IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 18 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18
Auteur:
Topic : Black Sabbath Vorige pagina | Volgende pagina
nark
Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling....
Usericon van nark
Posted 09-01-2012 16:14 by nark Wijzig reactieProfiel van narkQuote dit bericht

attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 09-01-2012 16:21 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

Dat is niet best. Hopelijk zijn ze er op tijd bij..

BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 09-01-2012 19:06 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

Godver...

I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew

Ralph
GROTE ENGE TOR
Usericon van Ralph
Posted 09-01-2012 20:28 by Ralph (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van RalphQuote dit berichthttp://soundsfromthedarkside.com

quote:
Op 9 januari 2012 16:21 schreef attila_de_hun het volgende:
Dat is niet best. Hopelijk zijn ze er op tijd bij..

Ze schijnen er redelijk bijtijds bij te zijn, maar dat zeiden ze bij Dio ook, als ik het me goed herinner. Hopen op het beste in ieder geval maar

http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships."

XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 09-01-2012 22:50 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht

Geen idee hoe lang dat duurt maar dat zou ook nog wel eens invloed kunnen hebben op de zomertour.

Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.

Tool-fan
Usericon van Tool-fan
Posted 09-01-2012 22:55 by Tool-fan Wijzig reactieProfiel van Tool-fanQuote dit bericht

welja, de tour zou al over een dikke 4 maanden starten als ik me niet vergis ...

laat ons in de eerste plaats hopen dat ze hem snel kunnen genezen

Staalman
Usericon van Staalman
Posted 02-02-2012 23:55 by Staalman Wijzig reactieProfiel van StaalmanQuote dit bericht

Lol @ reunie. Bill Ward is alweer (zo goed als) weg...

"Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All"

Hexegot
Usericon van Hexegot
Posted 02-02-2012 23:59 by Hexegot Wijzig reactieProfiel van HexegotQuote dit bericht

Gaarne nader verklaren...

Staalman
Usericon van Staalman
Posted 02-02-2012 23:59 by Staalman Wijzig reactieProfiel van StaalmanQuote dit bericht

BILL WARD Says He May Be Forced To Sit Out BLACK SABBATH Reunion - Feb. 2, 2012

BLACK SABBATH drummer Bill Ward has announced that he will not be able to partake in the recording sessions for the band's new album and subsequent touring activities unless he is presented with a "fair agreement." His official statement on the matter reads as follows:

"Dear SABBATH fans, fellow musicians and interested parties,

"At this time, I would love nothing more than to be able to proceed with the BLACK SABBATH album and tour. However, I am unable to continue unless a 'signable' contract is drawn up; a contract that reflects some dignity and respect toward me as an original member of the band.

"Last year, I worked diligently in good faith with [fellow original SABBATH members] Tony [Iommi, guitar], Ozzy [Osbourne, vocals] and Geezer [Butler, bass]. And on [November 11, 2011, again in good faith, I participated in the L.A. press conference.

"Several days ago, after nearly a year of trying to negotiate, another 'unsignable' contract was handed to me.

"Let me say that although this has put me in some kind of holding pattern, I am packed and ready to leave the U.S. for England. More importantly, I definitely want to play on the album, and I definitely want to tour with BLACK SABBATH.

"Since the news of Tony's illness, and the understanding that the band would move production to the U.K., I've spent every day getting to or living in a place of readiness to leave. That involves something of a task, and as I've tried to find out what's going on with the U.K. sessions, I've realized that I've been getting 'the cold shoulder' (and, I might add, not for the first time). Feeling somewhat ostracized, my guess is as of today, I will know nothing of what'shappening unless I sign 'the unsignable contract.'

"The place I'm in feels lousy and lonely because as much as I want to play and participate, I also have to stand for something and not sign on. If I sign 'as is,' I stand to lose my rights, dignity and respectability as a rock musician.

"I believe in freedom and freedom of speech.

"I grew up in a hard rock/metal band. We stood for something then, and we played from the heart with honesty and sincerity. I am in the spirit of integrity, far from the corporate malady, I am real and honest, fair and compassionate.

"If I'm replaced, I have to face you, the beloved SABBATH fans. I hope you will not hold me responsible for the failure of an original BLACK SABBATH lineup as promoted. Without fault finding, I want to assure everyone that my loyalty to SABBATH is intact.
"So here I am. I lay my truth down before you. I'm good to go IF I get a 'signable' contract.

"I don't want to let anyone down, especially BLACK SABBATH and all the SABBATH fans. You know I love you. It would be a sad day in rock if this current situation fell to the desires of a few.

"My position is not greed-driven. I'm not holding out for a 'big piece' of the action (money) like some kind of blackmail deal. I’d like something that recognizes and is reflective of my contributions to the band, including the reunions that started fourteen years ago.

"After the last tour, I vowed to never again sign on to an unreasonable contract. I want a contract that shows some respect to me and my family, a contract that will honor all that I've brought to BLACK SABBATH since its beginning.

"That's the story so far.

"Stay safe and stay strong.

"I love every single one of you."

drdennuz
"Wetenschappers en scientists hebben het bewezen..
Usericon van drdennuz
Posted 03-02-2012 5:09 by drdennuz Wijzig reactieProfiel van drdennuzQuote dit berichthttp://www.myspace.com/scionics

Beetje vreemd om in de onderhandelingsfase al naar buiten te schreeuwen wat er aan de hand is of kan zijn. Het klinkt niet ongeloofwaardig allemaal maar het lijkt een beetje op een manier om een beter contract te forceren in plaats van goed overleg en dat komt de band denk ik niet ten goede.

MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 03-02-2012 7:42 by MR. N Wijzig reactieProfiel van MR. NQuote dit berichthttp://www.herrierecordsinc,com

quote:
Op 3 februari 2012 5:09 schreef drdennuz het volgende:
Beetje vreemd om in de onderhandelingsfase al naar buiten te schreeuwen wat er aan de hand is of kan zijn. Het klinkt niet ongeloofwaardig allemaal maar het lijkt een beetje op een manier om een beter contract te forceren in plaats van goed overleg en dat komt de band denk ik niet ten goede.

Er is blijkbaar geen onderhandeling. Dan moet je wel wat forceren lijkt me.

Boeiender

Hexegot
Usericon van Hexegot
Posted 03-02-2012 8:49 by Hexegot Wijzig reactieProfiel van HexegotQuote dit bericht

quote:
Op 3 februari 2012 7:42 schreef MR. N het volgende:

quote:
Op 2 februari 2012 23:59 schreef Staalman het volgende:

BILL WARD Says He May Be Forced To Sit Out BLACK SABBATH Reunion - Feb. 2, 2012

"Several days ago, after nearly a year of trying to negotiate, another 'unsignable' contract was handed to me.

Zie daar. Hoop dat ze eruit komen; ik als broekie (1985) zou de originele Sabbath ook nog wel willen zien.

MR. N
Usericon van MR. N
Posted 03-02-2012 9:23 by MR. N Wijzig reactieProfiel van MR. NQuote dit berichthttp://www.herrierecordsinc,com

quote:
Op 3 februari 2012 8:49 schreef Hexegot het volgende:
Zie daar. Hoop dat ze eruit komen; ik als broekie (1985) zou de originele Sabbath ook nog wel willen zien.

Trying....

Boeiender

attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 03-02-2012 12:09 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

Waarom geven ze zo een belangrijk lid gewoon eens niet een fatsoenlijk bedrag? Daar heeft hij toch wel recht op lijkt mij.

drdennuz
"Wetenschappers en scientists hebben het bewezen..
Usericon van drdennuz
Posted 03-02-2012 12:55 by drdennuz Wijzig reactieProfiel van drdennuzQuote dit berichthttp://www.myspace.com/scionics

quote:
Op 3 februari 2012 7:42 schreef MR. N het volgende:

Maar wat willen 'de fans' dan? Dat het per se de originele line-up word of een goede plaat? Wanneer je zoiets bij voorbaad naar buiten brengt heb je kans op scheve gezichten van de rest en vervolgens moet je nog met zijn allen de studio in om een plaat op te gaan nemen.

nark
Usericon van nark
Posted 03-02-2012 12:58 by nark Wijzig reactieProfiel van narkQuote dit bericht

Sharooooooooooooooooooooooooooonnnnnnnnn.................

Vargen666
Niet de bassiste van Sigh
Usericon van Vargen666
Posted 03-02-2012 19:49 by Vargen666 Wijzig reactieProfiel van Vargen666Quote dit berichthttp://www.facebook.com/ultravargen

Anders laten ze die arme Bill gewoon eens met rust.

BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 03-02-2012 19:51 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

Zeg dat tegen OWW.

I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew

Forever After
Fading to Black
Usericon van Forever After
Posted 05-02-2012 19:30 by Forever After Wijzig reactieProfiel van Forever AfterQuote dit bericht

Black Sabbath verder zonder drummer
Laatste update: 5 februari 2012 17:12

AMSTERDAM - Ozzy Osbourne en zijn collega's van Black Sabbath werken aan nieuw materiaal zonder drummer Bill Ward.

Ward liet eerder deze week weten niet in Black Sabbath te willen spelen zonder 'normaal contract'. De bandleden kondigden in november aan dat ze na 33 jaar weer bij elkaar komen.

Ozzy Osbourne, Tony Iommi en Geezer Butler laten via Facebook weten dat ze niet blij zijn met de beslissing van Ward.

"We vinden het jammer via Facebook te moeten vernemen dat Bill niet mee wil doen aan de plannen van Black Sabbath." De drie bandleden gaan door met het opnemen van nieuwe nummers. "Onze deur staat altijd voor hem open."

Reputatie

Volgens Ward heeft de reden dat hij het 'onredelijke contract' niet tekent niets met geld te maken. "Als ik teken, verlies ik mijn rechten, waardigheid en reputatie van een rockmuzikant", zei de drummer. "Ik geloof in vrijheid en de vrijheid van meningsuiting."

Of Tony Iommi van de partij kan zijn bij de toer, die in de zomer van start gaat, is nog niet zeker. De gitarist maakte in januari bekend dat hij kanker heeft.

De 63-jarige Brit liet weten dat de plannen van Black Sabbath voorlopig niet worden gewijzigd. De band geeft op 12 juni een optreden in de Rotterdamse Ahoy. Of er wordt gezocht naar een vervanger van Ward is nog onbekend.

© Novum / Nu.nl

faalhaas
EINDBAAS
Usericon van faalhaas
Posted 05-02-2012 20:13 by faalhaas Wijzig reactieProfiel van faalhaasQuote dit bericht

Die Bill Ward moet niet zo janken. Volgens mij schreef Iommi vrijwel alle muziek en Butler + Ozzy de teksten. Logisch dat je dan wat minder centjes krijgt toch.

... hoe de hazen lopen ...

Bub
Doomed by the living dead!
Usericon van Bub
Posted 18-02-2012 0:25 by Bub Wijzig reactieProfiel van BubQuote dit bericht

http://legacy.roadrunnerrecords.com/blabbermouth.net/news.aspx?mode=Article&newsitemID=169957

En de tour is afgelast!
Uiteraard is Iommi's gezondheid het belangrijkst maar kut is het wel.

Nu krijgt de wereld een Ozzy & Friends tour..
Geld terug dus!

Iommi's herstel zal ben ik bang, toch wat langer duren dan waar men op gehoopt heeft.
Fingers crossed...

quote:
BLACK SABBATH's Sole European Performance Set For U.K.'s DOWNLOAD Festival - Feb. 17, 2012

The original lineup of BLACK SABBATH — who late last year confirmed the recording of their first new album in more than 33 years and a worldwide headlining tour — have had to put some plans on hold due to guitarist Tony Iommi's battle with lymphoma. At this time, BLACK SABBATH will perform only one show of this summer's previously scheduled European tour. It will take place Sunday, June 10 at the U.K.'s Download festival.

So as not to let the promoters and fans down, SABBATH singer Ozzy Osbourne will now perform the majority of the previously scheduled BLACK SABBATH dates (both festival performances and the headlining shows) billed as OZZY & FRIENDS. These "first-ever" OZZY & FRIENDS shows will feature appearances by "special guest" musicians, including Geezer Butler (who will join Ozzy for a special BLACK SABBATH set as a show of respect and support to their friend, Tony Iommi) and longtime former Ozzy bandmember Zakk Wylde. In addition, Ozzy will be accompanied by longtime collaborator and friend Slash at select shows, with other "special guests" set to join the tour at various stops along the way (full list of dates, appearances below).

Tony Iommi continues to make excellent progress and is looking forward to getting back out on the road. Meanwhile, BLACK SABBATH continues to write and record music in the U.K. for its upcoming album. More information about these dates and BLACK SABBATH's recording and touring plans is forthcoming.

The 2012 tour dates are as follows:

BLACK SABBATH

Jun. 10 - Donnington, UK @ Download Festival

OZZY & FRIENDS

May 23 - Helsinki, Finland - Hartwall Arena
May 25 - Stockholm, Sweden - Stadium
May 27 - Jelling, Denmark - Jelling Festival
May 29 - Bergen, Norway - Bergen Calling Festival
May 31 - Oslo, Norway - Spektrum
Jun. 02 - Malmo, Sweden - Malmo Stadium
Jun. 04 - Dortmund, Germany - Westfalenhalle
Jun. 06 - Prague, Czech Republic - O2 Arena
Jun. 15 - Vitoria, Spain - Azkena Rock Festival
Jun. 17 - Clisson, France - Hellfest
Jun. 22 - Dessel, Belgium - Graspop Metal Meeting
Jun. 24 - Milan, Italy - Gods of Metal Festival
Jun. 26 - Vienna, Austria - Stadthalle
Jun. 28 - Belgrade, Serbia - USCE Park
Jul. 01 - Athens, Greece - Rockwave Festival – Terra

[Dit bericht is gewijzigd door Bub op 18-02-2012 0:26]

bub

Staalman
Usericon van Staalman
Posted 18-02-2012 8:12 by Staalman Wijzig reactieProfiel van StaalmanQuote dit bericht

Zo ging het met Dio aan het eind ook...

MR. N
Usericon van MR. N
Posted 18-02-2012 11:58 by MR. N Wijzig reactieProfiel van MR. NQuote dit berichthttp://www.herrierecordsinc,com

Godvrrrrrrrrrr, das kut.

Dusch, tickets inleveren en geld voor servicekosten kwijt? Ik hoef niet naar Ozzy & friends in ieder geval.

Boeiender

De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 16-05-2012 22:01 by De Tegenpartij Wijzig reactieProfiel van De TegenpartijQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.

MR. N
Usericon van MR. N
Posted 17-05-2012 9:37 by MR. N Wijzig reactieProfiel van MR. NQuote dit berichthttp://www.herrierecordsinc,com

Was te verwachten toch?

Boeiender

Dit topic is 18 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com