IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 18 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18
Auteur:
Topic : Black Sabbath Vorige pagina | Volgende pagina
Vargen666
Niet de bassiste van Sigh
Usericon van Vargen666
Posted 20-12-2002 23:22 by Vargen666 Wijzig reactieProfiel van Vargen666Quote dit berichthttp://www.facebook.com/ultravargen

Sja, sab was mijn "eerste" metalband en nog steeds een van mijn favorieten.



webblaster wim
Onzin-narrator
Usericon van webblaster wim
Posted 20-12-2002 23:24 by webblaster wim Wijzig reactieProfiel van webblaster wimQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

en terecht.

heb hetzelfde met mercyful fate.


Oud Vuil.


Vargen666
Niet de bassiste van Sigh
Usericon van Vargen666
Posted 20-12-2002 23:33 by Vargen666 Wijzig reactieProfiel van Vargen666Quote dit berichthttp://www.facebook.com/ultravargen

Hehe, Mercyful Fate is wel cool ja. Althans, wat ik er van ken. Vriendin heeft er wel wat van staan. Zal het nog eens opzetten binnenkort.



webblaster wim
Onzin-narrator
Usericon van webblaster wim
Posted 20-12-2002 23:40 by webblaster wim Wijzig reactieProfiel van webblaster wimQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

ik zweer bij het "don't break the oath" album, maar melissa is een geweldige 2de.


Oud Vuil.


Vargen666
Niet de bassiste van Sigh
Usericon van Vargen666
Posted 20-12-2002 23:42 by Vargen666 Wijzig reactieProfiel van Vargen666Quote dit berichthttp://www.facebook.com/ultravargen

Hmm sja, ik ken geen titels...

Ik kan die CD's opeens niet meer vinden. Ik zou toch zweren dat ze ooit een MF album opzette.



bean
Usericon van bean
Posted 24-12-2002 14:50 by bean Wijzig reactieProfiel van beanQuote dit berichthttp://beansmaidentrading.tk

Black sabbath heerst. Ik heb ze een paar jaar geleden in ahoy gezien in de originele opzet (ozzy,iommi, geezer butler en bill ward) en dat was super, Alle betere oude nummers van de eerste 4 cd's werden gespeeld.

eigenlijk vind ik hun de grondleggers van de metal. er zijn wel andere bands geweest maar dat is niet echt metal.



Visor
Ravage, Laserbeak, Frenzy... Eject!
Usericon van Visor
Posted 24-12-2002 16:07 by Visor Wijzig reactieProfiel van VisorQuote dit bericht

Ik heb pas de LP gekocht Best of Black Sabbath uit 1977. Tis wel geinig dat de best of slechts 10 nummers heeft Nu nog een platenspeler om em te luisteren


Soundwave: 'Cries and screams are music to my ears'.


kleine Micha Banaan
I like my metal heavy...
Usericon van kleine Micha Banaan
Posted 24-12-2002 18:39 by kleine Micha Banaan Wijzig reactieProfiel van kleine Micha BanaanQuote dit bericht

hmmmm, ik hoor alleen niemand hier iets zeggen over het eerste black sabbath album, toepasselijk genamd: Black Sabbath.
Waar ze nog een stuk anders klinken dan op de latere albums, en naar mijn mening is dit dus echt hun beste album.
Vooral het nummer de wizard.
De plaat die IK heb (of liever gezegd mijn pa) is uitgebracht door Vertigo, heeft trouwens ook vette cover-art


And my marlboro light


Snagger
Algemeen directeur KPR
Usericon van Snagger
Posted 24-12-2002 18:42 by Snagger Wijzig reactieProfiel van SnaggerQuote dit bericht

De eerste, de beste.. paranoid, black sabbath, evil woman etc.. allemaal geweldig


Ik, Wil Schuurman


kleine Micha Banaan
I like my metal heavy...
Usericon van kleine Micha Banaan
Posted 24-12-2002 18:46 by kleine Micha Banaan Wijzig reactieProfiel van kleine Micha BanaanQuote dit bericht

alleen paranoid stond niet op de 1e maar op de 2e, toepasselijk getiteld paranoid


And my marlboro light


Snagger
Algemeen directeur KPR
Usericon van Snagger
Posted 24-12-2002 18:46 by Snagger Wijzig reactieProfiel van SnaggerQuote dit bericht

Nu je 't zegt....

Heb zelf enkel het album 'iron man', 'the best of' en 'we sold our soul.. LIVE"


Ik, Wil Schuurman


kleine Micha Banaan
I like my metal heavy...
Usericon van kleine Micha Banaan
Posted 24-12-2002 18:50 by kleine Micha Banaan Wijzig reactieProfiel van kleine Micha BanaanQuote dit bericht

jep want het nummrt iron man komy ook van paranoid en is voor zover ik weet geen apart album, misschien single?


And my marlboro light


Snagger
Algemeen directeur KPR
Usericon van Snagger
Posted 24-12-2002 18:52 by Snagger Wijzig reactieProfiel van SnaggerQuote dit bericht

Nee, gewoon een collectie van nummers van Black sabbath & Paranoid (beide platen staan er in z'n geheel op zo ongeveer)...

Echt zo'n 'vietnamees met een marktkraam" album


Ik, Wil Schuurman


kleine Micha Banaan
I like my metal heavy...
Usericon van kleine Micha Banaan
Posted 24-12-2002 18:58 by kleine Micha Banaan Wijzig reactieProfiel van kleine Micha BanaanQuote dit bericht

ja zo heb ik ook ooit een simon een garfunkel live optreden gekocht, met chinese tekens inplaats van letters en waren alle live nummers verkeerd door elkander gehusseld


And my marlboro light


DarknessThere
Usericon van DarknessThere
Posted 02-04-2004 9:34 by DarknessThere Wijzig reactieProfiel van DarknessThereQuote dit bericht

Er is sprake van een reunie voor de volgende editie van Ozzfest.


Griffin
Usericon van Griffin
Posted 02-04-2004 9:49 by Griffin Wijzig reactieProfiel van GriffinQuote dit bericht

Black Sabbath, Paranoid & Master of Reality zijn nog steeds favoriet, met name de eerste..

"Evil woman don't you play your games with meeee"
die krijs van "OH YEAH" in N.I.B is ook geweldig, het hele nummer zelf wel. En The Wizard uiteraard..

Heaven & Hell blijft ook een heerschplaat. Lady Evil, Children of the Grave, en de eerste track Neon Knights.. ettc etc allemaal geweldig!


Dopethrone
Usericon van Dopethrone
Posted 02-04-2004 10:05 by Dopethrone Wijzig reactieProfiel van DopethroneQuote dit bericht

BLACK SABBATH = GOD!

black sabbath is niet zomaar een band maar een religie voor mij luister al elke dag naar sinds me 12/13de

sabbath doet het ook heel goed op geestveruimende middelen


Schaep
Usericon van Schaep
Posted 02-04-2004 10:09 by Schaep Wijzig reactieProfiel van SchaepQuote dit bericht

De eerste 4 cd's vind ik nog steeds het best, dus het lijstje van Griffin met Vol 4 erbij. Het is natuurlijk een geniale band!


Dopethrone
Usericon van Dopethrone
Posted 02-04-2004 12:56 by Dopethrone Wijzig reactieProfiel van DopethroneQuote dit bericht

sabbath bloody sabbath en sabotage zijn ook superb dus maak er maar eerte 6 van


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 02-04-2004 12:57 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 2 april 2004 9:49 schreef Griffin het volgende:
Heaven & Hell blijft ook een heerschplaat. Lady Evil, Children of the Grave, en de eerste track Neon Knights.. ettc etc allemaal geweldig!


vergeet ook de "mob rules" niet. die vind ik persoonlijk nog zelfs beter als H&H.

"sign of the southern cross" en het titelnumeer behoren zeker tot het beste B.S materiaal.


Dopethrone
Usericon van Dopethrone
Posted 02-04-2004 13:50 by Dopethrone Wijzig reactieProfiel van DopethroneQuote dit bericht

heeft iemand basement versie van black sabbath gehoort?

pure fucking evill!

warpigs en behind the wall of sleep staan er ook op


Aeolus
Rex Venti
Usericon van Aeolus
Posted 02-04-2004 15:34 by Aeolus Wijzig reactieProfiel van AeolusQuote dit bericht

Ontdekte onlangs dat mijn moeder zo een elpeetje heeft met paranoid en nog een ander nummer erop.

Wat een goed nummer! Heb nu sinds een week het album "paranoid" en het bevalt me zeer goed.


Curse you all men, that resent my empire. Cause I have risen again, at war this time. The truth I speak, is your decease. My word is your defeat.


XPositiveX
Usericon van XPositiveX
Posted 02-04-2004 16:02 by XPositiveX Wijzig reactieProfiel van XPositiveXQuote dit berichthttp://www.myspace.com/timxsmit

quote:
Op 2 april 2004 9:34 schreef DarknessThere het volgende:
Er is sprake van een reunie voor de volgende editie van Ozzfest.


ja?


venom rules
..
Usericon van venom rules
Posted 03-04-2004 15:29 by venom rules Wijzig reactieProfiel van venom rulesQuote dit berichthttp://..

Black Sabbath Rules

Waarom is het album Forbidden nog niet genoemt dat vind ik ook een GEWELDIG album , maar eigelijk vind ik alle Black Sabbath albums goed....

Don't they ever have to worry?
Don't you ever wonder why?
It's a part of me that tells you
Oh, don't you ever, don't ever say die
Never, never, never say die again


..


Staalman
Usericon van Staalman
Posted 03-04-2004 16:36 by Staalman Wijzig reactieProfiel van StaalmanQuote dit bericht

*heilige-huisjes-omver-trap-modus aan* geef mij maar Black Sabbath zonder Ozzy, verschrikkelijk overgewaardeerde zanger naar mijn bescheiden mening. Sabbath met Dio is zo verdomd veel beter!!!! Heaven & Hell - Mob Rules - Live Evil zijn bijna volmaakt. En met Tony Martin op Tyr zetten ze ook een bijna on-overetroffen resultaat neer!!! *heilige-huisjes-omver-trap-modus uit*


"Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All"


Dit topic is 18 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen