|
Dit topic is 18 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 | ||||
Auteur: |
|
|
+1 "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
Op nummer 1 bij mij toch Black Sabbath. "Apathy 'll kill you!" "I don't care..." https://lucidcream.bandcamp.com/ https://www.facebook.com/lucidcreamology/ |
|
Nee hoor, als de aliens komen gaan die ons wel eens even haarfijn uitleggen hoe het zit! Na die verlichting zal niemand meer twijfelen of BS met O, BS met D, BS met die dan ook of O met RR, O met ZW of O met wie dan ook het best is Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Dat zou een hoop discussies op verjaardagen en concerten ed. schelen. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote: die komen alleen maar om John Cyruss terug te brengen zodat we eindelijk weer eens een fatsoenlijke agent steel cd mogen verwachten! |
|
quote: En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote: ja ik weet het. Maar Dio heerscht Suck my piss |
|
Ben al ruim een paar jaar een enorme fanaat van deze band! Vooral het tijdperk met Ozzy blijft mij het beeste aanspreken, hoewel ik sommige formaties na DIO ook goed weet te waarderen. Sabbath blijft! [Dit bericht is gewijzigd door R. op 24-04-2009 10:42] |
|
Goh, nog nooit gepost in dit topic. Nou, bij deze. |
|
Twee enorm gave video's gevonden op het net. Vrij uniek! Officiele clip voor het nummer "black sabbath" Elvis cover, enorm goede kwaliteit! |
|
Iemand enig idee waar ik deze poster op een groter formaat kan krijgen? Wil er een shirt van drukken... |
|
quote: Als ik dat plaatje eens bekijk.... Kan je niet beter vragen waar je dit shirt kan kopen??? (ik zou het overigens niet weten) Of bedoelde je dat al en wil je een XXXL shirt zodat je er een poster van kan maken. (flauw ik weet het maar kon het niet laten ) bub |
|
Ik zoek die handbill om er uiteindelijk zelf shirts van te drukken |
|
quote: Nou, mocht je ze uiteindelijk hebben, goede kwaliteit, schappelijke prijs... Dan wil ik er wel 1 afnemen. Wel wit shirt...lekker in de zomer! bub |
|
Ze verkopen nu trouwens ook Black Sabbath shirts bij H&M, foeilijk, dat dan weer wel. Je moeder. |
|
quote: Mijn shirts zijn altijd wit.. of paars.. of groen.. of rood.. |
|
quote: Lache video's. Nou geloof ik dat de clip van het nummer B.S. uit dezelfde RockPalast-aflevering komt waar ze ook de clip van Iron Man hebben geschoten. Live ingespeeld he, dus geen playbacken en dan opnemen op film. Geezer Butlers shirt is het onmetalste kledingstuk ooit, maar ik zou er een moord voor plegen. MC Hammer Smashed Face |
|
quote: Het is dan ook een mode artikel. |
|
david beckhamin een crass shirt... need i say more IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
quote: Heb je hun experimentele nummers wel eens gehoord? Bij Planet caravan bijv gebruiken ze een bepaald 'onderwater effect': echt heel sterk! The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Laat ze maar nog eens een album maken met Tony Martin! |
|
Helaas is de kans op een plaat met Ozzy groter... Geef mij idd maar een vervolg op Headless Cross of Tyr. Bizar goede platen! "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
Headless Cross. Destijds mijn kennismaking met metal en nog steeds een van de tofste metalplaten ooit in mijn ogen. Overigens mogen ze ook wel een vervolg op Forbidden maken. Ik weet dat veel mensen daar niets aan vonden, maar ik blijf het een geweldig lekkere plaat vinden. Qua zang het beste wat Martin gedaan heeft. [Dit bericht is gewijzigd door Vargen666 op 07-08-2010 13:48] |
|
[Dit bericht is gewijzigd door Hypnos op 09-08-2010 2:01] signature |
Dit topic is 18 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |