijzig reactieProfiel van JFrostQuote dit bericht

quote:
Op 16 september 2003 21:54 schreef XnegativeX het volgende:
Van Frost mag iedereen denken wat hij of zij wil zolang ze hun bek er maar over houden. Ach, 't is een levensfilosophy


Heej fucker

Het is een beetje "fout" imo om je confronterende gedachten over een onderwerp erg duidelijk te gaan uiten als je eigenlijk niet weer waar je het over hebt.


this user is dead


anonymous
Usericon van anonymous
Posted 16-09-2003 21:56 by anonymous Wijzig reactieProfiel van anonymousQuote dit bericht

quote:
Op 16 september 2003 21:54 schreef JFrost het volgende:
Ik lul haar niet uit een discussie.
Nee, je lult haar niet uit de discussie. Maar je zegt wel flikker op. M.a.w. ga weg uit deze discussie...


"...it's all about change and evolution individually as well as universally. It's also about unity..."


anonymous
Usericon van anonymous
Posted 16-09-2003 21:57 by anonymous Wijzig reactieProfiel van anonymousQuote dit bericht

quote:
Op 16 september 2003 21:54 schreef XnegativeX het volgende:
Van Frost mag iedereen denken wat hij of zij wil zolang ze hun bek er maar over houden. Ach, 't is een levensfilosophy


"...it's all about change and evolution individually as well as universally. It's also about unity..."


anonymous
Usericon van anonymous
Posted 16-09-2003 21:57 by anonymous Wijzig reactieProfiel van anonymousQuote dit bericht

quote:
Op 16 september 2003 21:56 schreef JFrost het volgende:
Heej fucker

Het is een beetje "fout" imo om je confronterende gedachten over een onderwerp erg duidelijk te gaan uiten als je eigenlijk niet weer waar je het over hebt.
Daar vergis je je misschien wel een beetje in...


"...it's all about change and evolution individually as well as universally. It's also about unity..."


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 16-09-2003 21:58 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 16 september 2003 21:55 schreef anonymous het volgende:
ik ben het er op zich mee eens dat mensen soms te snel roepen dat ze depressief of wat dan ook zijn. Maar dat sommigen aandacht trekken is natuurlijk geen argument, je zegt net zelf dat borderliners aandacht trekken. Ook al trekken ze aandacht wil dat dus niet zeggen dat ze zich aanstellen. En ach ja, borderliners zijn over het algemeen nou eenmaal niet echt prettige mensen om mee te leven.

Nee het is ook heel lastig, waar ik me aan irriteer, is dat de aanstellers het leven van echte borderliners vermoeilijken omdat mensen ze sneller zullen zien als een aansteller.


JFrost
dead
Usericon van JFrost
Posted 16-09-2003 21:59 by JFrost Wijzig reactieProfiel van JFrostQuote dit bericht

quote:
Op 16 september 2003 21:57 schreef anonymous het volgende:
Daar vergis je je misschien wel een beetje in...


Waarin? Dat ze niet weet waar ze het over heeft? Misschien, excuses dan, maar het leek er wel op.


this user is dead


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 16-09-2003 21:59 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 16 september 2003 21:57 schreef anonymous het volgende:
Daar vergis je je misschien wel een beetje in...

frosty vergist zich nooit, hij weet alles. Ben wel benieuwd wat frosty zo bijzonder maakt, wat heb je allemaal meegemaakt mannetje wil je erover praten?

[Dit bericht is gewijzigd door ghoulliette op 16-09-2003 21:59]


anonymous
Usericon van anonymous
Posted 16-09-2003 22:00 by anonymous Wijzig reactieProfiel van anonymousQuote dit bericht

quote:
Op 16 september 2003 21:54 schreef ghoulliette het volgende:
maar die mensen kunnen wel op een forum erkennen aan zichzelf dat ze hulp nodig hebben? Ik vind het erg dubbel.



Ik heb het ook niet over de mensen hier eigenlijk... Maar meer over mensen in het algemeen die zichzelf snijden e.d. Ik geloof best dat er hier wellicht mensen zijn die zich zieliger voelen dan ze werkelijk zijn. Maar dan weer, dat hoort ook bij borderline.



"...it's all about change and evolution individually as well as universally. It's also about unity..."


Y Draig Goch
Vegetarian Progressive Grindcore
Usericon van Y Draig Goch
Posted 16-09-2003 22:00 by Y Draig Goch (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Y Draig GochQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Joris_/

quote:
Op 16 september 2003 21:58 schreef ghoulliette het volgende:
Nee het is ook heel lastig, waar ik me aan irriteer, is dat de aanstellers het leven van echte borderliners vermoeilijken omdat mensen ze sneller zullen zien als een aansteller.


Maar is dat dan een reden om confronterende posts te plaatsen jegens iedereen die snijdt?


We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno.


JFrost
dead
Usericon van JFrost
Posted 16-09-2003 22:00 by JFrost Wijzig reactieProfiel van JFrostQuote dit bericht

quote:
Op 16 september 2003 21:59 schreef ghoulliette het volgende:
frosty vergist zich nooit, hij weet alles. Ben wel benieuwd wat frosty zo bijzonder maakt, wat heb je allemaal meegemaakt mannetje wil je erover praten?


Wie is "frosty"?


this user is dead


Vampie
Firewalking
Usericon van Vampie
Posted 16-09-2003 22:01 by Vampie Wijzig reactieProfiel van VampieQuote dit bericht

*zeer grote grin*


Some cause happiness wherever they go , others whenever they go


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 16-09-2003 22:02 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 16 september 2003 22:00 schreef Y Draig Goch het volgende:
Maar is dat dan een reden om confronterende posts te plaatsen jegens iedereen die snijdt?

ik wil ze ook wel allemaal een bloemetje sturen en zeggen dat ze heel zielig zijn, maar imho lost dta niet op. ik denk dat confrontatie leidt tot nadenken. of denk, ik hoop het.


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 16-09-2003 22:03 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 16 september 2003 22:01 schreef Vampie het volgende:
*zeer grote grin*

*zegt lekker niets*


XnegativeX
Usericon van XnegativeX
Posted 16-09-2003 22:03 by XnegativeX Wijzig reactieProfiel van XnegativeXQuote dit berichthttp://www.myspace.com/dennisjanssen

Weet je wat het is? Ik baal er een beetje van dat een mens zich niet kloten kan voelen zonder dat hij/zij daarvoor veroordeelt wordt. Mensen willen niks met die situatie te maken hebben. Dus dan gaan de oogkleppen maar op.

Aan de andere kant wordt het op een forum soms wel erg irritant. Iedereen mekkert maar over hun relaties. Vriendje dit, exje dat. En daardoor sneeuwen de mensen met echte problemen, die echt behoefte hebben aan een gesprek, onder.

En dan is er nog de vraag, waarom gooi je je probleem op een forum waar tig mensen het kunnen lezen? Maar dat is dan een persoonlijk iets. Het is gewoon nogal makkelijk om het gewoon uit te typen en op enter te drukken.


I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 16-09-2003 22:15 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 16 september 2003 22:03 schreef XnegativeX het volgende:


Aan de andere kant wordt het op een forum soms wel erg irritant. Iedereen mekkert maar over hun relaties. Vriendje dit, exje dat. En daardoor sneeuwen de mensen met echte problemen, die echt behoefte hebben aan een gesprek, onder.



dat is het hem juist, van de 10 mekkeraars is er 1 die daadwerkelijk iets heeft, en tegen die tijd is iedereen het gemekker zo zat dat diegene niet meer serieus genomen wordt.

bedoel we neemt mensen die depressief zijn omdat ze friends gemist hebben nu serieus? of mensen die Zo TyPeN?


JFrost
dead
Usericon van JFrost
Posted 16-09-2003 22:21 by JFrost Wijzig reactieProfiel van JFrostQuote dit bericht

quote:
Op 16 september 2003 22:15 schreef ghoulliette het volgende:
dat is het hem juist, van de 10 mekkeraars is er 1 die daadwerkelijk iets heeft, en tegen die tijd is iedereen het gemekker zo zat dat diegene niet meer serieus genomen wordt.


Niet iedereen schijnt daar last van te hebben. Eigenlijk valt het me op dat vooral jij dat gemekker zat bent, en dat nogal laat blijken.


this user is dead


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 16-09-2003 22:23 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 16 september 2003 22:21 schreef JFrost het volgende:
Niet iedereen schijnt daar last van te hebben. Eigenlijk valt het me op dat vooral jij dat gemekker zat bent, en dat nogal laat blijken.

dus? leuk voor je dat dat je opvalt!


JFrost
dead
Usericon van JFrost
Posted 16-09-2003 22:24 by JFrost Wijzig reactieProfiel van JFrostQuote dit bericht

quote:
Op 16 september 2003 22:15 schreef ghoulliette het volgende:
dat is het hem juist, van de 10 mekkeraars is er 1 die daadwerkelijk iets heeft, en tegen die tijd is iedereen het gemekker zo zat dat diegene niet meer serieus genomen wordt.

bedoel we neemt mensen die depressief zijn omdat ze friends gemist hebben nu serieus? of mensen die Zo TyPeN?


Dus? Leuk dat je je dat afvraagt!


this user is dead


JFrost
dead
Usericon van JFrost
Posted 16-09-2003 22:24 by JFrost Wijzig reactieProfiel van JFrostQuote dit bericht

quote:
Op 16 september 2003 21:54 schreef ghoulliette het volgende:
borderline en snijden zijn niet aan elkaar gebonden, maar gaan wel vaak samen. in instellingen wordt de begeleiders ook geleerd om er geen aandacht aan te geven, omdat wanneer je dit wel doet je de voedingsbodem voor het gedrag voedt.


Dus? Leuk dat je dat vind!


this user is dead


JFrost
dead
Usericon van JFrost
Posted 16-09-2003 22:24 by JFrost Wijzig reactieProfiel van JFrostQuote dit bericht

quote:
Op 16 september 2003 22:03 schreef ghoulliette het volgende:
*zegt lekker niets*


Dus? Leuk voor je dat je lekker niets zegt!


this user is dead


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 16-09-2003 22:26 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 16 september 2003 22:24 schreef JFrost het volgende:
Dus? Leuk dat je je dat afvraagt!


"Tja, wat moet je daar nu van zeggen?"



Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen