|
Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 | ||||
Auteur: |
|
|
*pakt potje thee erbij* Dit kan leuk worden! |
|
quote: En dat tuig begint te spelen... I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing |
|
quote: jij hebt vast en zeker meer levenservaring als mij en ook zeker meer vrienden wat is eingelijk je doel? |
|
quote: DAT WEET IK!!!! zo zeg, moet ik nou alles 3 x zeggen... Dit probeerde ik net ook al duidelijk te maken hoor! En het is DAN IK... bah, niet alleen een achterlijke houding, maar nog dom ook... quote: Jou proberen duidelijk te maken dat je hulp moeten zoeken! Ik wil je alleen maar helpen hoor, ik heb medelijden met je... Ik kan het me best voorstellen dat het moeilijk is, eenzaam zijn... [Dit bericht is gewijzigd door Immortella op 10-09-2003 18:19] ..."Hate can only create more hate"... |
|
Zij hulp zoeken? Behalve als ze suïcidaal is ... |
|
*rent naar de kast en pakt popcorn* |
|
ik ben eenzaam? ik heb geen probleem hoor, ik snij niet in mezelf hulp zoeken waarvoor eingelijk? je doet zeker spw ofzo |
|
quote: moerlijk he goei Nedelands? Doos als je zo graagaandacht wil kan ik je het RIAGG aanbevelen Some cause happiness wherever they go , others whenever they go |
|
quote: *zoekt een touw en een hoge boom* *zwaait, joehoee!! Ik wil ook wel helpen!* ..."Hate can only create more hate"... |
|
quote: Wat doe jij voor opleiding? *welgemeende interesse* |
|
quote: Goh meissie!! Bijna goed! Je zit er dichtbij! Alleen jammer dat ik mensen behandel die de hulp verdienen die ze krijgen! Ik heb voor de Tbs'ers die ik behandel nog meer respect dan voor jou... En het is eiGENlijk... Leer Nederlands, snollebol... ..."Hate can only create more hate"... |
|
quote: er zijn ook nog andere problemen dan in jezelf snijden... ook wel lekker tactisch om dat op dit forum te bespreken... lekker slim... vinden die mensen die in zichzelf snijden echt leuk... als er opmerkingen worden gemaakt over dat ze problemen hebben.. dat uiteindelijk meestal doelt op dat ze ziek in hun hoofd zijn... nou sorry hoor, maar als je mije en beetje zou kennen... zou je niet zeggen dat ik ziek in me hoofd ben, want dat ben ik niet! we light on a candle on an earth we've made into a hell and pretend were in heaven |
|
quote: waarom is dat van toepassing ik ja ik heb mijn diploma (en jawel in de sociale richting) |
|
FIGHT FIGHT FIGHT FIGHT FIGHT FIGHT FIGHT FIGHT FIGHT FIGHT FIGHT FIGHT FIGHT FIGHT WIJ WILLEN BLOED ZIEN WIJ WILLEN BLOED ZIEN WIJ WILLEN BLOED ZIEN WIJ WILLEN BLOED ZIEN WIJ WILLEN BLOED ZIEN WIJ WILLEN BLOED ZIEN WIJ WILLEN BLOED ZIEN |
|
quote: Gewoon een vraag hoor, voor een sociaal opgeleid figuur ben je erg wantrouwig tegenover anoniemen. |
|
quote: snollebol? ach gossie al zo kwaad dat je maar moet gaan schelden |
|
quote: Trek je alsjeblieft niks aan van natassja, ik hoop dat je dat inmiddels door hebt... Dat kind heeft het IQ van een schildpad en het EQ van een ééndagsvlieg... ..."Hate can only create more hate"... |
|
IMMO..hou maar op..er komt weinig normaals uit..ik gok blond en een hersenbeschadiging door de Breezah's Some cause happiness wherever they go , others whenever they go |
|
quote: jepz ik had het door... ze moet het zelf weten, maar ik zit hier op het forum om te praten met mensen... ze een beetje te vriend houden, en ik neem aan dat iedereen dat hier wil... maar haar lukt het ook aardig hahaha we light on a candle on an earth we've made into a hell and pretend were in heaven |
|
quote: Kwaad?? Ikkuh? Nee hoor, ik vermaak me prima! Ik zeg alleen m'n mening! En wat voor opleiding is dat dan in de sociale richting? En ja, ik vind dat wel van toepassing, ben benieuwd hoe iemand als jij enigszins empathisch kan zijn... ..."Hate can only create more hate"... |
|
quote: |
|
quote: HeJ HeJ HeJ, NiX TeGeN BlOnD En BrEeZeRs He haha grapje we light on a candle on an earth we've made into a hell and pretend were in heaven |
|
quote: Jep, en daarnaast ook nog 's een beschadiging door de xtc pilletjes die ze slikt op haar trance-sletten-feestjes... Achjaaaaaa... Niet iedereen maakt vriendjes op zm! Wij wel he ..."Hate can only create more hate"... |
|
quote: schelden is een teken van onmacht |
Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | Vorige pagina | Volgende pagina |