IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13
Auteur:
Topic : Self-inflicted Damage Vorige pagina | Volgende pagina
Immortella
Only the good die young!
Usericon van Immortella
Posted 10-09-2003 18:15 by Immortella Wijzig reactieProfiel van ImmortellaQuote dit bericht

quote:
Op 10 september 2003 18:12 schreef Vampie het volgende:
Waarom heb ik het idee dat ik tegen een lid van de josti band praat...



Tegen een randdebiele kleuter praten met wat-voor-een-stoornis-dan-ook is nooit makkelijk...


..."Hate can only create more hate"...


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 10-09-2003 18:15 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

*pakt potje thee erbij*

Dit kan leuk worden!


Voice Of Doom
kotsende chaoot
Usericon van Voice Of Doom
Posted 10-09-2003 18:15 by Voice Of Doom Wijzig reactieProfiel van Voice Of DoomQuote dit bericht

quote:
Op 10 september 2003 18:12 schreef Vampie het volgende:
Waarom heb ik het idee dat ik tegen een lid van de josti band praat...


En dat tuig begint te spelen...


I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing


natassja
Usericon van natassja
Posted 10-09-2003 18:16 by natassja Wijzig reactieProfiel van natassjaQuote dit bericht

quote:
Op 10 september 2003 18:13 schreef Immortella het volgende:
Geloof me, als ik wat zeg dan meen ik het! Ik denk dat ik ietsje meer levenservaring heb dan jij om te kunnen zeggen dat ik niet zomaar wat doe of zeg... (Ach laat ook maar, dat snap jij helemaal niet)...
En met undercover bedoel ik dat je op zo'n forum lekker anoniem kunt flamen, zonder dat je daarop aangekeken wordt in het dagelijks leven... (Begrijp je die zin?).
Heb jij eigenlijk vrienden?


jij hebt vast en zeker meer levenservaring als mij en ook zeker meer vrienden

wat is eingelijk je doel?


Immortella
Only the good die young!
Usericon van Immortella
Posted 10-09-2003 18:18 by Immortella Wijzig reactieProfiel van ImmortellaQuote dit bericht

quote:
Op 10 september 2003 18:16 schreef natassja het volgende:
jij hebt vast en zeker meer levenservaring als mij en ook zeker meer vrienden



DAT WEET IK!!!! zo zeg, moet ik nou alles 3 x zeggen... Dit probeerde ik net ook al duidelijk te maken hoor!
En het is DAN IK... bah, niet alleen een achterlijke houding, maar nog dom ook...

quote:
wat is eingelijk je doel?


Jou proberen duidelijk te maken dat je hulp moeten zoeken! Ik wil je alleen maar helpen hoor, ik heb medelijden met je...
Ik kan het me best voorstellen dat het moeilijk is, eenzaam zijn...



[Dit bericht is gewijzigd door Immortella op 10-09-2003 18:19]


..."Hate can only create more hate"...


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 10-09-2003 18:18 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Zij hulp zoeken?
Behalve als ze suïcidaal is ...


FolkWang
Usericon van FolkWang
Posted 10-09-2003 18:19 by FolkWang Wijzig reactieProfiel van FolkWangQuote dit bericht

*rent naar de kast en pakt popcorn*



natassja
Usericon van natassja
Posted 10-09-2003 18:20 by natassja Wijzig reactieProfiel van natassjaQuote dit bericht

ik ben eenzaam? ik heb geen probleem hoor, ik snij niet in mezelf
hulp zoeken waarvoor eingelijk?
je doet zeker spw ofzo


Vampie
Firewalking
Usericon van Vampie
Posted 10-09-2003 18:20 by Vampie Wijzig reactieProfiel van VampieQuote dit bericht

quote:
Op 10 september 2003 18:16 schreef natassja het volgende:
jij hebt vast en zeker meer levenservaring als mij en ook zeker meer vrienden

wat is eingelijk je doel?


moerlijk he goei Nedelands?

Doos als je zo graagaandacht wil kan ik je het RIAGG aanbevelen


Some cause happiness wherever they go , others whenever they go


Immortella
Only the good die young!
Usericon van Immortella
Posted 10-09-2003 18:20 by Immortella Wijzig reactieProfiel van ImmortellaQuote dit bericht

quote:
Op 10 september 2003 18:18 schreef Jenje het volgende:
Zij hulp zoeken?
Behalve als ze suïcidaal is ...


*zoekt een touw en een hoge boom*

*zwaait, joehoee!! Ik wil ook wel helpen!*


..."Hate can only create more hate"...


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 10-09-2003 18:21 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 10 september 2003 18:20 schreef natassja het volgende:
ik ben eenzaam? ik heb geen probleem hoor, ik snij niet in mezelf
hulp zoeken waarvoor eingelijk?
je doet zeker spw ofzo


Wat doe jij voor opleiding?

*welgemeende interesse*


Immortella
Only the good die young!
Usericon van Immortella
Posted 10-09-2003 18:22 by Immortella Wijzig reactieProfiel van ImmortellaQuote dit bericht

quote:
Op 10 september 2003 18:20 schreef natassja het volgende:
ik ben eenzaam? ik heb geen probleem hoor, ik snij niet in mezelf
hulp zoeken waarvoor eingelijk?
je doet zeker spw ofzo


Goh meissie!! Bijna goed! Je zit er dichtbij! Alleen jammer dat ik mensen behandel die de hulp verdienen die ze krijgen! Ik heb voor de Tbs'ers die ik behandel nog meer respect dan voor jou...
En het is eiGENlijk...
Leer Nederlands, snollebol...


..."Hate can only create more hate"...


cerridwen
Usericon van cerridwen
Posted 10-09-2003 18:22 by cerridwen Wijzig reactieProfiel van cerridwenQuote dit bericht

quote:
Op 10 september 2003 18:20 schreef natassja het volgende:
ik heb geen probleem hoor, ik snij niet in mezelf


er zijn ook nog andere problemen dan in jezelf snijden... ook wel lekker tactisch om dat op dit forum te bespreken... lekker slim... vinden die mensen die in zichzelf snijden echt leuk... als er opmerkingen worden gemaakt over dat ze problemen hebben.. dat uiteindelijk meestal doelt op dat ze ziek in hun hoofd zijn... nou sorry hoor, maar als je mije en beetje zou kennen... zou je niet zeggen dat ik ziek in me hoofd ben, want dat ben ik niet!


we light on a candle on an earth we've made into a hell and pretend were in heaven


natassja
Usericon van natassja
Posted 10-09-2003 18:23 by natassja Wijzig reactieProfiel van natassjaQuote dit bericht

quote:
Op 10 september 2003 18:21 schreef Jenje het volgende:
Wat doe jij voor opleiding?

*welgemeende interesse*


waarom is dat van toepassing
ik ja ik heb mijn diploma (en jawel in de sociale richting)


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 10-09-2003 18:23 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

FIGHT FIGHT FIGHT FIGHT FIGHT FIGHT FIGHT FIGHT FIGHT FIGHT FIGHT FIGHT FIGHT FIGHT

WIJ WILLEN BLOED ZIEN WIJ WILLEN BLOED ZIEN WIJ WILLEN BLOED ZIEN WIJ WILLEN BLOED ZIEN WIJ WILLEN BLOED ZIEN WIJ WILLEN BLOED ZIEN WIJ WILLEN BLOED ZIEN





Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 10-09-2003 18:23 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 10 september 2003 18:23 schreef natassja het volgende:
waarom is dat van toepassing
ik ja ik heb mijn diploma (en jawel in de sociale richting)

Gewoon een vraag hoor, voor een sociaal opgeleid figuur ben je erg wantrouwig tegenover anoniemen.


natassja
Usericon van natassja
Posted 10-09-2003 18:24 by natassja Wijzig reactieProfiel van natassjaQuote dit bericht

quote:
Op 10 september 2003 18:22 schreef Immortella het volgende:
Goh meissie!! Bijna goed! Je zit er dichtbij! Alleen jammer dat ik mensen behandel die de hulp verdienen die ze krijgen! Ik heb voor de Tbs'ers die ik behandel nog meer respect dan voor jou...
En het is eiGENlijk...
Leer Nederlands, snollebol...


snollebol? ach gossie al zo kwaad dat je maar moet gaan schelden


Immortella
Only the good die young!
Usericon van Immortella
Posted 10-09-2003 18:24 by Immortella Wijzig reactieProfiel van ImmortellaQuote dit bericht

quote:
Op 10 september 2003 18:22 schreef cerridwen het volgende:
er zijn ook nog andere problemen dan in jezelf snijden... ook wel lekker tactisch om dat op dit forum te bespreken... lekker slim... vinden die mensen die in zichzelf snijden echt leuk... als er opmerkingen worden gemaakt over dat ze problemen hebben.. dat uiteindelijk meestal doelt op dat ze ziek in hun hoofd zijn... nou sorry hoor, maar als je mije en beetje zou kennen... zou je niet zeggen dat ik ziek in me hoofd ben, want dat ben ik niet!


Trek je alsjeblieft niks aan van natassja, ik hoop dat je dat inmiddels door hebt...
Dat kind heeft het IQ van een schildpad en het EQ van een ééndagsvlieg...


..."Hate can only create more hate"...


Vampie
Firewalking
Usericon van Vampie
Posted 10-09-2003 18:25 by Vampie Wijzig reactieProfiel van VampieQuote dit bericht

IMMO..hou maar op..er komt weinig normaals uit..ik gok blond en een hersenbeschadiging door de Breezah's


Some cause happiness wherever they go , others whenever they go


cerridwen
Usericon van cerridwen
Posted 10-09-2003 18:26 by cerridwen Wijzig reactieProfiel van cerridwenQuote dit bericht

quote:
Op 10 september 2003 18:24 schreef Immortella het volgende:
Trek je alsjeblieft niks aan van natassja, ik hoop dat je dat inmiddels door hebt...
Dat kind heeft het IQ van een schildpad en het EQ van een ééndagsvlieg...


jepz ik had het door... ze moet het zelf weten, maar ik zit hier op het forum om te praten met mensen... ze een beetje te vriend houden, en ik neem aan dat iedereen dat hier wil... maar haar lukt het ook aardig hahaha


we light on a candle on an earth we've made into a hell and pretend were in heaven


Immortella
Only the good die young!
Usericon van Immortella
Posted 10-09-2003 18:26 by Immortella Wijzig reactieProfiel van ImmortellaQuote dit bericht

quote:
Op 10 september 2003 18:24 schreef natassja het volgende:
snollebol? ach gossie al zo kwaad dat je maar moet gaan schelden


Kwaad?? Ikkuh? Nee hoor, ik vermaak me prima!
Ik zeg alleen m'n mening! En wat voor opleiding is dat dan in de sociale richting? En ja, ik vind dat wel van toepassing, ben benieuwd hoe iemand als jij enigszins empathisch kan zijn...


..."Hate can only create more hate"...


natassja
Usericon van natassja
Posted 10-09-2003 18:26 by natassja Wijzig reactieProfiel van natassjaQuote dit bericht

quote:
Op 10 september 2003 18:25 schreef Vampie het volgende:
IMMO..hou maar op..er komt weinig normaals uit..ik gok blond en een hersenbeschadiging door de Breezah's




cerridwen
Usericon van cerridwen
Posted 10-09-2003 18:27 by cerridwen Wijzig reactieProfiel van cerridwenQuote dit bericht

quote:
Op 10 september 2003 18:25 schreef Vampie het volgende:
IMMO..hou maar op..er komt weinig normaals uit..ik gok blond en een hersenbeschadiging door de Breezah's


HeJ HeJ HeJ, NiX TeGeN BlOnD En BrEeZeRs He

haha grapje


we light on a candle on an earth we've made into a hell and pretend were in heaven


Immortella
Only the good die young!
Usericon van Immortella
Posted 10-09-2003 18:27 by Immortella Wijzig reactieProfiel van ImmortellaQuote dit bericht

quote:
Op 10 september 2003 18:25 schreef Vampie het volgende:
IMMO..hou maar op..er komt weinig normaals uit..ik gok blond en een hersenbeschadiging door de Breezah's



Jep, en daarnaast ook nog 's een beschadiging door de xtc pilletjes die ze slikt op haar trance-sletten-feestjes...
Achjaaaaaa... Niet iedereen maakt vriendjes op zm! Wij wel he


..."Hate can only create more hate"...


natassja
Usericon van natassja
Posted 10-09-2003 18:28 by natassja Wijzig reactieProfiel van natassjaQuote dit bericht

quote:
Op 10 september 2003 18:26 schreef Immortella het volgende:
Kwaad?? Ikkuh? Nee hoor, ik vermaak me prima!
Ik zeg alleen m'n mening! En wat voor opleiding is dat dan in de sociale richting? En ja, ik vind dat wel van toepassing, ben benieuwd hoe iemand als jij enigszins empathisch kan zijn...


schelden is een teken van onmacht


Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen